Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal kastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal kastje

Vervelends nu wel niet, maar zwaarst sowieso wel.

Geen idee mafferd welke de lekkerste gaat zijn, dat zullen we binnen een maand een half wel proeven zeker, hopelijk....
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Volgt er een rookverslag?
      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Tuurlijk volgt er een rookverslag el plantos, de bluematic gaat zondag de pot in om te curen en de eerste royal haze zal snel erna volgen.
        Dus een rookverslagje binnen een maand .

Comment

Ben benieuwd!! Heb me kweekverslag alvast geopend, hopend op vele tips en volgers. Dus kan over paar maanden ook een rookverslag maken...

Groet El Plantos
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Ik ga je zeker blijven checken el plantos!
            En wat hebben we gisteren geoogst :

In de serre is het ook nog lekker oogsten

Comment

Ja ja een 33 cl liter flesje ernaast liggen om ons een beetje te bedotten he. Hahaha wat een joekel zeg. Relaxed hoor dat kastje zo in je tuin. Wordt ik erg jaloers van. Lijkt me heerlijk een beetje in je kastje en tuintje te kunnen aanklooien. Mooi man.

Comment

Voor Ron

Comment

Hahahaha.

Comment

Ha, ha, ik had ook zo'n momnster courgette toen ik terug kwam van vakantie. 4,5 kilo zwaar. Heb hem maar in de kliko gegooid, want echt lekker zijn ze niet meer als ze zo groot worden. Jammer dat het nog geen tijd is voor halloween. Was wel geinig geweest een uitgeholde courgette ipv een pompoen

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ja heb hem ook gewoon bij de kippen gedaan, heerlijk festijn voor hen

Comment

Helloha jongens,

Laten we eerst beginnen met een song, om deze zondagmiddag te starten

We gaan nog ff voor een update over de 3 dames nog in de running.
                        Maar eerst ff over de eerste royal haze die ik toch iets te vroeg geoogst heb, lets start with pic's :
                        DSC02231.jpgGedroogd heb ik nu 56 gram , klaar voor de cure!
                        DSC02229.jpgDSC02236.jpg Zo zien de toppen eruit had volgens mij beter geweest als ik ze nog 2 weken had gegeven

laten we starten met degene die ik binnen kort wil oogsten hopelijk tegen volgend weekend maar ze verliest nog niks van fanleafs.
                        Je ziet duidelijk dat ze het niet te lang meer gaat trekken, maar je moet denken dat ze al een maand zonder voeding leeft omdat die 2de bloei er dan was ingekomen.
                        DSC02227.jpgDSC02225.jpgDSC02224.jpg

Dan hebben we hier nog de drieling:
                        DSC02217.jpgDSC02216.jpgDSC02223.jpgDSC02215.jpgDSC02214.jpgDSC02213.jpg

And thats all folks

Comment

Lekker muziekje Nik, kon deze helemaal nog niet van Nina Simone, ja my baby just cares for me. Dank je dat je me muziekkennis hiermee ff heb verrijkt. Dat potje ziet er goed uit, volgens mij smaakt die wel. En tjonge die drieling, ik drijf gewoon van me stoel af hier.. Hoop dat ik die ook eens heb die dikke joekels. Great Nik respect.

Comment

Suuper vet die planten van jouw! Echt lucky met je 2de bloei, en wat helemaal mooi is:
                            Als de bladeren geel gaan worden weet je dat je plant de laatste voeding uit haar bladeren haalt en dat is nog ff de laatste voedingsboost die ze zal krijgen.

Al weet ik niet zeker of die rode bladeren nog voeding bezitten, bij mijn buitenplant worden de gele bladeren ook rood

Wat een mooie planten!

Comment

Thx Ron en super je dat je de tune apprecieert ik vind het echt een heerlijke zondags happy mood deuntje.
                              Van de pot heb ik nog niet gerookt... Die mag eerst nog wat staan, er zaten een stuk of 5flufgy topjes in die zitten in mijn potje voor vanavond eens te proberen

Ja Cook die 2de bloei vond ik ook echt super maar nu kan ik er wel niks van amber trichs meer op spotten, dusja da's wat klote.
                              Ik denk idd ook dat die paarse bladeren niks meer van dienst doen, want het gaat echt van de bladeren uit de toppen naar beneden toe...
                              Maja of die bladeren weghalen nu heel slim zou zijn weet ik dus niet echt.
                              En daarmee blijven we wachten

Comment

Ziet er keurig uit.
                                Geniet er van.

Comment

Bezig...
                                X