Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekverslag 5x Royal Dwarf Autoflower + 1x Critical Autoflower (400W Hps)

Hahaha, Slachten die handel!

Hoe ruiken ze trouwens(weet niet of ik dit al had gevraagd)
    sigpic

Comment

Update!

Vandaag op de kop af is het 9 weken geleden dat de zaden de grond in zijn gegaan. Dag 63 dus

De trichomen zien vooral milky naar mijn mening. Misschien als ik echt op zoek ga, zal ik wat beginnend amber spotten.
      02092013-trichomen 1.jpg02092013-trichomen 2.jpg

Na de hele (leuke) discussie over wanneer nou te oogsten, ga ik nu voor deze stand voor de donkerperiode. De komende drie dagen zullen ze in het donker staan en geen water meer krijgen. Stressen zullen ze!

Donderdagavond zal het tijd worden om te te gaan knippen. Zin in!

Dit is de stand van zaken van vandaag:

02092013-Overzicht.jpg02092013-RD1.jpg02092013-RD2.jpg02092013-RD3.jpg02092013-RD4.jpg

Zoals je ziet is de herfst al aardig begonnen

En altijd leuk, een foto van een top zonder de flits. Met de flits zie je toch de toppen niet zo goed.

02092013-Top.jpg
      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Mooie dames

Compact en vet... zo zien we ze graag.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Net op tijd zie ik weer. Ik heb nog een bot bijltje in me schuurtje hangen, je zegt het maar.

Comment

Dikke dwergen, zo zien we ze graag.

Comment

Even een kleine update:

Zo staan de dames er nu bij

Zwart.jpg

Morgen middag gaan ze om, kan tijd technisch niet anders

Comment

Hahahaha..hele scherpe foto weer

Comment

sigpic

Comment

Heel mooie foto, is ja camera aan het slapen toch?
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Update!

Na 3 dagen in het donker te hebben gestaan, is het tijd om ze in mooi verwerkbare topjes te veranderen. Dat is vandaag gebeurd!

Het resultaat is enigszins teleurstellend, een nat gewicht van 160 gram. Nu heb ik natuurlijk al de Critical 'verloren', dit scheelt natuurlijk ook iets. Wellicht dat deze nog wat gaan opleveren, echter heb ik er niet heel veel vertrouwen in. Ze staat er momenteel zo bij:

photo.JPG

De hoofdtop is nauwelijks gegroeid, ze zijkanten daarentegen wel. Verder is er nog weinig aan bloei te zien

Wat heeft nog meer de oogst beinvloed; Ik denk toch ook de temperatuur en daarmee ook dat ik mijn lamp niet dicht genoeg op de plantjes heb kunnen zetten. Wat me nog meer opvalt is dat de penwortel niet door het jiffy potje is gegaan. Je ziet bij elke plant daar een bocht. Of dit ook echt invloed heeft gehad, kan ik niet zeggen. Ik heb nog geen ervaring met zaailingen.

04092013- Wortel.jpg

En dan dit als resultaat na het knippen. Het hangt nu lekker te drogen in het drooghok. Als ik een gedroogd resultaat heb van 40 gram, is het veel :-/ Opzich zitten er wel mooie grote toppen bij, gelukkig.

04092013- Resultaat nat.jpg04092013-Top.jpg

Conclusie: Royal Dwarf AF is voor mij geen plantje om midden in de zomer binnen iets mee te doen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

PS: Overigens waren de wortels wel mooi verdeeld over de gehele pot. Was weer 1 kluit aarde, dat dan weer wel...
                      Attached Files

Comment

Rolly, ben blij dat je het licht weer heb aan gedaan. Kon de uitgang niet meer vinden. Ten eerste, zie ik dat die critical wil gaan bloeien. Dat gaat nu niet lang meer duren.
                        Ten tweede, knip jij je natte toppen altijd op deze manier?. Hoe weet je nu dan of ze voldoende droog zijn om in de wekpotten te douwen. ik laat de stelen en stammen tijdens het drogen eraan zitten. Het vocht uit de stammen zal dan nog de toppen in gaan lopen en helpen wat meer smaak te geven. Die zelfde stammen kan je gebruiken om te zien of je wietje al voldoende droog is. Tevens knip ik ook niet al mijn blad weg, om dezelfde reden. Het blad wat ik weg knip heeft geen trichs. Bladen in je toppen hebben die wel. is gewoon rookbaar. Knip afval, wat doe je ermee? Ik gooi het weg maar je kan daar dus ook hash van maken. Ik geloof dat Nik weet hoe dat moet. Ik houd nog wat blad en gruis van me 2e ronde over en zit te denken om dat te verwerken met het knipafval van mijn huidige ronde. Goed van Hash maken weet ik nog niets. Het enige hash wat ik overhoud zit aan me vingers en me schaar. Dus misschien kan nik ons nog leren wat dat betreft. Verder mooie topjes met een mooie kleur ook. Qua knippen haal ik ze om. knip het grote blad weg, knip om de toppen ruim weg. rest van het blad verdroogd en zal de top in gaan trekken. en hang ze dan aan hun voetjes in me kweekruimte. Laat ze dan ong. 10 dagen hangen. dan ga ik ze pas afknippen en wegen. De wekpotten in en het cure process de 1e 6 weken goed volhouden. daarna is het klaar. Goed lapje tekst weer....

Comment

Ron!

Yup, dat is mijn manier van knippen. Er zitten nog kleine takjes aan waaraan ik kan zien of ze genoeg gedroogd zijn. Ik knip alles in 1 keer en wil niet gaan klote om na het drogen nog blaadjes weg te halen. Dat daar trichomen opzitten is leuk, maar ik wil zo min mogelijk blad. Zodra ze gedroogd zijn, zijn ze klaar voor gebruik. Het scheelt ook een hoop tijd.

Normaal gesproken laat ik mijn knipafval drogen en maak ik daar hash van of doe er een maatje van me een plezier mee. Ik ben niet zo heel erg van de hash. In dit geval vond ik het niet de moeite waard

Vraag me trouwens af of deze lang in weckpotten gaan zitten, ik reken er niet op

Comment

de 3 maanden gaan ze niet halen denk ik...Dat blad dat snap ik. IK heb laatste ronde iets teveel laten zitten. Dus ik ga nu voor kaal geschoren met de stammen er nog aan. Ik moet bekennen dat ik hash maken ook nog iets teveel gedoe vind. Maar wil het zeker wel een keer gaan uitproberen. De reden dat ik zo reageer is meer omdat ik aardig wat stukjes gelezen heb over het drogen, de chemie en het droogproces. Met deze manier van verwerken zal je iets op je smaak gaan inboeten. Volgens mij weet je wel waar ik het over heb. Lang verhaal(chlorofielen naar canaboiden). Kijk als je hier dus bewust voor kiest dan weet ik dat nu ook. En dan laat ik het voor wat het is. Ik doe ook wel eens bewust dingen anders. Verder ziet het er goed uit toch.

Comment

Je hebt ook wel een punt En bij een amnees of goede witte soort zal ik daar ook meer rekening mee houden. Maar de kwaliteit van dit plantje is al niet zo heel best. Leerzaam rondje geweest

Comment

Dat wel, zag dat de ak47jes er zin in hebben. Dus je kan gelijk door nu. Dat wordt roken en knallen te gelijk.

Comment

Bezig...
                                X