Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

Het zijn met recht dwergen, ze dragen wel genoeg bloem.

Comment

Waar voor zou je de stam splitsen? Wat is daar het doel van?
      sigpic

Comment

Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

Zie smoking dad:
        oops totally forgot uploading dis lole!!11 xDsplitting action starts @ 2:00i use this technique to stress my lades in their final week(s) of flowering for mo...

Doen ze Omdat de dame zou stressen en nog meer richting de toppen stuurt
        Men noemt dat klieven
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

ja la la laa Graziano Pelle.... Nou ...Zou je opbrengst wat kunnen verhogen....He he eindelijk

Comment

Je opbrengst verhogen geloof ik niet echt in, enkel het Thc gehalte een beetje verhogen denk ik
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Nee je hebt helemaal gelijk Nik.. Mijn excuses. Zat er idd ff naast.

Comment

Zo! Op naar het kampioenschap! haha

Update tijd!

De dames zijn nu 53 dagen oud, ze zijn al haast toe aan het bejaardentehuis. Bij wijze van spreke dan, voorlopig blijven ze waar ze staan. De luchtvochtigheid op dit moment let ik eigenlijk niet meer op. Deze is standaard vrij laag en zit nu rond de 30%. De temperatuur schommelt zo tussen de 23 en 30 graden.

Voeding geef ik al een tijdje niet meer. En eerlijk gezegd zie ik nog steeds niet echt duidelijke tekenen van ondervoeding. Ik heb gewoon teveel gegeven in het begin van de bloei, hier lijken ze nog steeds op te teren. Enige wat ik wel ongeveer 2 keer per week toevoeg is GreenSensation. Uiteraard is dat de nodige voeding voor de toppen, echter zitten daar ook enzymen in. Deze werken hopelijk de zoutophoping door de overvoeding gedeeltelijk weg. Althans, dat is het idee

Vanaf nu krijgen ze alleen nog maar afgezuurd water. Ik verwacht dat ik ze tussen 1 en 2 weken wel kan gaan knippen. Wanneer precies weet ik niet, dat zien we dan wel weer. Ze zullen in ieder geval 3 dagen in het donker gaan staan.

25082013-Overzicht.jpg25082013-RD1.jpg25082013-RD2.jpg25082013-RD3.jpg25082013-RD4.jpg25082013-RD5.jpg

Zo naderen we langzaam maar zeker het einde van deze kweek. Zoals jullie wellicht weten ben ik ook bezig met een verbouwing van mijn tuin. Het verslag hiervan hier te vinden. Neem daar ook eens een kijkje

De volgende zaden liggen al ongeduldig klaar te wachten tot ik start met de volgende. De keuze is gevallen voor de AK47. Ik zal ze gaan ontkiemen in grow pads. Ik ben ook om wat betreft biologisch kweken. Ik kies waarschijnlijk voor BioBizz omdat dit alleen vloeistoffen zijn en je dus niet met tabletten of poeders hoef te werken. Ik ga dan ook gebruik maken van de grond hiervan, de lightmix.

Ergens volgende week zal ik gaan starten met ontkiemen!
                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Wat zijn ze mooi en dik ...Mjammmmie..Zien er erg goed uit...Moet ff me toetsenboord droog maken hier...dtujedln
                  He biologisch...gaaf man..en een andere stijl ook...interessant, kunnen we bij elkaar afkijken en ervaringen op doen. Alleen ik begin waarschijnlijk pas over 2 maanden.
                  Mijn rondje duurt nog zo'n 2 weken daarna 2 weken drogen. Dan moet er toch echt ff een nieuw raam bij me worden ingezet, lekke thermopane. Ik zie bijna nix meer door dat raam. En ik verwacht ook nog schilders in 1 deze maanden. Daarom staat me tentje nu ook in zo'n hoek gepropt. Voor welke voeding heb je gekozen? die hier op de 420 shop die toch weer anders is dan het pakket van sannie wat ik heb besteld? of heb je zelf iets samengesteld? AK47 goede keus...

Comment

Ik wil gaan voor BioBizz. Die hebben ook een leuker starters pakket.

Ik begrijp nu alleen dat je dan ook nog steeds moet afzuren! :-/

Comment

Ik zag dat Biobizz tegenwoordig allerlei leuke startpakketten heeft
                      Je hoeft met Biobizz niks af te zuren, ik heb ook Biobizz in m'n kelderkweekjes gebruikt
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Wat QnQ zegt klopt, Heb zelf geen kennis van biobizz maar ik was nieuwsgierig en heb ff hun site en voedingslijn bekeken. Wat ik hieruit op maak is dat je geen Ec en Ph meer hoeft te meten. Dus afzuren is met biobizz ook niet nodig..Hup weg die PH-meter en die PH-min. Veelste omslachtig. Ga me er wel ff wat dieper in biobizz verdiepen, dat merk is beter verkrijgbaar in onze regio dan het materiaal van sannie. Ga wel de sannie manier eerst doen dan kunnen we onderling bekijken wat het makkelijkst en het beste is.

Comment

Is inderdaad wel leuk om ons verslagje uiteindelijk te gaan vergelijken!

Dit staat trouwens op de site van BioBizz over PH

Last edited by RollUp; 26 August 2013, 21:05.

Comment

Ok...was nog niet zo diep er in gegaan...maar ik heb hier een waterhard van 7,2..zit jij hoger dan?
                            Ik zal dezelfde zaden gaan kopen als jij nu heb. Hebben dat in ieder geval op mekaar afgestemd.

Comment

Waterhardheid is hier 8,2 ofzo. Echt bijzonder hoog

Gaaf als je dezelfde neemt!

Comment

Ja dat is veel ste hoog idd. Misschien is het een idee om regenwater op te vangen in een tonnetje dan. Zou je eens moeten gaan meten. Dan hoef je ook niet meer af te zuren en ook moedertje natuur. Je moet me ff vertellen welke ak47 zaden je hebt dan kan ik die alvast gaan opsnorren.

Comment

Bezig...
                                X