Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

    Mmmm iceolator , ik begin er binnenkort ook nog eens aan, bijna weer aan een 200g droog.
    Ik haat die fluffy topjes ook, goed voor ice

    Laat die paarse dames maar lekker doordrinken, komen er hopelijk mooie raketten op!

    WoopWoop
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

      Ziet er best nog netjes uit voor buitenweed Cookaap fluffy of niet je verkruimelt het toch Je purps doen het ook netjes ! Hou zo vol
      Baco's paarse ronde = done

      Baco's eerste keer binnen =
      done

      Comment


        Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

        Tnx voor de reacties mannen. Hasj maken via een koffiefilter vind ik toch niet zo bijzonder want er blijft nog hartstikke veel aan het filter plakken dat je niet kun weghalen zonder stukken stof vh filter mee te schrapen.
        Andere manier vinden dus. Tis denk ik meer dat ik geen fluffy topje gewend ben, opzich maakt het idd niet uit want je verkruimeld het toch, zoals bacos zegt.

        De Red Escape oogst is voor 2 derde rotvrij gemaakt en in de gripzakken gestoken. Het ruikt lekker!
        De Purps gaan opzich wel goed alleen de rechter plant maakt een beetje een zielige indruk. De bladeren hangen wat, ze reageert niet op watergift dus das wel vreemd.
        Ik hoop niet dat het op een tekort of overvoeding uitloopt. Ik denk zelf dat het een licht teken is van overvoeding want ze heeft net nieuwe aarde.

        135.jpg 136.jpg 137.jpg 138.jpg 139.jpg

        140.jpg 141.jpg 142.jpg 143.jpg

        Ik heb ze even wat opgedieft want daaronder ontvangen de groeischeutjes al bijna geen licht meer. Ze zie je ook nog beter het Main Lined effect.

        De Rechter dame moet dr extra voeding even verwerken denk ik, over een paar dagen staat ze dr weer bij als links.


        Cookaap

        Comment


          Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

          Aah joh die is gewoon teleurgesteld dat ze het niet zo goed doet als haar zusje duurt een dag of drie en dan is ze er wel weer boven op die chagrijnige vrouwen ook altijd

          Met 2/3 rotvrij bedoel je de rest was niet meer te redden of moet je nog 1/3 ? Succes ermee !
          Baco's paarse ronde = done

          Baco's eerste keer binnen =
          done

          Comment


            Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

            Red Escape nieuws

            Zo, ik heb alle rotvrij gemaakt en het eindgewicht is bekend. En bacos, ik moest nog een deel doen hoor.

            81.jpg82.jpg83.jpg84.jpgEn natuurlijk de paarse kleur waar ik zo lang op gewacht heb

            Cookaap

            Comment


              Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

              130 Gram??? huh, zat er zo vreeslijk veel rot in?

              Wel leuk, ik kijk uit naar het paars, ik blijf een beetje een hippie, wil kleurtjes zien
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                Oh das best netjes nog 130gr fluffy weed en 200 zaden jij kan weer even vooruit Leuk voor een strooi guerilla spot of langs het fietspad volgend jaar gewoon omdat het kan
                Baco's paarse ronde = done

                Baco's eerste keer binnen =
                done

                Comment


                  Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                  De zaden zijn verkregen door zelfbestuiving toch, dat maakt ze onbruikbaar, deze zullen allemaal een hermafactor bevatten, en dus waarschijnlijk allemaal hermafrodieten gaan worden.

                  Comment


                    Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                    Correct krasi.
                    Maar je moet er zeker 1 zetten, das lachen.
                    Die groeien echt heel vreemd. Echt alle kanten op en zo gestrekt als iets.
                    Leuk om aan iemand te geven om hem een beetje te pesten.
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment


                      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                      De red escape ziet er niet verkeerd uit,
                      Zoals ik op de fotos zie,

                      En cookaap buitenkweken is ind niet zo makkelijk,als dat de meesten denken.
                      Het word erg onderschat,en ziet er simpel uit,
                      Maar alles eromheen ennwat er daardoor komt kijken bij nog eens.
                      Dat onderschatte ze bijna allemaal.

                      Rot,en meeldauw,is buiten het grootste risico nog,
                      En vooral de vochtige bloei dagen is helemaal een sneaky killer.

                      Staff

                      Comment


                        Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                        Hehehe om dat eens mee te maken heb ik de rest van de oogst heel erg laat ingezet.

                        Deze zal pas klaar zijn in December
                        Ik hoop natuurlijk dat ik vee natte dagen ga krijgen.

                        Maar toch valt me de opbrengst van zo'n enorme plant enorm tegen, Manon was nog niet 1/3 van die Rooie.

                        Grr Aapie, volgend jaar wil ik dit niet van je zien hoor.

                        Een schande is het, hier krijg ik geheid Nachtmerries van.

                        Al maakt 132 Gramm ook wel weer heel veel goed

                        Gemengde gevoelens hier.

