Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

    Nugbucket heeft overigens wel ook een handleiding voor mainlining met clones:

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

      Bedankt cookaap en wietefras ! mooi dat is duidelijk !

      Comment


        Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

        Oorspronkelijk geplaatst door Lovis View Post
        Kan je geen lamp gebruiken met bewegingsdetector erbij? Veel licht doet ook veel(bij inbrekers toch ) Of wat schrikdraad...
        Beter shotgun met bewegingssensor.
        en Ja Licht is erg handig voor rippers. kunnen ze beter zien waar ze moeten zijn haha
        If life keeps putting you down, You better stay high

        Comment


          Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

          ziet er weer netjes uit cookaap

          gr staff

          Comment


            Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

            Dat main-linen is echt wel mooi.

            Nu op naar de bloei, wil dat vuurwerk nu wel eens de lucht in zien gaan.

            Je houd ons echt wel lang in spanning
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

              Tnx wietfras, mooi dat het nu duidelijk is voor budha
              Laat maar eens een mainlined plantje ziet binnenkort, budha.

              DenSchimmige, gelukkig heb ik allang geen last meer van rippers

              Tnx staff

              En ja Escar, ik ben benieuwd naar jouw main-liners!

              Comment


                Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                Gellukig maar,

                Maar heb je nog wel genoeg ruimte?
                als je uitgaat van de vuistregel dat sativa's op 1/4e van hun lengte wanneer ze in de bloei worden gezet... *indica 1/3e)
                Dan worden dit zeker monster planten
                If life keeps putting you down, You better stay high

                Comment


                  Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                  Ik hoop dat ik nog genoeg ruimte heb schimmige, daarom ben ik in de bloei gegaan. Die regel is volgens mij niet echt waterdicht. Dat zal misschien wel kloppen als je 4 weken voorgroeid.

                  Ik wilde net een update doen

                  Oei ik ben dom geweest en heb nu wat spintjes op mn planten. Ik ben er heel vroeg bij geweest merk ik wel want er zit eigenlijk geen spint boven in de plant, terwijl spint altijd naar boven loopt.
                  Ik snap nu ook eindelijk waarom je geen buitenplanten binnen mag zetten. Ik heb neem olie besteld op internet en zaterdag ben ik meteen naar de welkoop gereden voor een spint bestrijdingsmiddel.
                  Promanal-R heet dat, das tegen wolluis, dopluis en spint.

                  Zaterdag zijn de dames in bad gegaan en heb ik ze 3x die dag besproeid. Gister weer een keer. Het zwakste rechter vrouwtje kon er niet heel goed tegen maar ze herstellen na een dag weer.
                  Om de dag besproeien is dus goed. Ik ben elke dag wel een uur bezig met spint spotten maar er zit nog steeds niets op de bovenkant van de plant en onder heb ik flink bladeren gedieft die er zo uitzagen:
                  172.jpg Er zitten van die gele spikkeltjes op, dat komt ook door spint, hieraan had ik het dus nog eerder kunnen weten. 159.jpg
                  Dit is de eerste keer dat is spint heb vandaar dat ik het aan de beestjes zelf moest ontdekken.
                  Ik heb heel veel info al gekregen van mensen op de chat, vooral van Goudeerlijk. Bedankt daarvoor mannen.

                  Ik wil verder ook niet ingaan op welk bestrijdingsmiddel ik moet gaan gebruiken. Ik heb nu een chemische omdat ze nog geen toppen hebben en de organische word verscheept nu.
                  Dus dit was ff de spint mededeling.

                  The Purps

                  160.jpg 161.jpg 162.jpg 163.jpg

                  164.jpg 165.jpg 166.jpg

                  167.jpg 169.jpg 170.jpg 171.jpg

                  Het is idd wel tijd dat het dominante vrouwtje gaat bloeien. Als er mooie toppen aan dr armen zitten dan geef ik haar een mooie diefsessie
                  Een ander woord voor deze planten kan ook wel octopusplantjes zijn, door die 8 armen

                  Verder ben ik heel erg blij met de nieuwe bloeilamp die ik heb gekocht. Het is een 400w Gavita I.R. (interne reflector). Deze lamp heeft dus geen reflector die vies kan worden en warme kan opvangen.
                  Dat warmte verschil merk ik zeker. Eerst kon mijn tent met de 400w hpi erin niet dicht zonder dat het boven de 30 graden werd.

                  Nu zit de IR erin en de ventilator stand staat weer op standje 1 ipv 3 en het blijft rond de 26 graden, wat een verbetering zeg!
                  173.jpg168.jpg

                  Aanrader nu al


                  Cookaap

                  Comment


                    Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                    Ja dat probleem had ik met jou ook haha :p

                    En das godnondeju unu grote lamp of verkijk ik me daar nou net op?
                    Maar zonde van die beestjes

                    Heb je trouwens wel gecontroleerd of ze allemaal hun tandjes hebben gepoetst na het douchen?
                    If life keeps putting you down, You better stay high

                    Comment


                      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                      Je kan ook een oude wiet tak pakken, puntje nat maken, ong 10cm van je planten vandaan hangen met het natte punt boven. Iemand hier dat had dat gedaan en werkte perfect voor hem.

                      Wel jammer van die spint zeg :/ zou gelijk ff goed kijken voor andere beestjes
                      Last edited by SweetMango; 21 October 2013, 14:45.
                      sigpic

                      Comment


                        Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                        Denk dat je misschien wat moet bijvoeden?
                        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                        Comment


                          Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                          Balen van de beestje, je bent er op tijd bij dus goed aanpakken voordat de toppen eraan komen.
                          Neem-olie is in mijn ogen de mooiste van alle biociden.
                          Deze dames worden iig nog een stuk groter.
                          Ik denk dat je ook kan gaan bijvoeden, ze worden wat lichter van kleur.
                          Dat kan ook van de spint komen, maar dat zou dan erg snel zijn gegaan en je zegt zelf niet veel spint gespot te hebben.
                          Neem-olie bevat naast de anti-insect ook natuurlijke bestandsdelen die je plant versterken en zelf licht voeden.

                          Comment


                            Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                            He Cook jammer van die beestjes. Maar je bent al op de goede weg met de bestrijding er van. Hoop dat je ze maar weer succesvol onder de duim weet te krijgen.

                            Comment


                              Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                              Spint is wel klote zeg! Hopelijk ben je er op tijd bij
                              Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                              Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                              Comment


                                Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                                wouw die joint van pagina 1 vakwerk

                                Comment

                                Bezig...
                                X