Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

    Balen man, zo`n mooie plant en grow verdiend een beter einde.
    Waarschijnlijk zelfbestuiving, wanneer je het zelf gaat oproken kan je gewoon de zaden verwijderen.
    Als dat teveel werk is kan je ook kiezen om er ice van te maken.

    Comment


      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

      Ik weet niet hoeveel week ze nu gestaan heeft (week of 6?)en hoe de trichs eruit zien.
      Aan de hand van die beide gegevens oogst ik, de rest is bijzaak.
      Wiet met THC erin/erop, is rookbaar en goedgekeurd.
      Zitten er niet teveel zaden in, pluk ik ze eruit bij het roken. Wordt het vechten tegen de bierkaai, gaan ze de molen in.
      Maar afkeuren...daar doen we niet aan!
      Ik heb hier op een kilometer of 4 grote velden hennep staan van Hempflex, zo dichtbij heb ik ze nog nooit gehad, dus dit jaar iets meer zaden in de toppen en bij sommige teveel.

      p.s. je moet rekenen op een week of 8 voor goede afbloei.
      Last edited by ceBep; 24 September 2013, 19:46.

      Comment


        Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

        Berry, tnx voor je advies man. Ik ben druk met mn besluit maken maar het neigt naar hakken als ik de reacties zo lees.

        Escargot, Die waak-chiuauhua van je zeker. Ik stuur je wel mn onrijpe zaadjes op.

        Rollup, Jep ik heb de rest ook al bekeken en ik zie idd al wat zaad zitten. Ik weet alleen niet hoeveel het is want dat zie je pas als
        het zaadhoesje openscheurt en er een zaadje zichtbaar is ipv een nieuw zaadhoesje.

        Krasi, T is erg zuur ja ik was er dan toch te laat mee om een mannetjesbloem te plukken, of ik ben 1 vergeten.
        Ik zal van paarse wiet roken dus er word geen ice van gemaakt

        Vale, Ze staat nu een week of 5 in bloei en ik heb al wat milky tricho's gespot vorige week.
        Ik denk dat ze aanstaand weekend omgaat. Dan heb ik dr tenminste nog een kleine 6 weken gegeven
        en dan zit er tenminste nog wat werkzame stof op de toppen.
        Gelukkig bevind ik me niet in jou situatie (wetend tot op heden) dus veel succes daarmee!
        Misschien volgend jaar ga ik nog eens een Red Escape zetten want de toppen zijn wel prachtig


        Dus mannen, zoals het nu staat word ze zaterdag geschoren.

        Comment


          Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

          Jammer al een tijdje niet zo`n mooie buitenplant gezien en inderdaad gewoon afrijpen en een grote fijne zeef kopen.

          Comment


            Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

            Nou, zeker van die red escape zou ik best een onzeker zaadje willen hebben.

            Als jij een klein gedeelte laat afrijpen, wil ik best een tegoedbon aanvragen bij een zaadbank van jouw keuze.

            Lijkt me gewoon geinig, ik ken de vrouwelijke kant.

            Je weet het ik ben een ouwe gek en wil alles proberen.

            (waarschijnlijk (over) verliefd op die rooie)

            Als het toch Herma blijkt te zijn,laat maar
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

              ...F*ck? Das mooi K*t zeg... Zijn dat nu ook herma zaadjes dan?
              sigpic

              Comment


                Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                En toen bleek de vader een royal dwarf te zijn
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment


                  Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                  als u plant tegen het einde van zen leven komt dan maken ze soms pollen aan; maar dan vrouwelijk pollen :s.
                  Een soort laatste reddingsactie omdat die vrouw niet zwanger is.tzijn dan zowizo vrouwelijke zaadjes. bijhouden en volgend jaar planten.
                  Heb net hetzelfde gehad met een automatic in de hof . Net iets te lang laten staan
                  1 x Power Flower RQS 125W CFL mini-mainlining achtig

                  Comment


                    Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                    Die Red Escape is toch geen AF?
                    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                    Comment


                      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                      MWay, tnx man, tis idd erg zonde maar beter dan toppen VOL zaden, en ik heb de Purps nog. Van paarse wiet zal ik roken deze winter!

                      Escargot, Je mag van mij zo wat zaadjes hebben hoor, hoef ik niets voor terug (heb dr zelf ook geen moeite voor gedaan, die zaden).
                      Helaas kan ik niet zeggen om het zelfbestuiving is of bestuiving van een andere plant. Misschien kom ik tijdens het oogsten nog een mannelijke bloem tegen. Als dat zo is is het waarschijnlijk wel zelfbestuiving.

                      SmokinDad, I don't really know. Zoals ik tegen Escargot zei, Het kan zelfbestuiving zijn of bestuiving van een ander mannetje.

                      Koranus, Jep dat weet ik. Echter zaten er in een klein testtopje al 10 (ongerijpte) zaden. Wie weet wat er in de grote toppen zal zitten

                      Rollup, De Red Escape is zeker geen AFje anders had ik een supergen in bezit

                      Comment


                        Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                        Zonde van de zaden.
                        Scheelt jammergenoeg een pak in opbrengst...

                        On the bright side, genoeg zaad voor volgend jaar
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                        Comment


                          Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                          Best nooit zaden gebruiken die je krijgt via inteelt (zelfbestuiving), dat levert alleen maar problemen op.
                          "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                          Comment


                            Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                            Ik zou ze zowiezo toch planten of een guerrilla plekje... Je weet maar nooit.
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                            Comment


                              Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                              Alleen planten als je tegen een geintje kunt.

                              Als je gebrek aan ruimte en tijd hebt gewoon kliko en je energie in bevestigde zaden steken.

                              Scheelt een hoop frustratie.

                              Echter, we hebben het over Cookaap die houd wel van een testje en een geintje
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment


                                Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                                Had ik maar een guerilla plekje! Dan had daar deze zomer ook al wat gestaan. Ik ga niet deze onbekende zaden ontkiemen om een volledige run me t doen.
                                Ik leg mijn vertrouwen niet op mogelijke verpestte zaden. Wel wil ik er een paar gaan planten natuurlijk, want die zaadjes zien er wel mooi uit en ik weet dat er een paarse big momma in zit

                                Als ik zaterdag geoogst heb dan zal ik in dit verslag nog wel eens wat plantjes laten zien die uit de zaden komen

                                Comment

                                Bezig...
                                X