Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal kastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal kastje

Nik en zijn thc lolly's ... Wanneer is het nou eens hakke dag bij je ? Zo kunnen we er nooit een komen roken Nik
    Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
    done

Comment

Ik zou gwn elke blad der afhalen behalven die bij je toppen zitten. Dan stuur je zijn laaste energy nog ff lekker nnaar de toppen.. maja weet niet of yhet nog veel goeds zou doen..
      sigpic

Comment

Royal kastje

Bacon je kan nu passeren man, k'heb wel wat te roken liggen... Alleen voor het beate van de oogst ben je beter dat je nog maandje en half wacht
        Bluematic kan een deze dagen in de weckpot.

Smoking, het zijn juist de bladeren van de toppen die verkleuren, de bladeren onderaan niet die zijn nog licht groen.
        Het is begonnen bij de fanleafs aan de toppen, dan naar de bladeren in de toppen en nu naar benden aan het gaan.
        Lager gelegen toppen hebben het nog maar alleen aan de fanleafs uit de toppen
        Dus volgens mij is alles al uit die toppen gezogen en zie ik weer enkele nieuwe pistels komen 8-o

@mway ervan genieten ga ik zeker doen maar eert nog wat geduldig zijn & daar heb ik nu eenmaal niet veel kaas van gegeten, k'heb het maar voor weinig dingen over
        Maar voor mijn eigen smoke wel!
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Oooooh, ja sorry. Gewoon verkeerd gelezen/ verkeerd gekeken. Is ook beetje knudde om te zien via phone. Duurd lang om te laden ect. Veelste ongeuduldig der voor
          sigpic

Comment

Zet er tapatalk op dat werkt behoorlijk zo dor ik het via mobiel

Comment

Wat een geduld heb je toch... Dat vind ik nog het lastigste, haha. Maar straks na het curen zal je geduld beloond worden!!
              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Helloha,

Het weertje is super hierzo, dus de verwarming is nog niet teveel moeten aanschieten.
                Wat iedereen met ook maar een beetje groene vingers gelukkig maakt, dit mooie nazomer weertje.
                Hier gebeurt alles nog steeds onder de 600w zon maarja geen andere keus...
                Laten we deze update starten met de kleinste auto haze dame , die me doet blijven verbazen eerst met als ik dacht dat ik haar ging oogsten begon ze weer nieuwe bloeikelken aan te maken(waar ze nog steeds mee bezig is)
                En nu komt ze met dit op de proppen: Paarse calixen en ze maakt nog steeds nieuwe bloemkelken aan
                Ze ruiken echt heel doordringend... Hier nog wat meer mooi's van haar...
                Alle bladeren verkleuren echt volledig paars enkel benden nog enkele groen/gelige...
                Maar nog geen amber trich's te spotten...

Hier de drieling die nog steeds rustig voortdoet...
                Ook al begint een van de drie ook al wat bladeren lichtjes paars te doen kleuren, ze laat zeker en vast een dikke sneeuwtapijt op haar toppen achter
                Maar nog niks ambers in te spotten ...

En dan mijn lievelingetje
                Toch wel een echt toppertje, waar ik hoop een leuke opbrengst van te halen en een hevige smoke.
                Maare foto's zeggen meer bij haar:

De Bluematic is ook al lekker aan het curen, Er zit al een zoete geur doorheen.
                Het sampletje dat ik gerookt heb vond ik redelijk hevig van effect....
                Echt smoke verslag volgt na de cure !

Have a nice weekend !

Comment

Je waant je in een echte snoepwinkel Nik. Dit is toch wel het echte werk. De winter ga je wel doorkomen denk ik. Hoe lang denk je zelf nog met die drieling? Vind je planten er echt goed bijstaan trouwens. Lekker bezig, ff nog van de koffie afblijven nik je geduld word nog ff wat verder op de proef gesteld door die ouwe tangen.

Comment

Geen idee waar de paarse calixen vandaan komen, voor mij ook een vraag.

Ik blijf terug kome, al is het alleen maar om er achter te komen wat dit is.

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ik vrees ervoor dat ik ermee de winter ga doorkomen Ron, ik hoop van wel natuurlijk maar vrees ervoor.
                      Er is al northern light af zaad onderweg :-p

Ik weet het escar, ik ben wat aan het navragen maar tot op heden nog geen antwoord ...
                      We zoeken en vagen verder !

Comment

chill nik, super plantjes heb je daar. Die rooie word eigenlijk ook steeds mooier, zo probeert je topper na te apen

Pff ben vandaag ook aan het oogsten geweest, begon om 10 uur en ben pas net klaar!

Comment

Oooo je red escape? Mooie buit zeker?

Comment

Nik dat kan toch niet jonguh.. Zulke dikke jetsers en nog geen amber trich te bekennen ? Is je microscoop wel goed ?
                            Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                            done

Comment

Royal kastje

Ja ik heb er twee Bacos 40x juweliers loep en microscoop 60x80x100x en neen ik ben ook niet kleurenblind word elk jaar gecheckt op het werk.

Hier een foto door de juweliersloep :

Nog geen amber te spotten...
                              Last edited by Nik; 29 September 2013, 21:12.

Comment

Nog wat stash of kun je het amber er wel aan kijken!?
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Bezig...
                                X