Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps
Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps
Tnx mannen! Ze zijn idd lang budha, maar gelukkig kon ik het zo oplossen door het mainlinen
Krasi, ik merk dat er nog steeds niet veel gebeurt, de gele kleur is dr nog. Ik heb waarschijnlijk te weinig gestrooid. Ik ben alleen bang dat ik er teveel strooi..
Staff, als mn groeivoeding niet werkt en de bloedmeel korrels (ook puur N) dan zal ik overwegen dat aan te schaffen, het zou met mijn middelen ook al moeten lukken.
Je bedoelt wel atami high quality natural enzyme toch?
Dan eindelijk mn hasj maak update
Hasj
Ik had best veel knipafval over van mn Red Escape buitenplant en daar ben ik hasj van gaan maken. Eerst probeerde ik het op de manier van Berry ryder.
Dat werkte alleen niet helemaal voor mij omdat ik de hasj niet goed van het koffiefilter af kreeg zonder dat er een laag papier aan vast zat.
Nu heb ik een variant op de manier van Berry bedacht. Eerst volg je gewoon de uitleg van berry totdat je het residu (de wietresten) moet scheiden van de hasjoplossing. (foto 9 dus).
Ik heb dat met een panty gedaan omdat ik niet zo'n fijne zeef heb, dat werkt ook prima. (ik had ook de mixer gebruikt voor het wiet met ijs mixen, das handig!).
g3.jpgg2.jpgBord met een kuiltje kan, maar is wat lastiger schrapen later.
Je gaat verder met de hasj oplossing. Pak een plat groot pizzabord of een dienblad, als het maar waterpas is.
Giet daar de (eerst geschudde) hasj oplossing op en laat dat een dag staan. Het is de bedoeling dat je het water dat in de hasjoplossing laat verdampen zodat de hasj overblijft.
g4.jpgg6.jpgGaatje heeft een functie
Om het verdampen sneller te laten verlopen moet je het water van het bord halen omdat de concentratie hasj dan veel hoger is en het water dan sneller verdampt.
Na een dag is de hasj op de bodem van het bord gezonken en er zit nu een laag water op.
Met een drukspuit moet je het water van het bord afzuigen zodat je alleen een klein laagje vochtige hasj hebt.
Ga niet door totdat je hasj droog ligt want dan zul je zien dat je heel veel hasj in de spuit zuigt.
Tip: Zet het tuitje van je spuit gewoon willekeurig op het bord en zuig heel langzaam een gaatje in de hasj waarna van daaruit het water opzuigt. Doe dit langzaam.
De hasj die je bent verloren is verwaarloosbaar klein. Je kunt het water dat je hebt opgezogen ook weer te bezinken zetten als je wil, ik heb het weggegooit omdat er erg weinig hasj inzit.
g5.jpgimage[1].jpgimage[3].jpgimage[4].jpgimage[5].jpgimage[6].jpg
Je schraapt het bij elkaar in een bolletje en laat het weer drogen. Hierboven zijn de 2 natte hasjklopjes samen op mijn nieuwe hasjschoteltje geplaatst.
De droogtijd hangt af van de grootte van het bolletje natuurlijk.
Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps
Dat doe je beter dan mij ik dacht vanmiddag ook ff de berry style nog een keer te doen zit na 12 minuten lekker schudden met ijskouwe handen en een gecondeseerde weckpot ineens floep pats kapot Pak morgen mooi de mixer erbij ook Thnx voor je upgrade dit moet ik ook kunnen
En dat mainlinen is je verdomd goed afgegaan! De hoogte valt ook nog wel mee zo he Leek vorige week erger of heb je buigwerk gedaan ?
Comment