Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps
Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps
Tnx bleeken, ze hebben 8 hoofdstengels. Dat betekend 3 topsessies. 1ste topsessie is gewoon 1x toppen zodat je 2 hoofdstengels hebt,
2de topsessie top je 2x dus 4 hoofdstengels en de 3de keer top je 4x zodat je 8 hoofdstengels krijgt.
Ow staff, naja ik denk dat het in de bloei nog wel toegevoegde waarde heeft hoor.
Ik heb nog wel wat canna bloeistimulator. En je moet natuurlijk niet in 1x de voeding erbij pleuren, dan krijg je een neerslag!
Hehe dat staat er ook op
De bloei begint al goed zichtbaar te worden, over 4 dagen kan ik de bloeiweken gaan tellen
Die gaan straks door je dak heen man...en ze staat pas net in bloei dus ze gaat nog meer strekken als wat ze nu al doet. Als ik jouw was zou ik alvast maatregelen gaan nemen door het een en ander even naar beneden te buigen en vast te zetten.
En je had idd beter de HPI erin kunnen laten dan had ze iets minder gestrekt, maar dat doe je nu niets meer aan....ze zien er wel super uit
Ik heb ook wel met verschillende kleuren lampen gewerkt, groei en bloeilicht.
Idd het bloeilicht zorgt voor iets meer ruimte tussen de internodes, maar op 12/12 gaan de planten meestal pas echt groeien, de zogenaamde groeispurt.
Een hoge N-concentratie wil ook planten doen strekken, evenals een natte pot in de groei en ook warmte.
Wat ik zelf deed met de verschillende bulbs was iig het groeilicht erin laten tot eind 2e week bloei.
Dit wint weer wat centimeters. Ik heb een ring om de takken vastgemaakt en die wat doorgedraaid.
zo gaan ze schuin staan en weer omhoog groeien. Dit kan ik gewoon herhalen totdat er geen groei meer in de plant zit.
Comment