Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kweek gestart 8x whitewidow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Nieuwe kweek gestart 8x whitewidow

    Heb jij echt een zolder van 4 meter hoog ??? damn beste woning dan Blij dat je de temp iets beter onder controle hebt gekregen! Als je planten straks wat groter zijn en meer water gaan verbruiken koelt het ook nog wel een paar graden af dus moet vast goed gaan komen nu !

    Succes!
    Baco's paarse ronde = done

    Baco's eerste keer binnen =
    done

    Comment


      #17
      Re: Nieuwe kweek gestart 8x whitewidow

      mmm lekker WW! Iemand tips voor mijn Kast??



      Bedankt! !
      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

      Comment


        #18
        Re: Nieuwe kweek gestart 8x whitewidow

        He-he eindelijk weer internet! ik heb nog wat fotos op mn telephone staan van het kweekje, hier nog een kleine update!

        400 watt hps
        8x whitewidow stekjes
        tent 80x80x180

        Van het begin staan wat fotos, en dat ik wat last had van de hitte vanwegens de zomer, maar had dat probleem verholpen met een koele passieve inlaat.

        IMG-20131108-00046.jpgIMG-20131108-00047.jpgIMG-20131108-00048.jpgIMG-20131125-00050.jpgIMG-20131125-00051.jpg

        Ik had van mijn lekker chickies in totaal 354 gram droog.

        Ze hebben 9 dagen gegroeid waaronder ik ze 1x getopt heb, al na de 2e internode. Daarna hebben ze 8 weken en 1 dag 12/12 gebloeid, tot de 6,5e week met voeding, en de laatste 1,5e week met afgezuurd water gespoeld. Na de 8,1 weken bloei, heb ik ze 2 dagen droog en zonder licht laten staan. daarna heb ik ze gekipt, op de foto zie je de natte wiet, het was grofweg 1760 gram nat, waarvan ik er 354gram droog van over hield.

        Ik heb mn wietjes in wekpotten bewaard en smul er nog elke dag van. Kan er geen genoeg van krijgen!
        Het gaat wel hard en ik zit bijna door mn groentjes heen dus het word snel tijd voor een nieuw kweekje, deze keer wil ik de zaden weerus zelf ontkiemen en n lekker soortje uitkiezien!

        Peace

        Comment


          #19
          Re: Nieuwe kweek gestart 8x whitewidow

          pohh kerel ziet er goed uit, 354 gram droog met 400watt is netjes.. ben benieuwd naar je nieuwe kweekje! Als je deze keer zaden pakt ipv stekjes ben ik us benieuwd wat je daar uit haald,,

          Comment


            #20
            Re: Nieuwe kweek gestart 8x whitewidow

            Bedankt dongreen! Ik zal de volgende x een volledig verslag maken!

            Comment


              #21
              Re: Nieuwe kweek gestart 8x whitewidow

              Sjeez man doen dat verslag ! Dit wil ook kunnen

              Comment

              Bezig...
              X