Ben begonnen met mijn 1e kweek, heb eergisteren 2 zaadjes northern light autoflower geplant. 1tje tussen watten dat vandaag een worteltje heeft gekregen, dus deze kan hopelijk vanavond of morgen in potje aarde gezet worden.
Het andere zaadje heb ik rechtstreeks in een turfpotje met zaai en stekgrond geplant, ben benieuwd of deze er gaat doorkomen.
zaadjes.jpg
Hier zijn alvast een paar fotos van mijn setup (alle tips zijn welkom), moet wel nog een extra ventilator voor de afzuiging voorzien want de temperatuur loopt met de lampen aan tot 30 graden.
IMG_20130704_000213.jpg IMG_20130704_000204.jpg
Heb voorlopig voor de 2 spaarlampen een houder/reflector gemaakt.
IMG_20130704_011058.jpg
Heb hier op het forum zoveel mogelijk info opgenomen voor ik aan de bouw van mijn kastje ben begonnen, maar alle tips zijn zeker welkom aangezien dit de allereerste keer is dat ik dit probeer.
Tot binnenkort!
Het andere zaadje heb ik rechtstreeks in een turfpotje met zaai en stekgrond geplant, ben benieuwd of deze er gaat doorkomen.
zaadjes.jpg
Hier zijn alvast een paar fotos van mijn setup (alle tips zijn welkom), moet wel nog een extra ventilator voor de afzuiging voorzien want de temperatuur loopt met de lampen aan tot 30 graden.
IMG_20130704_000213.jpg IMG_20130704_000204.jpg
Heb voorlopig voor de 2 spaarlampen een houder/reflector gemaakt.
IMG_20130704_011058.jpg
Heb hier op het forum zoveel mogelijk info opgenomen voor ik aan de bouw van mijn kastje ben begonnen, maar alle tips zijn zeker welkom aangezien dit de allereerste keer is dat ik dit probeer.
Tot binnenkort!
Comment