Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal kastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal kastje

Helloha,

We hebben weer eens wat foto's gemaakt...
    Veel meer weet ik niet echt te vertellen, buiten dat ik het wel ok vind gaan
    DSC01885.jpgDSC01882.jpgDSC01881.jpgDSC01880.jpgDSC01879.jpgDSC01878.jpgDSC01875.jpgDSC01873.jpgDSC01868.jpgDSC01867.jpgDSC01866.jpgDSC01865.jpgDSC01864.jpgDSC01863.jpgDSC01860.jpgDSC01858.jpgDSC01857.jpgDSC01856.jpgDSC01855.jpgDSC01851.jpgDSC01849.jpgDSC01845.jpgDSC01844.jpgDSC01841.jpgDSC01840.jpg

wat vinden jullie ervan?
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ik vind de plant van foto 6 en 22 mooi! Mooi gelijkmatig verdeeld die zijtakken.

Comment

Ff a quick question, jullie kunnen vast helpen.
        Ik vraag me af of het ernaar uitziet dat de hightower cola fles toppen gaat produceren

Volgend mij worden dit echt mooie toppen!
        Het zo natuurlijk kunnen dt ik het een beetje mis inschat door mijn enthousiasme, daarom dat ik het liever ff vraag :-p

Comment

Thx cookaap is een gefimmde bluematic in een veel te grote schoen van 20 l :-p

Comment

Denk dat je gelijk gaat krijgen op naar de dikke cola`s.

Comment

Supa dupa, ze nu nog gewoon goed verzorgen en dan genieten maar

Comment

Zo Godskolere, sorry voor het taal gebruik..Stap nu pas in. Heb wel een moment uitgekozen zeg.. Ik zie overal toppen. Mooi hoor
                Mijn excuses dat ik nog zo laat ff binnen kom vallen, maar ik leg hier toch ff een opblaasbedje neer. Volhouden

Comment

Ja dan kan je die naast de mijne leggen Ron... maar niet snurken..

Mooi werk Nikkie, had trouwens niet anders van je verwacht.

GGGRRRrrr mazzelaar, eerst een drieling en dan een tweeling.....
                  Groot onrecht van separatie wordt mij aangedaan, dit geluk heb ik nou nooit
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Comment

Arrg 85 euro aan zaden verbrand...Daar zat hopelijk ook geen stukkie van het huis bij tijdens die verbranding hoop ik dan..
                      Zie het maar als een offer aan de zaad en wiet goden boven op die wolk van wietdampen. Die gaan je nu dik en dik terug betalen.
                      Jaaa, de maya's die wisten het al. Hier en daar een koppie laten rollen en je oogst was voor het volgende jaar weer binnen.

Comment

Neen zo extreem was het niet, gwoon technisch probleem waarbij de zaailingen proberen overleven hebben bij 42 graden en ook het onderspit moeten delven hebben...

Nu zie ik het ook als een offer!
                        Als de straat smoke die ik enkele dagen geleden heb gekocht daar ook onder valt dan is mijn klavertje 4 al dor :-s

Comment

Hallo mede growers/blowers,

Hier ga ik ff wat meer tonen van de drieling, want ik vind het heel opmerkelijk dat ik er 2 verschillende pheno's inzie:
                          Ziehier een foto met de 3 stammen in beeld en hun topaanmaak:
                          DSC01901a.jpg De met rood aangeduide plant zit ongeveer 10 dagen voor met bloei op de andere 2.
                          Dat vind ik toch heel opmerkelijk misschien dat er mensen een antwoord hierop weten.
                          Ik dacht direct aan andere pheno's omdat ook de bladeren een beetje verschillen buiten die van de andere 2 stammen.

DSC01911.jpgDSC01907.jpgDSC01903.jpgDSC01902.jpgDSC01893.jpg

Zoals je ziet is de stam in het blauw veel hoger geschoten ongeveer een 8 cm in vergelijk met de rest.
                          Ik vind dit allemaal heel opmerkelijk en vraag me af of er ook verschil in bv. smaak gaat zitten ...

Graag zou ik hier anderen hun idee over horen, want misschien is mijn gedachten gang volledig verkeerd.

Greetz,
                          Last edited by Nik; 25 August 2013, 13:19.

Comment

Ben benieuwd, ben benieuwd....zie alleen geen foto's

Comment

Kan de foto`s niet bekijken krijg een ongeldige link door.

Comment

Ik hoop dat jullie nu de foto's zien Ron & Mway

Comment

Bezig...
                                X