Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal kastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal kastje

Ja dan moet je wachten en gewoon geduld hebben. Waarom perse dit soortje als ik vragen mag. Ik bedoel als ik zoveel vasthoudendheid zie wordt ik nieuwsgierig waarom.
    Dit moet wel iets heel speciaals zijn dan.

Comment

Het is eigenlijk puur persoonlijk Ron,
      Ik weet niet of je bekend bent met de coffeeshop checkpoint (ondertussen al een jaar of 6 gesloten)
      Hun shiva was da bomb, eigenlijk mijn favoriet vroeger (vandaar de oldskool verwijzing) ik heb hem wel nog enkele keren gerookt dat ie zo goed was.
      Maar de laatste jaren enkel mar slechte shiva die er in D verste verte niet op lijkt.
      Ik heb die van sensi een tijdje geleden geproefd en die vond ik ook niet dat dus daarmee de keuze.
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Checkpoint fuck die naam komt me echt bekend voor. Ja de oude soortjes zijn er bijna niet meer joh. Allemaal door gefokt en gekruist. Vervangen door betere of stabielere pheno's etc.etc. Kan de orange bud van 20 jaar geleden ook nog goed voor de geest halen. Is ook niet meer wat het is geweest. Misschien heeft het ook wel een beetje te maken dat je toen je jonger was de wietjes nog wel eens hard konden aankomen. Nu zijn we ervaren rotten en zullen we niet heel erg snel onder de indruk van een wietje raken. En ben je misschien wel een illussie aan het najagen. Maar for good old sake, hou het idee vast. Ben je iig iets aan het najagen

Comment

Ben ik zeker van dat het geen illusie is Ron
          Toen was ik echt een weedjunk ik had men 5gr per dag nodig (ik stelde mij dat toch voor dat ik dat nodig had)
          Nu rook ik een gemiddelde van 2 jonko's op een dag en die komen veel harder aan dan toen.
          Maar ik was echt verliefd op dat soortje .
          Checkpoint is een shop in Terneuzen ik denk de grootste van Nederland geweest.
          Redhair is er trouwens ook volledig uit verdwenen check maar

Comment

Ben er wel eens geweest, wel heel erg lang geleden. Heb wel eens wat op het DOW terrein moeten doen. Ben het gedeeltelijk met je eens, ik rook normaal gesprokken nu ook minder maar heb zeker geen last meer van lachkicks, vreetkicks, verkrampte handen van de tafelvoetbal als ik een pipo rook. En Redhair verdorrie die was me ff ontglipt, De kristal bud of de kristal haze bud. Niet te vergeten de echte Purple Haze ach ach nostalgie, nostalgie, begin oud te worden...zucht..

Comment

Cristal bud was bij ons silver bud !
              En dan had je ook nog silver pearl die heel royaal wa na het verkruimelen van de toppen

Maar genoeg nostalgisch gedaan, we leven niet in het verleden!
              Last edited by Nik; 1 September 2013, 11:12.

Comment

Good old Citral Yummie

Comment

Nog nooit gerookt Mway, isdat geen witsoort?

Comment

Goedendag medegrowers,

Ik ben al volop bezig met 2 planten te spoelen, er zijn al aardig wat pistels oranje
                    en de trichomen zijn mooi milky aan het kleuren.
                    Stiekem zit ik te hopen dat ik deze 2 zaterdag om kan leggen, een andere rh dame begint ook al aardig oranje te kleuren.

Hier enkele foto's :

een topvieuw van de bluematic:
                    DSC01963.jpgDSC01959.jpg

de toppen beginnen al mooi wit te worden,zaterdag ga ik zien oogsten of niet
                    DSC01962.jpgDSC01964.jpg

hier nog de rh die het verst zit :
                    DSC01972.jpgDSC01968.jpgDSC01970.jpg
                    Deze dame heb ik te zwaar overvoed want na een dikke week op waterdieet is er nog geen herfst toegeslagen...

Hier een rh dame waar ik niet veel van verwachte, maar ze gaat me toch nog tevreden stellen.
                    DSC01979.jpgDSC01978.jpgDSC01973.jpg

Door niet veel te verwachten van deze dame heeft ze me toch nog een goed gevoe

Hightower en de 3-ling mochten even niet meedoen, die laat ik de volgende sessie aan de beurt
                    Laterzzz,
                    Attached Files

Comment

Mooie proppen Nik. Vraagje hoe ga jij oogsten? Welke verhoudingen? of ga je net als ik op de THC piek alles hoofdzakelijk milky is. 1 amber en om die planten.
                      Of wil jij een percentage ambers hebben? Gaat wel een dikke snoeppot worden. Het ziet er hoopvol uit. Ga je ook hash maken? Zo ja, wil ik dat wel leren van je. gooi altijd me knip afval weg. Hou nu nog wat gruis van me 2e ronde over dat met het knipafval van mijn huidige ronde kan ik misschien wel iets gaan proberen. Moet wel simpel te doen wezen, woon maar in een klein huisje. Hahaha hoop vragen weer zie ik

Comment

Mooie plantjes NiK!

Ron, je kan bij de apotheek 95% alcohol.. uhh... shit, hash olie mag geloof ik niet op het forum :-/
                        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Royal kastje

Hey Ron,
                          Ik ga vooral naarde amber met de RH & milky met de BM
                          Eerder omdat de RH zwaar moet zijn voor s'avonds en de BM wat meer indica inzich heeft.

Ik maak altijd ice-o-lator mafferd heeft hier zen goedkope manier opstaan, ik zelf doe het met ice-o-lator en met bubbleator zakken

Thx roll-up maar de lekkerste 2 zijn voor op het einde he

Comment

Daar zit een idee achter Nik duidelijk. Ice-o-what? heb er zijdelings iets van meegekregen. water, ijs in een emmer waarin een panty zit alles erin, knipafval erin.
                            Met een schroeftol door roeien geen idee wat voor bitje je gebruikt. En dan alles in de panty eruit zeven. water laten staan. Bal samen knijpen, persen..Viola...toch?
                            Welk bitje gebruik jij op die schroeftol?

Comment

Ik doe het eerder met een emmer, een ouderwetse mixer, een kg of 5 ijs en 5zakken met verschillende mazen.
                              Resultaat 4 verschillende kwaliteiten

Comment

Een mixer, ja die heb ik wel. Zo'n ouderwetse met 2 van die klop elementen. Oooh..dat scheeld me weer een schroeftol. 5 kg ijs dat zou ik ff moeten gaan invriezen. die zakken weet ik niets van zou ik ff moeten weten wat voor zakken. 4 verschillende kwaliteiten kan dat dan met hash? uit de zelfde batch? ok, Maar dat is dus al het knip afval zonder de wortels en de stammen toch. Zit daar nog zoveel thc in dan. Moet dat knipafval nog iets van fermenteren of gooi je dat gelijk er door heen. sjonge wat een vragen allemaal zeg...

Comment

Bezig...
                                X