                        Hoe smaakt de wiet ?
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment


                          Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                          Die red escape! NICE! De zaden daarvan liggen al te wachten in mijn koelkast.
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                          Comment


                            Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                            yoo mannen,

                            Ja escar er zat veel rot in. Dit bleef echter nog ff doorrotten tijdens het drogen daarom ben ik veel kwijt geraakt.
                            Ook sommige 5grammers zaten compleet vol met zaad. 1 lichtpuntje wel, op 1 van die 5grammers zat een mannelijke bloem.
                            Ik weet dus bijna zeker dat het zaad is door zelfbestuiving. (envelop is verstuurd)

                            Bacos, ik ben ook wel tevreden met 130 gram, dat krijg ik al bijna niet op, T is ook vrij fluffy ja, ik ga Red Escape sws nog een keer als binnenplanten doen.
                            Ik ben benieuwd of ik de geur dan kan houden maar dat de buds wat compacter zijn.

                            Ja krasi dat is waar, maar ik wil ze natuurlijk wel ff uittesten. Het word trouwens al gedaan binnenkort
                            Escargot vond het leuk om ze te proberen, er vanuit gaande dat er geen mooie oogst vanaf komt natuurlijk

                            Haha Berry, ik heb dr al 5 aan een vriend van me gegeven. Hij wil ook gaan kweken maar vind de stap te groot om meteen een hele setup te kopen.
                            Daarom geef ik m 5 oefenzaadjes, zodat die ook gaat lezen

                            Die sneaky killer heb ik wel gemerkt ja, zonde. Echter is de geur echt lekker, daar ben ik blij om.
                            Ik hou het lekker bij binnenkweek dat vind ik ook leuker. Wel wil ik nog een afje doen volgend buitenseizoen.

                            Nou chemiel050 die zou ik zeker snel gebruiken want het is echt een lekker wietje!
                            Ik ben benieuwd


                            Ik heb het probleem opgelost met de rechter Mainlined Purps. Ze had nieuwe aarde gekregen en ik dacht, ik doe er wel wat beendermeel bij voor de bloei alvast.
                            Dit schoot bij haar in het verkeerde keelgat want ik zag vanmiddag een bladprobleem. De bladeren hingen ook helemaal.
                            Ik heb de klomp aarde er weer uitgetrokken en in een andere pot gezet, beetje water erbij. De bladeren staan alweer direct omhoog!
                            Overvoeding dus.

                            Ze gaan overigens in de herfstvakantie in de bloei, dat komt omdat het nog veel te warm is bij mij op zolder.
                            De warme lucht die uit de tent word geblazen word namelijk direct weer in de tent gestroomd door de ventilator. De tent staat dus ook constant open.
                            In de herfst vakantie ga ik een gat maken in een oude ventilatie schacht, daar kan de warme lucht mooi doorheen. Dat zal wat graden schelen volgens mij (hoop ik!!).

                            Mn setup is nog lang niet perfect blijkt

                            Comment


                              Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                              Hahaha ik laat mijn uitlaat door mijn droogkist gaan en dan word die over een super opervlakte verdeeld ( het is een dak van rond de jaren 20)
                              De inlaat is verse lucht en ik moet zeggen dat het bij mij ook nog wat warm is z'n de warmte blijft lang hangen :-p

                              Ziet er wel lekker uit, ik maak de iceolator met de zakken dat lukt heel goed, ik hou gemiddeld een tiende over van mijn gewicht aan droogbladafval en fluffy's
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment


                                Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                                Haha nik, zolder kwekers hebben het moeilijk! Ik heb trouwens een nieuwe manier van hasj maken aan het uittesten. Het koffiefilter bevalt me namelijk helemaal niet.
                                Het proces is nu bezig en als ik het wat geperfectioneerd heb dan zal ik t hier melden.

                                Ik wil nog wel ff wat vragen aan jullie, hebben jullie ook gemerkt dat als je met een 250w hpi(s) werkt, dat je planten erg strekken?
                                145.jpgIk heb even 3 fotos aan elkaar geplakt en geprobeerd het lengte verschil van de internoden onder 250w en 400w te laten zien.

                                Op het bovenste gedeelde heb ik 400 geschreven, dat staat natuurlijk voor 400w hpi.

                                daaronder 250 en je kan wel zien dat die internodes veel groter zijn. Zelfs de eerste 2 nodes zitten nog op een korte afstand van elkaar,
                                en dat was nog met de 400w erboven.

                                Foto'ss
                                146.jpg 147.jpg 148.jpg

                                149.jpg 150.jpg 151.jpg

                                Ik kan niet wachten om in de bloei te gaan! De internodes zijn nu lekker kort dus dat worden 8 mooie buds on a stick.

                                Opmerkingen zijn altijd welkom trouwens.


                                Cookaap
                                Last edited by Cookaap; 9 October 2013, 18:55.

                                Comment

                                Bezig...
                                X