Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

    dat heb je mooi gedaan cookie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

      Krijg je tegenwoordig geen zaden meer in de orginele verpakking wat bij een merk hoort??? Want barney's farm heeft beter zaad pakketjes als je daar op de foto ziet staan.

      Wel makkelijk als je gewoon wat zaadjes erin wil mikken om maar van je zaadjes af te komen.....ik moet echt de orginele verpakking hebben van de breeder en niet een gripzakje waar gewoon maar wat zaad ingedouwd kan worden met een etiktje erbij van: dit is van dit merk...ja ja zal wel gewoon huismerk zijn.....

      Comment


        Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

        Tnx poepzak!

        100% zeker is het nooit rebel. Zo'n breeder kan dr ook wel wat oud zaad in doen als die wil.
        Zelf je zaadjes produceren? Maar ben je wel zeker van de genen van de ouders? Zo ver kan dat idd gaan.

        We zien wel of er verschillen in de zaadjes zitten. Het zijn sativa's dus die kun je dr wel uitpikken.

        Comment


          Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

          We zien wel of er verschillen in de zaadjes zitten. Het zijn sativa's dus die kun je dr wel uitpikken.
          Hoezo dat dan Cookaap?
          sigpic

          Comment


            Comment


              sigpic

              Comment


                Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                Lachende Budha zaad , moet goed zijn , kan niet anders ! Heb genoten van je verslag , had 16 stekken waarmee ik begonnen was met mainlaining ,gewoon doen ,gewoon leren , nou heb respect voor je , wat een werk , helemaal met die worstevingers van mij , kreeg me toch een struiken ! HJM zei een dikke klapper ! dus de potten gevuld ! ( Beginners geluk ?) suc6 met jou volgende kweek Cookaap , ben er bij , laat mijn stoeltje staan hoor !

                Comment


                  Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                  Ah lekker man! bedankt voor het compliment, fijn dat het leerzaam is voor je

                  helaas was de laughing buddha niet zo'n succes, geen kiemkracht. Na wat zeuren heb ik vandoor toch te horen gekregen dat ik ze vergoed krijg.
                  Deze ga ik alleen nu niet meer laten ontkiemen. Volgende ronde!

                  mn nieuwe topic word in het weekend aangemaakt

                  Comment


                    Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                    mooi verslag gast,
                    The purps komen wel op voor de zomer
                    stop trichoomfobie!!

                    Comment


                      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                      zekerweten hehehe

                      Ik heb trouwens een net een nieuw verslag gestart mensen

                      klik

                      Comment

                      Bezig...
                      X