Ik ben met een nieuwe ronde bezig, heb mijn zelf gebouwde huisje afgebroken en heb mijn lieve sletjes in een mooi tentje geplaatst.
Mijn uitrusting is als volgt:
-Tent 80x80x180
-Davin dv 12 schakelbord
-philips vsa, 400watt hps lamp, spiegelkap
-buisafzuiger 250kuub
-phatrino koolstoffilter 350kuub
-toevoer lucht 150kuub badkamerventilator
-clipfan ventilator
-fan controle
Als voeding gebruik ik :
-Rhysotonic wortelstimulator van canna
-Terra flores canna
-Pk 13-14
.................................................. ......................
Ik heb alleen nog enige struggle met de temperatuur het loopt maximaal op tot 38 graden en mijn fan controle staat constant op 100% ..
Ik weet niet precies waar het aan ligt, mischien dat ik nu mn tent heb verplaatst naar de zolder waar het momenteel ook warm is,
Normaal gesproken moet 250 kuub afzuiger in zon klein tentje met 400watt genoeg zijn toch?
Als iemand een idee heeft hoor ik het graag, want wil het perfecte klimaatje creeeren voor mijn sletjes ..
Hier volgen wat fotos, ik heb stekjes gekocht van whitewiddow, ze staan in 11liter potten.. ze staan nu 2 dagen te groeien op 18/6
ik geef momenteel alleen afgezuurd water met wat wortelstimulator.. ze gaan ongeveer 9 dagen in de groei en wil ze dan in de bloei zetten..
Nou genoeg geluld hier volgen wat fotos van de huidige status.. reacties en comentaar zijn van harte welkom..
Peaceeee..
DSC04335.jpgDSC04338.jpgDSC04337.jpg
Mijn uitrusting is als volgt:
-Tent 80x80x180
-Davin dv 12 schakelbord
-philips vsa, 400watt hps lamp, spiegelkap
-buisafzuiger 250kuub
-phatrino koolstoffilter 350kuub
-toevoer lucht 150kuub badkamerventilator
-clipfan ventilator
-fan controle
Als voeding gebruik ik :
-Rhysotonic wortelstimulator van canna
-Terra flores canna
-Pk 13-14
.................................................. ......................
Ik heb alleen nog enige struggle met de temperatuur het loopt maximaal op tot 38 graden en mijn fan controle staat constant op 100% ..
Ik weet niet precies waar het aan ligt, mischien dat ik nu mn tent heb verplaatst naar de zolder waar het momenteel ook warm is,
Normaal gesproken moet 250 kuub afzuiger in zon klein tentje met 400watt genoeg zijn toch?
Als iemand een idee heeft hoor ik het graag, want wil het perfecte klimaatje creeeren voor mijn sletjes ..
Hier volgen wat fotos, ik heb stekjes gekocht van whitewiddow, ze staan in 11liter potten.. ze staan nu 2 dagen te groeien op 18/6
ik geef momenteel alleen afgezuurd water met wat wortelstimulator.. ze gaan ongeveer 9 dagen in de groei en wil ze dan in de bloei zetten..
Nou genoeg geluld hier volgen wat fotos van de huidige status.. reacties en comentaar zijn van harte welkom..
Peaceeee..
DSC04335.jpgDSC04338.jpgDSC04337.jpg
Comment