Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Black Jack (Sweet Seeds) en 1x White Fruit (GreenLabel) onder CFL & LED

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1x Black Jack (Sweet Seeds) en 1x White Fruit (GreenLabel) onder CFL & LED

Het beeld bedriegt Om m'n scrognet mooi gevuld te krijgen heb ik die iets meer moeten neerbinden. Elke top (behalve eentje van de Black Jack) is neergebonden onder de LEDs, maar niet zo bij alle toppen.
    De LEDs staan uit zichzelf al lager, dus denk ik niet dat dit zo'n groot probleem is.
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Toch mooi spul.Klasse.

Comment

ziet er mooi uit man ik kweek zelf alleen op spaarlampen maar met minder watt want heb maar 1 planje mss konne we elkaar helpen http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...eerste-verslag

Comment

Hey Wartjen, ik volg je kweek hoor Je doet het goed.
          Mij gaat het nu iets minder af, ik sukkel met wat problemen:
          Het blad van de White Fruit is bij de meeste sterk aan het vergelen. Haar puntjes gaan ook gaan hangen. Het eerste zou wat ondervoeding kunnen zijn, ik heb ze wat vanalles (volgens de schedule van biobizz, geen volledige dosis) gegeven, eens zien hoe ze daarop reageert. Het tweede zou misschien kunnen door de verwarming die ik erbij heb gezet, iemand een beter idee? Ik heb de verwarming wel echt nodig.
          small_DSC_0859.jpg small_DSC_0858.jpg
          De Black Jack kampt dan weer met lichte overvoeding. Zij krijgt niks meer, ze is al groen genoeg Hopelijk is ze paraat om bij de volgende watergiften wat PK-boost bij te krijgen.
          small_DSC_0860.jpg small_DSC_0861.jpg

ON THE BRIGHT SIDE: Er is nog leven na de dood!
          Ik heb hier een pot met alle afval in. Oude potgrond, dode bladeren, beetjes oude cola (), ... alles belandde daar in, inclusief de zaadjes die ik dacht dood te zijn in het prille begin van deze kweek.
          Vorige weken heb ik zitten spelen met een PH meter, en om die meetkop af te spoelen, en kalibratievloeistoffen kwijt te kunnen, heb ik dit ook in de pot gegooid. Redelijk wat (sterk verontreinigd) water vloeide erin.
          En wonder boven wonder, er kwam een kiempje boven de grond Ik heb ze in een potje Light-Mix gezet, deze strijdster verdient alle lof en eer! Na 4 maand heeft ze de moed gevonden om zichzelf te bewijzen.
          Ze zit er net in, daarom dat ze zo slap hangt. Hopelijk overleeft ze het, ik wens haar alleszins sterkte toe!
          Wat ik met haar ga doen? Nog geen flauw idee. Ik sta open voor suggesties
          small_DSC_0862.jpg
          Last edited by Bombadil; 2 November 2013, 02:02.
          "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

misschien is cola wel de boost

Gr Cookiii ik volg je

Comment

Ga eens neer ploffen hier.
              De bloemen zien er schitterend uit.
              Heb je die lamp zelf gemaakt?

Zaden die zo hardnekkig zijn verdienen de rode loper.
              Groeien en afbloeien.
              Succes

Comment

Ik ga nog aandachtiger kijken....

Zullen we het plantje maar "Junkie" noemen, aangezien ze zo verslaafd geboren is

Die wil ik zien opgroeien.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Heb je verslag is door gelezen en dus ook de herkomst van de lamp inmiddels gelezen.
                  Weer een paar dingen van opgestoken try till they don`t die

Comment

Ja Mway.....

Ik dacht dat ik aan het stunten was, blijkt Bombadil is the master
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

En hoe verloopt het hier? update?
                      -

Comment

ja ben ook erg benieuwd

Comment

Last edited by Bombadil; 6 December 2013, 22:50.

Comment

Bezig...
                          X