Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal kastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Re: Royal kastje

Was min eerste kweekje Jack Herrer.. Heerlijk soortje.

Comment

Escar zet je rustig neer en neem je tijd om voor een beter stoeltje/ feauteuille te kijken heb je nog genoeg

Eerst moet ik nog wat werken aan de elektriciteit en dan kunnen we weer gaan knallen!
        Ik veronderstel tegen zaterdag zoiets...

@ Ron waren het af's jh?
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Gnagnagna, hoop dat hij er in trapt....
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Pas maar op dat hij er geen elektrisch stoeltje van maakt :p
            If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Nee dat waren de gefeminiseerde JH van DHS geloof ik, weet ik niet zeker meer. Maar heb goede ervaringen met die JH. Wil hem nog een keer gaan doen in de toekomst.
              Vond het echt een heel lekker soortje.

Comment

Idd van mijn dames moet je afblijven slakkemans !
                Mijn fanleafs mag je allemaal hebben, nadat ik ze van de plant heb gehaald !

Idd schimmigen het moment dat hij ontdekt dat vsa niet op de lamp maar op hem is aangesloten is het game over.

Ik hoop dat de af versie ook wat word en de genetica klinkt wel in orde...

Comment

smoke verslag royal automatic haze

Jaja hier ben ik nog eens en dez maal met het smoke report van de royal haze.

Aller eerst vind ik de automatic royal haze van rqs een hele dankbare plant, mooi top blad ratio sterke stammen.
                  De dames kunnen ook heel wat hebben.

DSC02453.jpgDe toppen zijn lekker compact mooi wit en lekker bedekt met veel thc.
                  De geur is doordringend een zurige doordringende geur.
                  Ik vind het best te vergelijken met lemon skunk.

DSC02458.jpg Nu de smoke zelf : hij komt heel scherp binnen maar is toch zacht voor de keel, smaakt heel zacht als frisse bloesem.

DSC02464.jpg Het effect is hevig een echte directe headhigh die lang blijft en echt heftig is .

Ik vind haar dan ook een echte aanrader met een 5/5 kiem ratio een gemiddelde opbrengst van :

54g/77g/166g/197g en die bij mijn maat bracht 60g op dus is een ratio van 110 gram dus dit is een echte opbrenger.
                  En dit op gem. 91 dagen

Een aanrader voor elke autoflowerfan!

Greetz

Comment

Mooi rapportje Nik. Zit gelijk te water tanden. Hoop dat die SnSjes van mij ook zo'n vergelijkbare Head high gaan geven.
                    Laat ze je maar smaken deze aankomende koude de donkere dagen.

Comment

Thx Ron, het volgende gaat binnenkort ook weer van start!

Alles is al gekiemd

Comment

Ok. spannend Nik. ga je een nieuwe topic openen of ga je met deze door? Wil wel blijven volgen natuurlijk.

Comment

sigpic

Comment

Ja Nik: tell us: wat, waar, waarmee!?

Greetz
                            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Ik volg in ieder geval ook opnieuw

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
                              -

Comment

Thx jongens & inderdaad jullie zijn allemaal invited.
                                Ik denk dat de mods graag gaan hebben dat ik in een nieuw topic mijn verslag begin denk ik.

De zaden voor de volgende run zijn al gekiemd en allemaal opgekomen het zijn weer super autoflowers namelijk:
                                jack herrer x haze* Haze2.0
                                haze* x ( ww x critical auto) Moby dick
                                northernlight x unknown ruderalis

* haze : deze is telkens verkregen door jyd haze te kruisen met wiliams wonder x northern light x mexico wiliams wonder is een beetje het prototype van de lowryder en alle andere af kruisingen denk ik.

Dit maal ga ik zoals gewoonlijk groeien onder een 250 mh lamp, maar ik ga ze ook afbloeien onder een 250 hps.
                                Ik ga wat toppen, eentje in scrogg ook eens leuk voor een af en natuurlijk wat lst.
                                Ik heb genoeg in de potten dus deze ronde is voor de gein ....

Comment

Bezig...
                                X