Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal kastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal kastje

Agenda erbij???
    Ondanks dat i niet uitgenodigd ben, ben ik al onderweg!!
    Een heel slijmspoor door de straat heen, ik had bij het optrekken ff een wheelie gegeven.

Eat My Slime!!!
    Bas tard
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Hahahaha
      Om je slakke gangetje wat meer pit te geven Escar, heb ik vandaag de eerste Rh .
      Ik was gisteren al aan het twijfelen om haar om te leggen, maar heb het uitgesteld tot vandaag.
      Eigenlijk ging ik haar vorige week omleggen maar ik ben blij dat ik ff heb gewacht.

DSC02153.jpgZoals je ziet is ze echt voorbij haar hoogtepunt, dus dat word een zware haze!

Word niet zo een hele grote opbrengst, maar daar heb ik 3-ling en de hightower voor.DSC02154.jpg

Dan de rest van de update :
      Er staan nog 3 autoflower haze dames mooi te wachten tot de schaar er ingaat.

DSC02158.jpg Deze dame krijgt van maandag al niks van voeding meer, maar drinkt toch weer stevig door.
      Raar vind ik dat, want ze was al ff gestopt met veel te drinken
      Anyhow, ze maakt weer nieuwe bloei aan dus ik ben aan het twijfelen of ik ze niet terug wat voeding zou meegeven .
      Ik zoek er vandaag wat meer info over en beslis als het licht weer aangaat.

Dan heb ik hier nog de drieling :
      DSC02147.jpg DSC02146.jpg Mooie dame geworden, of moet ik dames zeggen??? Ik weet het niet vind het nogal ingewikkeld
      Haar toppen zwellen nog steeds zeker die van de achterste plant met de hoogste kruin.
      Haar bladerdak staat heel dicht en hou ik extra in de gaten om toprot te vermijden, ook blaast men fan er stevig door.
      Bij haar moet ik aan oogsten niet denken, ook al ga ik haar in etappes moeten snoeien.

En dan hier de hightower :
      DSC02133.jpgDSC02129.jpgHier moet ik maar weinig bij zeggen denk ik...

En nog een extra foto voor jou ervan cookaap

DSC02137.jpg

Ik ga ff een roken, het water komt me in de mond!
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Tsjongejonge.

Wat een heerlijkheden weer.

Bourgeoise hoor........

Patser
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

wat een prachtplanten man! super!

bij die drieling kan je wel zien dat ze uit haar bloeicyclus raakt want ze krijgt harde bladeren.

Comment

Bedankt jongens, ik ben mij ook al in de feeststemming aan het komen als ik men dames bekijk.
            Maar ze hadden toch nog harder kunnen gaan want 3 van de 5 heb ik toch wat overvoed...

Comment

Mooi man, zit te watertanden hier. Die gaan echt goed smaken, veel succes met de hak werkzaamheden alvast.

Comment

Ja hier is het ook ongeduldig wachten tot ze op mogen, maar mijn geduld gaat beloond worden denk ik

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.

Comment

Nik puik werk kerel! Dat zijn mooi gesuikerde plantjes geworden ! Tijd voor een oogstfeest @ Huize Nik
                  Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                  done

Comment

Dik vet suikerfeest word dat, het is eigenlijk een trial voor een witte kerst

Comment

Goed gedaan Nik, ze zien er mooi uit!! Benieuwd wat je volgende ronde wordt!??
                      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Thx guerrilla staat al als tussendoortje pineapple express en sweet mango maar dat worden mini'tjes
                        En erna zit ik te denken over af Lemon haze en af northern light.
                        Kan nog veranderen want de zaden zijn nog niet binnen

Comment

Thx guerrilla staat al als tussendoortje pineapple express en sweet mango maar dat worden mini'tjes
                          En erna zit ik te denken over af Lemon haze en af northern light.
                          Kan nog veranderen want de zaden zijn nog niet binnen

Comment

Waarom geen gewone planten ipv af? Levert ook meer op...

Comment

Royal kastje

Omdat mijn setup daarop is voorzien en zeker in de winter, k'moet anders veel te veel bijstoken wat mij een 1000w kost terwijl mijn lampen en dergelijke laten branden maar een kleine 900 watt kost.
                              Ik kan ook planten bijzetten wanneer ik dat wil want ze hebben toch continu 18u licht nodig
                              En qua opbrengst en tijd zit ik beter met de af soortjes.
                              Met lichturen en opbrengst zit ik beter met de regulier foto planten
                              Volgende lente zet ik mischien weer eens een gewone foto kweek
                              Last edited by Nik; 15 September 2013, 10:54.

Comment

Duidelijk! Succes verder mate!

Comment

Bezig...
                                X