Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Yes yes lst denk ik terug en een scrog ga ik ook eens proberen met 1plant, 40 op 40 ga ik die net maken en boven de pot met de mooiste fim
30cm er boven denk ik
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Enja het zijn af'jes op de lst reageren ze super
Dusja zal het wel zien of je ze kan scroggen ik denk de pineapple express wel ik probeer het op 25cm.
Maar hoe lang moeten Ze nadat ze gescrogt zijn nog doorgroeien op een net van 40 op 40 ?
Helloha peepz,
De 3-ling dame blijft maar groeien echt merkwaardig!
Voor de rest valt er niet zoveel te melden van de dames, buiten dat ik het heel opmerkelijk vind dat 1 van de haze dames al aan het zwellen is en al de rest nog maar overal witte haren aan het aanmaken...
Hetzelfde fenomeen tref ik aan bij de 3-ling ...
Hier enkele pic's, want moet nog veel dingen doen! druk,druk,druk!
De 3ling: DSC01753.jpgDSC01741.jpgDSC01739.jpg
Je ziet dat de lst een mooi effect heeft gehad op de dame, ze is mooi tot buiten de potrand gegroeid & zoals je ziet st de rechtse topjes al een weekje voor op de andere twee hun topjes ...
DSC01747.jpgDSC01746.jpgDSC01745.jpg
Dit is de grootste dame van m'n harempje op deze is de fim echt goed gelukt vind ik
Recgtsvoor zie je dan de dame waar haar toppen al van aan het zwellen zijn, echt opmerkelijk!
Ik snap er niks van, ze is nochtans gelijk gekiemd met de andere haze zaadjes...
Op haar is de fim heel speciaal, oordeel zelf : DSC01744.jpgDSC01743.jpg
Wat is phene coo?
Ja ik heb goeie uitleg gekregen voor het dieven
Staan enkel 2 bluematic's & 4 royal haze maar ik zie ook nogal wat verschillen, hoe zou dit komen?
Die diertjes kunnen ze niks aandoen dat ze bij hen zo'n ellendig bestaan hebben, neen nu heb ik geleerd dat je je beter niet verzet bij arrestatie! Dure les was dat!
Thanks, ik ben idd een lucky bastaard wat zaad betreft
Die diertjes kunnen ze niks aandoen dat ze bij hen zo'n ellendig bestaan hebben, neen nu heb ik geleerd dat je je beter niet verzet bij arrestatie! Dure les was dat!
Thanks, ik ben idd een lucky bastaard wat zaad betreft
Ik zou je vrouwtje maar vast voorbereiden op een hele dikke buik en een groot gezin
Ziet er verder allemaal keurig uit Nik ! Ook je bekeuring
Comment