Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal kastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal kastje

Met andere woorden je hebt je peuk in de pot uitgeduwd Je drieling heb je goed opgelost zo ! Rest staat er goed bij! Ik hoop voor je dat je brandbeveiliging hebt hangen dit had heel naar kunnen aflopen.
    Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
    done

Comment

Neen ik heb er mijn Laatste van mijn peuk ingegooid, niet uitgeduwd & die coco's was echt kurkdroog :-s
      Geen goede brandbeveiliging, wel verzekering :-s

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Haaaijdieho,

Het is alweer ff geleden dat ik jullie wat laten zien heb van de dames, maar vandaag heb ik wat gesnoeid (fimmen heet die techniek denk ik)
        Bij de 3-ling heb ik maar1 van de 3 gesnoeid en heb ik toch wel wat advies nodig...

Hier wat pic's van de 3-ling autohaze
        DSC01638.jpgDSC01650.jpgDSC01640.jpg

Zoals je ziet heb ik er wat lst op de buitenste 2 dames toegepast, dit om het middelste achterkomertje ook een beetje licht te gunnen zodat ie kan groeien.
        Nu vind denk ik dat ik haar veel meer licht kan gunnen moest ik enkel fanleafs van mijn buitenste das bijknippen, Goed idee of niet?

De andere haze dames :
        DSC01643.jpgDSC01642.jpgDSC01641.jpg

Bluematic's :
        DSC01648.jpgDSC01644.jpg

Groepsfoto :
        DSC01656.jpgDSC01647.jpg

En de snoeitechniek in close up :
        DSC01655.jpgDSC01653.jpgDSC01652.jpg

Als jullie advies hebben, Graag !
        Grtz,
        Last edited by Nik; 28 July 2013, 09:05. Reden: foto's waren niet zichtbaar

Comment

Hmm ik zie geen foto's helaas maar dat kan aan mijn browser liggen, je weet dat brand door kweek niet verzekerd word ?

Kijk eens hier en doe jezelf en je vrouwtje beneden een plezier:

Automatische brandblussers zorgen ervoor dat een brand snel en zonder blusschade wordt geblust. Automatisch een brand in de beginfase blussen is van groot belang wat dient om eventuele schade door brand beperkt te houden.

Succes verder Nik and stay safe !

done

Comment

Thx baco,
            zo kunnen er wel een 3tal vanaf voor de 2ruimtes en mijn meterkast te beveiligen
            Ik probeer morgen de foto's nog ns opnieuw & mischien wel een glimpje van de gerenoveerde bloeikast
            Grtz

Comment

Goodmorning,

Bacos nu staan ze er hopelijk bij

Comment

Kijk dat ziet er goed uit die zijn goed gegroeid!

done

Comment

THE Bacos
                  Vandaag nog mijn aftuiging in orde brengen in mijn bloeikast en dan een proefnacht & dag en dan kunnen ze dinsdag in hun 20 liter schoenen
                  En knallen in het bloeihok

Comment

Zien er goed uit.Die drieling is zeker leuk om te zien.
                    En wat Bacos zei verzekering vergoed niets.Daarom investeer in veiligheid en gezekerde spullen.

Comment

Thx Mway,
                      Door ze nu elke dag wat meer uit te buigen begint de middelste mini er ook een beetje door te komen :-p

Grtz

Comment

Low stress training lukt super goed !
                        de soort low stress training die ik op d3-ling heb toegepast is dus fantastisch gelukt vind ik, ikaat jullie gelijk wat foto's zien:
                        DSC01673.jpgDSC01672.jpgDSC01670.jpg

Je ziet heel mooi dat de 2 buitenste vrouwtjes zich mooi hebben gebogen naar de potranden.
                        Waardoor ze een mooie dikke gebogen stam gekregen hebben & er van elk een zijtak naar het licht overontwikkeld is.
                        'K denk dat dit een mooi bosje 3-ing word!
                        Behalve de middelste bonenstaak met miezerige blaadjes, ze ziet eruit als een gestrekt plantje van 2 weken oud uit ...
                        Maar ze hebben wel allemaal dringend hun grote & definitieve pot nodig!
                        Morgen avond de final touch aan de gerenoveerde bloeikast en dan een proefnachtje draaien zonder de dames erin.
                        Zodat ze woensdag hun intrek kunnen doen in hun nieuwe stek en hun 20l schoenen.

Hier nog enkele groepsfoto's
                        DSC01674.jpgDSC01675.jpg

Je ziet het word er veel te krap en hun potten zijn ook veel te klein :-s
                        En ze willen zo graag een 600 w zonnetje boven hun koppie

Comment

Haaaaijz,

De afgelopen dagen was het bloedheet, dit heeft niet zo super gedaan in mijn gernoveerde bleoikast!
                          er hangt enkel een 600w hps in een afzuiging van 950 kub/u en inlaat van 350 kun/u dus resultaat 32 garden max gemeten, :-s
                          Hopelijk stopt de extreme hitte nu ff !

Ik heb woensdag mijn dames eens lekker verwent en nieuwe schoenen gegeven!
                          3 kregen er 20l 2xrh & 1xbm de andere 3 kregen 12l.

Hier de 3-ling waarop ik de lst een succes vind !

DSC01682.jpgDSC01681.jpgDSC01679.jpgDSC01678.jpgDSC01676.jpg

Zoals je ziet zijn de hoofdstammen mooi gebogen, over deze wijde grote potten moet dit een succes worden
                          DSC01701.jpgDSC01696.jpgDSC01695.jpg
                          Dit was vrijdagavond al, ik vind dat ze op die 2 dagen zich mooi over de pot hebben uitgespreid!
                          Op dit expirement ga ik wel verder gaan als de opbrengst ervan mooi is !

Hier dan nog ff eenkele pic's van de andere dames (anders worden ze helemaal jaloers van hun 3-ling zus)
                          DSC01697.jpgDSC01686.jpgDSC01684.jpgDSC01696.jpgDSC01694.jpgDSC01693.jpgDSC01690.jpgDSC01689.jpgDSC01688.jpgDSC01687.jpg

Ik hoop dat jullie het wat vinden! Ik vind ze groot voor 7-08 een maand oud te gaan zijn
                          Grtz,

Comment

Ziet er goed uit nik, gelukkig heb je de temp nog best onder controle kunnen houden met een 600watter
                            ga je die drieling nu zo door laten groeien?

Ik zou die 2 buitenste namelijk tot de rand laten groeien en dan naar boven. Anders gaan ze elkaar nog flink in de weg zitten en dat krijgt de middelste denk ik niet meer genoeg licht.

Comment

He Nik,

jij kweekt op een manier (600 watt) en afmeting (ook klein) wat wel heeeeeeel erg lijkt op hoe ik het straks ga doen!

Hoop niet dat je het erg vind dat ik 2 schroefogen in je kast heb gedraaid, want daartussen hangt me hangmatje nu!?!

Je plantjes gaan lekker, veel succes!!! Ik volg je....
                              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Thx cooaap ondertussen heb ik nu aan alle 4 zijden van mijn pot 3 gaten geboord en zijn ze allemaal mooi opengebonden.
                                Zelfs het achterkomertje in het midden komt er mooi boven
                                Dus op 4 dagen krijg je ze alweer een groot stuk meer gebogen, ik denk nog 2 dagen aantrekken & dan alle touwtjes los te maken, wat denk jij?
                                De temp is altijd het grootste probleem bij mij...
                                Die 32 zie ik niet graag als max temp.

Comment

Bezig...
                                X