Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps
Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps
Bedankt mannen ik heb weer wat nieuwe foto'tjes gemaakt zonet!
Zie hier:
204.jpg205.jpg206.jpg
2 plekjes verbranding door dat ze te hoog gegroeid was 2 weken geleden, het komt best wel lelijk tot uitting vind ik. Daar ga ik voortaan heel goed om denken!
Dat worden dikke toppen zo te zien cook wel grappig dat we de gelijke problemen delen maar zo te zien zal het wel goedkomen bij jouw , die paarse mmmm
Grtzzzz
This is Major Tom to ground control, I'm stepping through the door.....
and I'm floating in a most peculiar way.
And the stars look very different today..
Poeh..die beginnen al aardig ik te worden bij jouw daar. Gelukkig heb je het weer wat rustiger zo te zien. Dat ze maar mooi zonder problemen mogen gaan afbloeien Cook.
Bedankt voor de leuke reacties mannen!
De bloeivorming is gelukkig nog wel top tot nu toe, laten we hopen dat dat zo door blijft gaan.
Apart om te zien dat de blaadjes paars worden, dat had ik nog niet vaak gezien zo.
T gebeurd ook alleen bij de linker plant, het hoort dus wel bij de pheno.
Jazeker buddha, ik kan dr niets anders van maken. Opzich wel handig dat ze vrij ver zijn, als ze opeens stoppen met groeien dan heb ik tenminste nog een leuk oogstje.
Comment