Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal kastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: Royal kastje

Idd ik ging er al direct vanuit dat het een 1ei-ige
      Tweeling was, maar daar heb je dik gelijk in
      Ik heb alvast heel wat opgestoken door die drieling
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Nou sta ik ff paf, Heb dit eigenlijk nog niet eerder gezien. Dus ik denk dat je niet zoveel aan me zal hebben. Ik zie idd wel de verschillen en dan kijk ik naar de stam en dan heb ik alleen maar meer vragen. Dus ik kijk ff bij jouw af, want hier steek ik ook weer wat van op.

Comment

Ja die stammen komen door de lst die ik erop heb toegepast
          Als je dit verslagje ff snel door neemt zie je het touwenwerk ik geleverd heb met deze dame

Comment

Ga ik doen.

Comment

Als je ze gekapt heb, kan je dan eens een foto maken van haar ondergrondse gestel..

Ik ben erg benieuwd hoe dat er uit ziet.

Tsjonge wat ben ik weer onzedelijk.

Echter ik kan niet slapen voordat ik haar benen gezien heb
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ga je nog wat geduld moeten voor hebben!
                Ij ben ook heel benieuwd naar de wortels!

Comment

Gelukkig dan ben ik niet de enige....
                  Het zou zo maar als onzedelijk gedrag bestempelt kunnen worden....

En dat willen we natuurlijk niet
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Je bent wel lekker bezig gehouden zo. Een drieling beteugelen, een klein binnenbrandje, een kruidentuintje en nog ff een scrognet met kippengaas hahaha..
                    Beter dat je ff een wat grotere maat gaas heb gebruikt. Dat was nix geworden met dat kippengaas. Nou dit is niet echt een ronde dat je eens eventjes lekker achteruit heb kunnen leunen. Heb je dat brandje in die emmer nog weten te verzwijgen voor je vriendin of is de spreekwoordelijke Pl***** nog uit gebroken..Had ff wat minder tijd maar beter laat dan nooit. Leuk verslag Nic

Comment

Heeft ie zelfs als bonus nog verschillende weedjes uit 1 drieling ... Mazzelaar ! Verder keep it up want dat gaat prima dacht ik zo
                      Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                      done

Comment

Thx ROn & BAcos,

@ ROn : ja die drieling is idd een super ervaring, heel veel door geleerd!
                        Het brandje daarin tegen was echt klote en ja na 2 weken "did the shit hit the fan" ze zag idd die weggesmolten pot enja,...
                        Hier kan je je idd wel wat bezig houden met fruit, kruiden, groenten, fruit & natuurlijk mooi bloemen!
                        En klussen hoort er natuurlijk ook bij :-p

@BAcos : we houden het wel nog een 4/5 weekjes vol dacht ik!

Comment

Lol je had dat emmertje ook gewoon gelijk weg moeten gooien. Hoe is het met de drieling?

Comment

G'morgen,

Ja dat is typisch mij, dan zit ik te knippen en ondertussen te smoken en du ik mijn peuk uit in de pot,.
                            Maar dat gaat nu niet meer gebeuren, potten gaan gelijk nat beneden om leeggehaald te worden
                            Ik zal morgen nog ns wat pic's nemen van de dames , ze staat er mooi bij ook al gaat zei het traagst, zij en de hightower hebben dan ook het grootste sativa gehalte

Comment

Ja jij ook zo'n morgen trouwens, goede les weer geweest voor de volgende keer. Ben zeer zeker benieuwd..

Comment

Toch vroeger dan morgen Ron,
                                Vanavond nog ff tijd ,ik dacht snel ff wat pic's maken nu het nog licht is!
                                Ze bloeien lekker wel zeer afwijkend van bloeitijden

Een haze dame mag ik binnen dit en 10 dagen verwachten gok ik, daarop volgt een bluematic met maar een weekje verschil denk ik.
                                Dan de andere haze, gevolgt door de hightower die toch nog een week of 3a 4 moet en ja de drieling is een verhaal op zich!

Kijk zelf maar :
                                DSC01915.jpg
                                DSC01922.jpg
                                Ja hier kan je nog niet zo een verschil zien in de drie verschillende dames, buiten aan de stammen dan.
                                De kleinste dame van de 3 is de achterste stam zonder vertakkingen onder , de middelste is veel groter met mooie vertakkingen onder.
                                De meest bij zijnde stam is de speciale, namelijk ze is al veer verder in bloei dan haar 3 andere zusjes!
                                Op deze pic's zie je het goed :

DSC01918.jpg
                                DSC01916.jpg
                                Je ziet duidelijk het verschil

Dan heb je hier de hightower een echte klasse dame :

DSC01923.jpg
                                DSC01926.jpg
                                Dit worden cola's
                                DSC01930.jpg
                                DSC01927.jpg
                                DSC01925.jpg

Hier dan een ander haze dame die het verst zit:
                                DSC01937.jpg
                                DSC01936.jpg
                                DSC01935.jpg

En hier 1 van haar zijtakken die afgeknakt was van een ventilator op te vallen
                                Gelukkig heb ik van een opleiding ehbo genoten :
                                DSC01939.jpg

Gelukkig heb ik dan toch maar de ehbo cursus op deze arme stakker toegepast en haar geducktaped.
                                Het resultaat na ze uit de gips mocht:
                                DSC01941.jpg
                                DSC01940.jpg
                                DSC01942.jpg

Maar wat vooral fun is zijn de bloemen op dezetak
                                Net alsof ze me wil belonen voor mijn hulp :

DSC01943.jpg
                                DSC01944.jpg
                                DSC01938.jpg

Morgen komen de bluematic en andere haze dame aan bod
                                Greetz !

Comment

Bezig...
                                X