Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal kastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal kastje

Haha leuk om te weten dat er meerdere plantjes uit 1 zaadje kan komen, zit nog rond te kijken hoe andere het doen
    Met vriendelijke groet,

OwnedNL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bacos View Post
      Ik zou je vrouwtje maar vast voorbereiden op een hele dikke buik en een groot gezin

Ziet er verder allemaal keurig uit Nik ! Ook je bekeuring
      Hahahahaha
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Hahaha Thx Bacos,
        Die bekeuring vind ik heel wat minder nu is het grappig, maar toen het uitgesproken werd was het What The f***

Men vrouwtje zou een drieling wel aankunnen, haar lichaam gaat mij daar waarschijnlijk in tegenspreken :-p
        Maar dan zou ik wel niet akkoord gaan met 3 meiden!
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Helloha planten-loverz,
          Ik heb zoals je ziet, al heel veel geluk gehad met de zaden Owned

Tijd voor een quick update aangezien ik vanmorgen wat mooie foto's heb kunnen nemen van mijn dorstige harempje!
          Ik heb ze in het natuurlijk licht kunnen nemen ( wat een gerompeslomp)
          Wat ik wel heel eigenaardig vind zijn de verschillen van bloeifase die er opgetreden zijn, is dit te wijten aan stress factoren?
          Door het fimmen & dieven?

Hier de 3-ling :
          DSC01756.jpg
          Je ziet het goed, maar 1 foto ja vandaag mag eens een andere dame in de spotlight

De hightower, ook een zusje van haar maar eentje waar ik heel tevreden van ben met haar 68 cm hoog:
          DSC01760.jpgDSC01766.jpgDSC01765.jpgDSC01764.jpgDSC01762.jpg
          Ze is heel dorstig deze dame maar vanavond krijgt ze haar zin, de zuipschuit!
          Zoals je ziet zijn haar bloempjes mooi aan het uitlopen, binnen een kleine week mooi zwellen dus
          Ook de vertakkingen die ze maakt door de fim vind ik A great succes!

DSC01775.jpgDSC01773.jpgDSC01772.jpg
          Deze dame zit al het verst de bloemen zijn al mooi gezwollen.

En tot slot nog de bluematic :
          DSC01786.jpgDSC01780.jpgDSC01779.jpgDSC01785.jpgDSC01784.jpgDSC01783.jpgDSC01782.jpg
          Hierbij vind ik dat ik minder resultaat gehad heb van een 20 l pot te gebruiken ( wat wel te voorspellen was)

Ik hoop dat jullie er wat aan hadden & have a nice day!

Greetz nik,
          Attached Files

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
            Hahaha Thx Bacos,
            Die bekeuring vind ik heel wat minder nu is het grappig, maar toen het uitgesproken werd was het What The f***

Men vrouwtje zou een drieling wel aankunnen, haar lichaam gaat mij daar waarschijnlijk in tegenspreken :-p
            Maar dan zou ik wel niet akkoord gaan met 3 meiden!
            Nee joh vrouwen zien er uit als Engelen als ze zwanger zijn, persoonlijke mening.
            Ik vind altijd dat hun gezicht zo straalt.

En die planten van je, die stralen ook.
            Ik blijf je volgen.

Comment

Thx escargot,
              Daar moet ik je gelijk in geven ik vind zwangere vrouwen ook wel iets hebben zeker de heupen vind ik aantrekkelijk :-p
              Maar voor een drieling te dragen denk ik dat haar lichaam zou protesteren!
              En die fonkelingen in de ogen bij zwangere vrouwen heeft mijn vrouwtje al van zichzelf en bijna altijd een stralende glimlach

En bedankt, ik probeer ze mooi groen te houden :-p en nog plaats genoeg hier!
              Zet er je stoeletje,sofa of what ever maar Bij

Comment

Ehh ik heb alleen nog een 6 persoons bungalow tent.
                Mijn matje ligt al bij Oerhip.
                Mijn Loveseat bij Krasie....

Ehh het is dit of mijn Tabbert Baronesse en dat wil ik je toch echt niet aandoen......

Comment

Comment

Dat is zo'n enorme en luxueuze caravan 9 meter lang en uitgerust met alle gemakken van dien.

Baronesse.JPG
                    Die zijn 2e hands nog de prijs van een middenklasse nieuwe auto.
                    Mijn 2CV kan hem echt niet trekken (en mijn portemonnee kan hem niet betalen)

Comment

Wauw wat een gigant!
                      Doe je vast menige gypsy hart sneller door slaan!
                      Mijn c3 kan dat ook zeker niet trekken :-p

Comment

Dat
                        Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
                        Wauw wat een gigant!
                        Doe je vast menige gypsy hart sneller door slaan!
                        Mijn c3 kan dat ook zeker niet trekken :-p
                        Hahaha dat zijn nu net de mensen die er wel de knaken voor hebben

Het is toch echt gewoon een reis caravannetje hoor..... met magnetron, sateliet, grootbeeld kleurentele en drie slaapkamers.

Bescheiden toch.....

Ik had zo'n ding naast me staan toen ik met de fiets op vakantie was.

Comment

Geef mij maar gewoon mijn huisje van 1935!

Comment

Een Pheno staat voor het woord Phenotype, buitenkant dus.

Als je 1 soort hebt kunnen er verschillende phenotypes uitkomen. Bijv groene toppen of paarse toppen. Dat zijn 2 pheno's.

Comment

Thanks cookaap,
                              Ga ik toch nog effe iets meer over opzoeken!

Comment

En mijn eerste scrogg netje is een feit, nu nog juist wachten tot mijn 9 dagen oude lieverd de 25 cm heeft bereikt en dan kan ik mijn scrogg avontuurtje starten.
                                Hier enkele pic's van mijn snel in elkaar geflanste scrogg probeersel...

Wat waren mijn vereisten:
                                -ik moest pot met net gemakkelijk kunnen verplaatsen
                                -er moest nog genoeg zuurstof aan de wortels in de pot kunnen
                                - mijn scrogg kunnen starten na 25cm (want het zijn af's)
                                -mijn scrogg oppervlakte mocht max 40 op 40 bedragen

Dit is dus mijn prototype geworden:

Ik hoop dat mijn scrogg avontuur een succes word, duimen maar!

Comment

Bezig...
                                X