Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

Heb je je ph meter wel in een substantie gedaan (getest/gecalibreer) waarvan de ph bekend is om de meter te controleren? Toen ik mijne nieuw binnenkreeg klopte de aangegevenn waardes niet en moest ik hem ook calibreren.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Krasi geeft hier het juiste antwoord cookie.
      Vertouw me maar .
      Gr staff

Comment

Het lijkt heel sterk op Zwavel.
        En nu ook overvoeding.

Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
        terwijl ik al dik een week een volle dosis groeivoeding meegeef.
        Dus per waterbeurt 7ml plagron grow en 7ml canna flores per anderhalve liter.
        Hij gaf zelf al aan, eerst te denken aan stikstof.....

Als hij op bio voeding werkt is het eerst flink droger laten worden.
        Dan pas beginnen met een verdere behandeling en wel zoals Krasi voorstelde.

Als hij mineraal werkt, dan wordt het spoelen.
        Is plagron grow/bloom niet Bio-mineraal??

Bij een advies voor een buitenkweek, had ik er direct voor gekozen over te pooten of in volle grond.
        Natuurlijk brengt dit een stilstand, echter minder als de stilstand door de overschotten.
        Last edited by Escargot; 15 November 2013, 10:26.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

En geen bloei en groei voeding meer mengen en ook niet van verschillende merken
          If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Dat mengen van groei- en bloei is niet zozeer het probleem, Vega en Flores kun je best mengen.
            Maar als je 2ml groei erbij doet, moet je wel 2ml bloei minder doen.
            Een tekort kan haast niet, dus moet het een blokkade zijn, da's moeilijk op te lossen.
            Voorlopig alleen water geven, evt. enzymen, wat Krasi zei dus.
            Niet op laten drogen, daardoor loopt de EC in de grond nog verder op.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Duidelijk, ik blijf leren.

Comment

Ja, dat mengen van die verschillende merken zat ik ook aan te denken. Wellicht dat die niet goed samengaan? Of dat je dan net toch net een micro voedingsstof mist.

7ml voeding per anderhalve liter lijkt me ook al vrij hoog. Als je dat dan dubbel doet is dat dan ook niet veel te veel? Wat is je EC waarde van dat mengsel?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Bedankt allemaal voor de goede tips!

Maakt helemaal niets uit plantos! Dat komt vanzelf

Mn ph meter is gekalibreerd chemiel, anders heb je er nog niets aan

Staff, ik denk ook dat het een blokkade is. Eerst de pH van de grond op orde brengen dus.

Escargot, zwafel tekort lijkt erop, maar dat kan ik dus ook al wegstrepen omdat het waarschijnlijk overvoeding is.
                  Ik heb ze te veel vrete gegeven dus.

Schimmige, er zijn natuurlijk niet voor niets voedingslijnen. Als ik het niet had gemengd dan zat ik veilig ja, maar anders was een eventueel N tekort ook niet opgelost.

QnQ, ik hou de grond goed vochtig nu, met enkel afgezuurd water. Gewoon doorgaan daarmee totdat de planten weer de voeding opnemen?

Wietefras, ik denk dat ik onbewust teveel voeding heb gegeven. Ik dacht dat er te weinig voeding aanwezig was door de volgewortelde potten en grote planten. Echter bleef ik alleen maar voeden en voeden!
                  Vanaf nu minderen en wachten totdat de planten het inmiddels grote voedselaanbod weer opnemen. EC meter heb ik niet.

Het lijkt erop dat krasi het bij het juiste einde had

Comment

Oplossingen :Bloedmeel en hoornmeel bevatten veel stikstof (toevoegen aan de grond)

Maar inderdaad dan had je weer opzoek gemoeten naar klaas mag weten waar je die dingen kan halen.
                    If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Dat is hier erg veel verkrijgbaar hoor schimmige, geen probleem.

bloedmeel heb ik nog maar dat hebben we nu niet nodig.

Comment

5.8 ph dan komt alles goed

Probeer wat meer rondom de stam te wateren.

Gr staff

Comment

Hopen dat je gauw weer op schema ligt Cookaap.
                          Succes.

Comment

Staff, toevallig heb ik ze water gegeven met een ph van 5,8 dat leek me wel mooi. Hopen dat we snel vooruitgang zien.

Mway, tnx! Hoop ik ook, tot nu toe zie ik nog geen remming in de bloemzetting dus verloren is het niet. Ik ga sws door, ik laat me niet mn planten afpakken

Comment

Slime avatar.jpg

Moest ff kijken of alles nog goed gaat...

Comment

mooie toppen voor week 2!
                                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Bezig...
                                X