Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Indoor kweek, 2x northern light auto (royal queen)+ 1 x white widow onder spaarlampen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Indoor kweek, 2x northern light auto (royal queen)+ 1 x white widow onder spaarlampen

@ Nik, thanks man. Wat je daar vermeld over autoflowers en amber zou veel verklaren.

Toen ik gisteren thuiskwam was de hoofdstam geknakt onder het gewicht van de toppen en heb ik beslist deze om te kappen.

De geknakte plant:
    IMG_20131023_195517.jpg

Hoofdtop voor en na het snoeien:
    IMG_20131023_194001.jpgIMG_20131023_222108.jpg

Deze keer heb ik de extra moeite genomen om het grootste gedeelte van de plant in zijn geheel te snoeien
    IMG_20131023_222024.jpg

Aann deze plant was veel meer snoeiwerk maar de toppen zijn veel dikker dan de andere, en dit was het plantje dat in het begin steeds met achterstand kampte.

Al bij al ben ik vrij tevreden van het resultaat voor de 1e keer, ben benieuwd wat de uiteindelijke opbrengst zal zijn.

Tot later!
    Grtz

Comment

Re: Indoor kweek, 2x northern light auto (royal queen) onder spaarlampen

Ziet er goed uit, volgende keren word alleen maar beter

Ik wacht over het algemeen om mijn af's t oogsten tot de meeste bladeren geen dienst meer kunnen doen, sommige af's gaan amber kleuren anderen niet...

Dat word gegarandeerd een lekkere smoke, hoe ga je ze drogen?
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Re: Indoor kweek, 2x northern light auto (royal queen)

Ze staan momenteel te drogen in een oude kast met 2 ingebouwde pc fans voor in-en uitblaas.
        Ik heb de indruk dat het iets te snel droogt dus heb ik een extra gat gemaakt in de kast als passieve inlaat en de inblaas fan uitgeschakeld.
        Het plan is om 10-12 dagen te laten drogen en daarna eventueel curen in glazen bokalen.

Had nog een vraagje ivm toppen, kan dit plantje nu al getopt worden of liever nog even wachten? Ze is 11 dagen oud:

IMG_20131024_183254.jpg

Grtz

Comment

Re: Indoor kweek, 2x northern light auto (royal queen)+ 1 x white widow onder spaarlampen

Allright j blaze goed gedaan! Ben ook aan het aftellen vol ongeduld
          HOBBY GROWER

Comment

Comment

@ weedfrog: thanks man. heb gezien dat je zelf goed bezig bent, nog veel succes met de oogst.
              @ beginn: thanks! De 1e plant heeft nu 12 dagen gedroogd en heb ik gisteren kunnen uitproberen Het plantje is ondertussen getopt en doet het goed.

Heb van plant 1 uiteindelijk 32 gram afgehaald, en de toppen van plant 2 wegen na 8 dagen drogen 42 gram.
              Gisteren eens kunnen uitproberen, een leuke high en veel gelachen dus dat zit goed. De geur is niet echt sterk, zacht in de keel maar nog niet veel smaak. Deze gaan nu de weckpotten in om te curen.

IMG_20131101_132940.jpg

Nog eens bedankt voor de hulp iedereen!
              Grtz

Comment

Kijkje nemen in mijn verslag. Toppen van AF'jes komt mooi aan bod.
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

@ Gamm, had je verslagje reeds gelezen, thanks voor de info! Dit plantje is wel geen autoflower
                  Het toppen is uiteindelijk uitgedraaid op fimmen (per ongeluk), nu heb ik 4 hoofdtoppen en het plantje groeit rustig verder

Comment

Bezig...
                  X