Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps
Wat een stam cook. Nu nog lekkere dikke colas en het word een goeie kerst voor je.Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpic
Comment
-
Tnx mannen, De Red Escape gaat super. Ze maakt elke dag meer pistels aan nu.
Al kwam ik vandaag thuis en gvd een hele zijtak afgescheurd!
De tak zat er nog een beetje aan dus ik heb 'm weer terug in de goede hoek gezet en vastgemaakt.
Ook een beetje verdunt stekpoeder op de wond gesmeerd, volgens mij gaat het hechten dan sneller.
Geen foto van want ik heb het zo snel mogelijk gerepareerd!
Comment
-
yoo, growers
Het is weer tijd voor een update'je.
De Purps zijn weer goed hersteld van hun LST dagje. Het ziet er allemaal goed uit.
De potten zijn wat te klein maar daar komt binnenkort verandering in. Even naar de growshop kan hier niet echt dus ik moet even een datum prikken wanneer ik daarheen ga.
Ze hebben namelijk wel growshop aarde nodig.
The Purps
78.jpg79.jpg80.jpg81.jpg
82.jpg83.jpg84.jpg85.jpg
86.jpg87.jpg Deze foto lijkt wel de nachtwacht, lichtval op het plantje linksonder (is dus geen onder/overvoeding).
Hierboven is een vrouwtje te zien!
Red Escape
40.jpg41.jpg42.jpg
Op de laatste 2 fotos zie je nog de stam van de andere plant.
Behalve dat stukje is de plant totaal onzichtbaar. Big Momma heeft haar opgeslokt en al van begin af aan haar licht ontnomen.
Ik denk eraan om die kleine eruit te trekken want dat kan alleenmaar voor rot zorgen.
De grote gaat natuurlijk zoals vanzelfsprekend super!
Cookaap
Comment
-
A true artist !
Damn een verademing om naar te kijken Cookaap. Ze gaan echt heeeeel mooi! Ik zou die kleine er niet te lomp er uit trekken straks vernaggel je je wortelstelsel van die grote. Als je hem dan toch weg wilt hebben is zagen bij de stam wellicht een optie ?
P.S. Vette Celtics heb je Dacht ff naar mijn eigen slippers te loeren maar toen zag ik die plantjes en dat was de bevestiging dat ben ik niet
Comment
Comment