Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: 11 x witsoort in bak 400 liter lightmix 600 watt
Ze gaan lekker. .. ga in mijn kast ook grote aarde bak maken, lijkt me makkelijk water geven... Zit allen nog over afzuiging te twijfelen, tips zijn welkom in mijn topic!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ze gaan lekker. .. ga in mijn kast ook grote aarde bak maken, lijkt me makkelijk water geven... Zit allen nog over afzuiging te twijfelen, tips zijn welkom in mijn topic!
hey daar zijn we weer 6 wk vandaag vanaf voorgroei.En de eerste symtomen zijn der let op blad wie o wie .En heb het gevoel dat ze niet gaan deze week 33 gr in de kast is fucking veel toch pffffffff
Ondanks dat ik pijn in m`n nek heb gekregen heb ik ook genoten van de foto`s.
Ook een dikke airbrush weer.
Over je blad zou ik me niet al te druk maken, met warm weer verdampen je planten nogal en gaat er wel eens wat blad stuk, daar komt bij dat je al wat verder in de kweek zit, dus het zou heel langzaam ook herfst kunnen worden in je ruimte.
Ja indd dat zou goed kunnen dat ze in de herfst zitte ik ga nu de 7de week in vanaf planting 21 juni welke fase zit ik nu ongveer en dankje voor de reactie s gr gizmo
zo daar zijn we weer met updatetje iphone jacklyn 581.jpgiphone jacklyn 582.jpgiphone jacklyn 583.jpgiphone jacklyn 584.jpgiphone jacklyn 585.jpgiphone jacklyn 586.jpgiphone jacklyn 587.jpgiphone jacklyn 588.jpgiphone jacklyn 589.jpg komende zaterdag staan ze op 7 wk vanaf 18/6 zou ff niet weten welke bloeifase.Maar ze zijn de laatste 4 dagen flink aan het bouwen.Je ziet gewoon de vratjes eruitspringen.Temp is wel iets hoog geweest 32 gr maar moet zeggen gaat redelijk zo.De dames krijgen s morgens 1 liter en s avonds 0,5 liter en zit mooi op 80/120 met de vochtmeter.Kwa voeding zit ik canna bloei 25 ml enz 12,5 ml rhyzo 5ml en toppenboost 12,5ml per 10 ltr en 12 druppels ph- bloei.dan zit ik mooi op 6.0 ph en 1,3 ec nu vocht zit nu op 55 % en temp 28 gr lamp uit 24 gr.Zo dat was hem weer en krasi heb je de foto s gedraait op 1 na geloof ik haha.Mede growers fijne avond en laat maar eens horen wat jullie denken gr Gizmo30
Ziet er goed uit Gizmo. Die toppen zijn vol in ontwikkeling.
Kijk idd goed uit voor de warmte.
Ik zag een mooi plaatje op internet. Ik wil hem zelf ook nog gaan maken maar helaas nog geen tijd gehad.
Miss heb jij er wat aan BQa2mwwCYAATgxS.jpg Doe ijs in de bak en koelen maar!
Comment