Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

Damn das mooi balen man ! Ik hoop voor je dat je maatregelen goed gewerkt hebben.. Zou zonde zijn om al die moeite te hebben gedaan voor zulke mooie dames en er dan spint aan over te houden.. Vergeet ook niet je toko te ontsmetten he anders komen die etters alsnog terug..

Succes!
    Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
    done

Comment

Ok duidelijke joekels zijn dat die dames van jou!
      Met hen in het bad komt er niemand meer bij!
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

174.jpg

SmokinDad, ik begrijp wat je bedoeld. Spint kruipt altijd omhoog naar het vocht. Ze drinken sap uit de nerven, vandaar dat de meeste spint altijd bij de nerven zit. Gelukkig hoef ik dit nog niet toe te passen omdat de spint helemaal niet bovenin de planten zitten

Rodigan, ik merk het ja, ik heb anderhalve week groeivoeding gegeven (ze hadden N nodig) maar nu ze in de bloei staan kun je dan nog wel veel N geven? Of moet ik dan bloei- en groeivoeding mixen?

Krasi, voor hou heb ik eigenlijk dezelfde vraag als bij Rodigan. Die neem olie had ik idd nog onthouden omdat jij hem voorstelde in je topic. Ik hoop dat neem olie de laatste insectjes killt.

Ronson, ik denk zelf dat ik goed op tijd ben, maar ik ken spint wel uit andere verslagen, als de beestjes weg zijn ga ik nog wel preventief spuiten 2x per week, je weet het maar nooit!

Idd Rollup, laten we van het beste uitgaan

Haha lildon405, toevallig heb ik die gisteravond opgerookt. Die joint had wel een beetje lang in de la gelegen maar het was een mooie joint om "aan" te zien

Helemaal mee eens Bacos, als ik plantjes had van 3 weken dan had ik het zekere voor het onzekere genomen. Nu ga ik door ook.
        Ik heb mn tent bij ontdekking al helemaal gesopt met dettol oplossing en na de hand nog ff besproeid teren die etters.

De dominante word idd een beest Nik. Ik heb dr gemeten en ze is nu een meter, de andere weet ik niet meer maar ze hebben beide een diameter van 40cm.

Comment

Dat gaan monsters worden ziet er goed uit cookaap! Balen van die kleine ettertjes Maar goed na al die moeite nu wil je wel door gaan! Hopelijk krijg je ze klein!

En vette lamp man! ziet er ook goed uit! en geloof je direct dat het warmte scheelt dus de afzuiging lager kunt zetten. Had dat verschil in mn eigen hokkie ook door te wisselen van maat reflector. Ga me eens verder verdiepen in die lampen. ik zie er wel voordelen in!

ga zo door en houd ze groen kerel!

greetzz Mafferd

Comment

De 1e 3 weken van 12/12 is eigenlijk nog de groeifase, vanaf week 3 zou ik bloeivoeding mee gaan geven.
            En wat betreft de neem-olie, lees deze faq ff door.

Leading manufactures and exporters for organic and conventional Neem and Karanja based fertilizers, insecticides and pesticides.

Pm me maar als je wilt weten waar je deze kan krijgen.

Comment

Bedankt mafferd! Die lamp is echt een aanrader ja. De bulb kost wat, maar er zit natuurlijk ook een reflector bij.
              Ik ga ze idd lekker te vrete geven zodat ze wat donkerder worden.

Bedankt krasi, ik sprak je al op pm

Ik heb voor een mooi prijsje Gen200 kunnen krijgen dus die heb ik ook gekocht. Ik twijfelde tussen Green Sensation en Gen200.
              Nu was Gen200 een super aanrader van staff en in verhouding goedkoper. Ik hoop dat ik staff kan helpen promoten binnenkort

Comment

even snel een foto update met een vraagje:

Het aantal lichturen is dus naar 12/12 gegaan en ik heb toen de groeilamp verwisseld met de bloeilamp.
                Nu had ik gelezen dat het licht van een hps lamp (rood-geel licht) zorgt voor strekkende planten.

Ik merk idd dat de zijtakjes als een malle beginnen te groeien, misschien in combinatie met N en het hps licht.

Had ik dit tegen kunnen gaan als ik de hpi lamp erin had gelaten en pas de lamp verwissel met een hps als er zichtbare bloei is?

(hps) Foto's:
                174.jpg 176.jpg 177.jpg
                179.jpg 180.jpg 178.jpg

Comment

Wat een monsters zijn het toch ook Cook. Heb je nog wel de ruimte in je tentje dalijk?. Verder goed bezig weer.

Comment

wat een struiken. Ben benieuwd naar het verdere verloop.
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Idd flinke joekels zeg, hopelijk kom je me de hoogte goed uit...

Dat wordt anders flink knakken daar...

Succes en fijne zondag!

Greetz
                      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Las laatst ergens dat iemand zei dat hij zelfs pas de lamp wisselde na 3 weken bloei. Al ging dat over TL (PLL/T-neon).

Dit lijkt me alleen wel weer zo'n onderwerp waar je zo'n beetje van iedere kweker weer een ander antwoord zult krijgen. Zag namelijk ook dat de lampkleur helpt met het schakelen naar bloei. Ik neem aan bij bij sativa's die van rond de evenaar komen waar het altijd 12/12 is.

Kortom te vroeg schakelen geeft gestrekte planten, maar te laat schakelen betekent dat je kweek ook langer duurt. Ben ook wel benieuwd wat nou echt het optimum is.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Dit is wat je moet weten, qua kleuren: http://glastuinbouw.agriholland.nl/l...ophetgewas.pdf
                          Last edited by Bombadil; 27 October 2013, 14:31.
                          "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Ben benieuwd hoe je die woudreuzinnen verder gaat hanteren.
                            Succes.

Comment

Wat een bomen zijn dat in zoon korte tijd geworden
                              Ziet er goed uit.

Sativas zullen altijd anders zijn.
                              Elke kweker zal hier een ander beeld van hebben en mening.

In mijn ogen gebruik je de juiste toepassing.

Gr staff

Comment

Tnx Ronson! Ik denk dat het net goed uitkomt eigenlijk, en anders kan ik wel een beetje buigen als het echt nodig is.
                                Ik vind dat buigen wel zonde eigenlijk dus ik hoop dat het er niet tot hoeft te komen.

Bedankt Berry! We zullen zien, deze kweek gaat natuurlijk nog niet perfect omdat dit de eerste keer mainlinen is. Ik ga het steeds meer perfectioneren

Tnx El plantos! Wat ik al tegen ronson zei, ik hoop ook dat het net uitkomt! Maar die kans zit er gelukkig goed in.

Die link die je stuurt is idd best logisch wietefras, door het rode bloeilicht stimuleer je de aanmaak van het bloeihormoon.
                                Das ook zo als je wat bloeivoeding erbij geeft. Ik ben inmiddels al achter het antwoord van mijn vraag door de link van bomba.

Nice bombadil! Je link geeft antwoord op mn vraag. De zijtakjes van de 8 hoofdstengels zijn best gestrekt en dat komt duidelijk door het rode hps licht.
                                Volgende run ga ik de eerste week (of 2) de groeilamp erin houden en op 12/12 zetten. Lichturen zijn toch de trigger voor bloeivorming. Dan strekt er tenminste niets meer.

bedankt MWay , we zullen zien, ik heb al heel veel leermomenten gehad. Volgende run word het perfectioneren!

Bedankt stafford! Ze groeien idd lekker, maar nu mogen ze wel lekker fatsig worden. Gen200 moet dat even waarmaken

tnx voor de reactie mensen!

Comment

Bezig...
                                X