Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

    Mooie oogst Cook. Daar ben je wel ff mee zoet geweest zeg. Die zal gaan smaken en dik verdient ook.

    Comment


      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

      Tnx Berry, Bacos, Escargot en Ronson, ik ga ook niet sneldrogen e.d. want zoveel geduld ga ik niet verspillen in 2 weken!

      Ze ruiken niet zo naar bladgroen zoals mn voorgaande oogsten, dat is wat nieuws!

      Comment


        Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

        Nice, gefeliciteerd met de verdiende binnengehaalde buit.
        De Purps zien er echt super uit, mooie bouw heb je erin gekregen.
        Een voor mij andere manier van croppen maar 1 waar ik zeer nauwlettend meekijk.

        Comment


          Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

          Super gedaan, rustig laten drogen en dan kan het echte genieten beginnen!

          Comment


            Comment


              Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

              Lekker hoor, Rooske kerel!
              sigpic

              Comment


                Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                Cook , ze verkopen bij de Ikea van die visfuiken , de jeugd doet daar sokken , bh's en slipjes in , hang je zo aan een spijker , clipfan erbij! kosten 2euro !!! heb ze ook net opgehaald , werkt echt super ! Ikea ps fangst noemen ze die dingen !! geniet van je oogst ! grtz budha

                Comment


                  Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                  Bedankt voor de tip Buddha, ik ga idd even langs de action om zoon droogrek te halen want het lijkt erop dat een groot deel van mn toppen begint weg te rotten.
                  Ik haal er al heel veel rot af maar het blijft telkens weer komen bij de bak met de grote toppen. De kleintjes gaan goed en die in de droogtoren ook.

                  Ik hoop dat die grote toppen nog te redden vallen

                  Comment


                    Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                    Je zit hier toch geen grappen te maken ! Snel op de fiets en haal die netten ! Je kan toch niet de boel gaan verprutsen bij het drogen he! Dat zou zonde zijn want zo'n dame als jij had moet je weer een heel jaar op wachten. Good luck!
                    Baco's paarse ronde = done

                    Baco's eerste keer binnen =
                    done

                    Comment


                      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                      Niet weg gooien hoor ! als het door de hele plant heen zit , niet laten groeien die schimmel ! in de diepvries met die hap , rondje ice !! man ik schiet helemaal in de stress , ik schreeuw ook maar wat , geloof ik , gadver , ...

                      Comment


                        Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                        Ziet er gezond en fris uit Cookaap

                        keep up the the good work

                        Jammer er helaas van het rot...
                        dat wouw ik dan weer liever niet lezen.

                        Comment


                          Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                          Deze maanden moet je opletten met het drogen in tijd van een mum ben je er vanaf.
                          Hoop dat de schade meevalt.
                          Succes

                          Comment


                            Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                            Bedankt voor de reacties mensen, ik heb het nog een dag aangekeken en de toppen in de sneldroogdoos gezet. Dan zijn ze tenminste niet zo vochtig en schimmelt het tenminste niet meer zo ver door.
                            Ze hebben er goed op gereageerd als hebben ze niet meer zo'n lekkere geur. Echter was dit gelukkig maar een deel van de totale oogst. Alles in de droogtoren is rotvrij en geurt lekker
                            Ik heb ook nog best wat andere kleine topjes.

                            Tis fluffy wiet geworden, maar das niet zo gek met buitenwiet vroeg oogsten. Er zit ook best wat zaad in, ik moet zeggen, dat is best wel fascinerend.
                            Ik ga er zeker ook een paar ontkiemen en kijken of ze tenminste niet een kruising zijn met een AF. Ben echt benieuwd wat eruit komt.

                            foto 2.jpg foto 3.jpg foto 4.jpg


                            De Purps gaan zoals bijna altijd goed. Ik merk wel dat ze echt dorst hebben terwijl ze in een vrij grote emmer staan!
                            Die kleine ga ik nog overpotten in een nog grotere pot, dat zal ze wel lusten, wat vers vrete.
                            Dan gaat ze ook weer harder in de race met haar zus want die groeit heel snel.

                            foto 1 (2).jpg foto 2 (2).jpg foto 4 (2).jpg foto 5.jpg


                            Ik ben er wel uit dat ik geen normale buitenplant meer in de tuin ga nemen, dat is te stressvol en er is een mannetjes kweker in de buurt misschien
                            Ik prefereer ook binnen wiet ten opzichte van buiten wiet. Volgens jaar ga ik denk ik wel een autoflower nemen voor in de tuin, ik moet alles een keer geprobeerd hebben natuurlijk.

                            De fluffy bak was tijdens het oogsten verdeeld in zakjes en dat is de vriezer in gegaan. Ik heb gister van 1 zakje ice hasj geprobeerd te maken.
                            Het doorzakken duurt heel lang dus ik denk dat er teveel bladgroen nog in tussen de hasj zit, maar ik heb nog 3 zakjes waar ik mee kan oefenen.
                            Heb ook al een fijnere zeef dus t komt goed

                            foto 1.jpg


                            Cookaap

                            Comment


                              Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                              ben benieuwd naar die purps!
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

                              Comment


                                Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                                Ik blijf meekijken.

                                Ik ben zeer benieuwd hoe de Purps het blijven doen en natuurlijk wat dat Sub-Linen nu gaat doen.
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X