Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

11 x witsoort in bak 400 liter lightmix 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 11 x witsoort in bak 400 liter lightmix 600 watt

De echte ww was 8 weken bloei soms 7.En die is helaas dood.

Comment

en wat is dat dan hahaha

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hier 21 juni geplant 8 dagen voorgroei dus totaal gisteren met voorgroei 7 wk .Dat kan toch niet of wel raar staan net 38 a 40 dagen in de bloei zo iets.

Comment

ooohoo wat een nice toppen!

Ze beginnen lekker op te zwellen

Comment

Dacht dat je white widows had maar het is een haze,dan zal je je wel vergist hebben ken geen 7/8 weken haze en zeker geen 6.
          De orginele WW die in 93 de highlife cup won is de enige orginele alles wat erna kwam en er nog is een kruising van een kruising zelfs die van de Greenhouse is niet de orginele.
          vandaar WW is nie meer onder ons

Comment

tis un witsoort mway haha

Comment

Het is wiet zal heus lekker roken maar een WW nee.WW is dead het is niet anders.
              Wel jammer lekkerste wietje wat ik ooit gerookt heb zowel binnen als van buiten.
              Als je je neus in een zak stak en ze was goed gekweekt werd je gewoon weeig zoveel thc.
              De echte WW is ook een magere draagster en houd van arme grond.
              Gedroogd lichtgroen met een dikke laag suiker de pistels hebben een donker bruine kleur smaak is Lemonachtig.
              Pracht wiet!

Comment

Foto s gemaakt vandaag,die andere waren van gisteren.Ze zijn indd volop aan het bloeien voor de tweede keer.Raar maar waar,tis niet erg want die grote links in de hoek moet nog 2 wk.Dus dat de rest nu doorgaat vind ik niet erg.Nou hier de foto s van vandaag en oordeel zelf haha groetjes gizmo11-09-13 14.jpg11-09-13 15.jpg11-09-13 16.jpg11-09-13 17.jpg11-09-13 18.jpg11-09-13 19.jpg11-09-13 20.jpg11-09-13 21.jpg11-09-13 22.jpg11-09-13 23.jpg11-09-13 1.jpg11-09-13 2.jpg11-09-13 3.jpg11-09-13 4.jpg11-09-13 5.jpg11-09-13 6.jpg11-09-13 7.jpg11-09-13 8.jpg11-09-13 9.jpg11-09-13 10.jpg11-09-13 11.jpg11-09-13 12.jpg11-09-13 13.jpgzo daar zijn ze haha

Comment

Persoonlijk had ik ze geen week meer gegeven want die zijn al bijna klaar.

Mooie planten om te zien met dikke proppen erin kerel, op naar de oogst!!

Comment

Ja cannaRebel eigenlijk had ik ze ook om willen hakken.Maar op drie dagen tijd zijn ze weer wit aan het worden en bloeien ze weer vrolijk verder.Er is om de een of andere reden 2de keer bloei ontstaan dus even kijken wat dat word.

Comment

Je hebt goed je best gedaan zeg: super wat een mooie planten!!

Heerlijk die dikke toppen! Veel pleziert met het smoken over een paar weken!!!

Yoo!
                      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Zolang het goed blijft gaan en aanzwellen zou ik ze iig de week nog geven, daarna weer een blik erop werpen.
                        Ze gaan lekker man.

Comment

Die 2e bloei vind ik helemaal niet interessant (persoonlijk dan he) want de kans op budje rot wordt alleen maar groter daarmee en ik ben PANISCH voor budrot......maar ben benieuwd of je rot vrij blijft....

Comment

Je moet idd natuurlijk wel met je neus op de budz blijven.

Comment

Ik heb ze omgehakt en ben aan het knippen denk zelf 2 ons.Behoorlijk weinig en zelf denk ik dat de warmte ze een klap heeft gegeven .Volgende ronde airco idee van cookaap toepassen,en twee 12cm pc ventilotors inbouwen in de kast.Die op een regenpijp worden aangesloten van 10cm en een meter lang.Uiteinde dicht en gaten er in boren.Zodat er tussen de planten en in de gehele kast frisse lucht komt.Daarbij ga ik toch weer 12 liter potten gebruiken.Zodat ik ze uit de kast kan pakken en kan verplaatsen.Daarbij ga ik de volgende ronde toppen en dieven.Word gek van die fluffie shit onderin.Nou heren de volgende ronde gaat denk ik volgende week van start.Hartstikke bedankt voor de info. Mvg Gizmo

Comment

Geinig dat Cookaap mijn intake systeem noemt als voorbeeld......zal wel zijn idee zijn geweest zeker???

Comment

Bezig...
                                X