Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

    @Krasi, Volgen mij haal jij uit led nog een top opbrengst
    Heb je ook een kweekverslag met die lamp? Op WF is de zoekfunctie niet echt duidelijk vind ik.
    Je kan ook niet recente topics bekijken

    @Max390, het gewenste heads aantal is bereikt nu moeten ze alleen nog de hoogte in groeien.
    We zien jou main-lining kunstwerk wel weer in een verslag neem ik aan

    @Gizmo 30, Mooi dat ik je heb kunnen helpen. Ik heb hier ook een doos alleen het ijs is nog een probleem.
    De ijskast zit al rete vol maar volgens mij kun je dr ook wel een paar zakken patat in doen. Ik ga isolatie materiaal om de bak heen maken zodat het ijs niet zo snel smelt/patat ontdooit.
    Ik post mijn creatie binnenkort ook hier, als ik nog tijd hem om het te maken.

    @Bacos, Haha ze zitten al dik 6 weken in de groei volgens mij. Main-lining is wel tijdrovend maar volgens mij word die verstreken tijd helemaal gecompenseerd met de opbrengst!

    @Escargot, hehe voor de ouwe foto-fetisjist hebben ik nog een paar fototjes geschoten. Het Red Escape stekje is vandaag goed aangeslagen en staat nu in een leuk bakje.
    foto 1 (2).jpgfoto 2 (2).jpgfoto 3 (2).jpgHiernaast zie je dat er nog wat natte stekpoeder op zit, maar er zijn nog geen wortels ontwikkeld. Het uiteinde is wel dikker geworden.



    Voor iedereen hier nog de foto van de airco die ik ook wil gaan maken. Niet precies zoals die hier afgebeeld staat maar dat post ik als die klaar is.
    Doe ijs in de bak en koelen maar!
    BQa2mwwCYAATgxS.jpg


    Cookaap

    Comment


      #92
      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

      Goed, mijn lust naar de stekjes is toegenomen, volgend jaar ga ik hier ook mee expirimendingesen.

      Nu gaat mijn lust uit naar de nieuwe koelmethode.

      Deze slijmbal komt terug kweek goeroe
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        #93
        Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

        Cookaap das geen probleem,je heb toch supermarkt in de buurt. daar krijg je zakken van een kilo voor 75ct haha.Ik heb zelf icolator gemaakt met wasmachine haha daar draaide ik 15 kg ijs doorheen op een dag.Vraag maar eens na.En bedankt nog ja mooie uitvinding haha en lekker goedkoop.

        Comment


          #94
          Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

          Ik zou graag zelf een paar plantjes kweken maar ik snap niks van die voeding, zou graag autoflowers kweken welke voeding raden jullie me aan en hoeveel?

          Comment


            #95
            Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

            @goeie tip gizmo ik ga binnenkort eens langs!

            @kimmeke69, dit is je eerste bericht, het is verstandig om vooral veel door te lezen en je vragen op te zoeken op google.
            Ga bijv eens wat info zoeken over autoflowers. Voeding is niet echt noodzakelijk als je je basiskennis nog moet opdoen.
            Succes!

            Comment


              #96
              Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

              Kimmeke69 indd google veel te vinden en hier staan boven in ook stickys bij bv kweekverslagen,kweekruimte enz die geven ook veel info

              Comment


                #97
                Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                Die koeling is voor je tent neem ik aan !!!!!!!!wat doet dat met je lucht vochtigheid ? had zelf ook al wat uit gedacht maar dan voor mijzelf , met die hitte van de laatste weken lach ik zelf op (cook)apen gapen !!!!!maar ik ben wel onder de indruk van de eenfout !!! van de winter maak ik wel een voorraad met ijs in emmers !!! goed idee !!!!!!

                Comment


                  #98
                  Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                  Die airco is idd voor mijn tent budha, wat lv betreft, die zal wel hoger oplopen ja.
                  Als die lv te hoog word gooi ik wel een pak rijst in mn tent leeg

                  Comment


                    #99
                    Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                    Die Red Escape is een prachtige kerstboom geworden !!!
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                      Tnx HJM, Buiten plantjes kweken is een onverwachts succes geworden!
                      Volgend jaar weer maar dan ga ik ze meer de breedte in laten groeien ipv de hoogte.
                      De hele straat naast mijn huis (hoekhuis) kan meegenieten van wat er over de schutting groeit.

                      Comment


                        Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                        Trek je hem toch fink om. Knikken en buigen kan ook op grote schaal
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment


                          Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                          Dat vind ik zonde van mn mooie plant. Ze is tot nu toe bijna onaangeraakt gebleven en dat wil ik afmaken
                          Tis een rustige wijk dus ik heb hopelijk geen last van rippers

                          volgende week zal ik wel even een fototje schieten van hoe hoog ze is ten opzichte van de schutting.

                          Comment


                            Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                            Rippers Men nemen 1 pot donker groene verf henneptouw wat gilette scheermessen (losse) je rijgt uiterst voorzichtig de mesjes eraan doop het geheel in de pot verf laten drogen en optuigen de kerstboom.Word ieder geval dan lastig knippen en zelf niet vergeten dat ze erin hangen

                            Comment


                              Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                              Haha die grote blijft van mij die staat in de volle grond. Ik ben wel bang voor mn kleintjes.
                              Ze staan redelijk in het zicht en ik ben er vanaf morgen niet meer bij.

                              leuke tip trouwens

                              Comment


                                Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                                Waarom ijsklontjes halen je vriest toch gewoon een x aantal 1,5 liter flessen in tegen de tijd dat die volledig ontdooit zijn stop je je andere serie er weer in.. Geen last van vocht wel de koeling ervan heb alleen geen idee waar je met je pizza patat en frikandellen heen moet in de tussentijd

                                Ik laat buiten ook alles gewoon zijn beloop gaan dat was altijd het best bevallen echter dit jaar eentje beetje gebogen met de stam naar de grond toe en das ook niet echt verkeerd uitgevallen. Takken groeiden nu net als een scrog mooi gelijkmatig de lucht in

                                Hopelijk staat alles nog netjes op zijn plek als je terug komt Cookaap !
                                Baco's paarse ronde = done

                                Baco's eerste keer binnen =
                                done

                                Comment

                                Bezig...
                                X