Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal kastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal kastje

Crap... Ik had ook paarse/zwarte calixen. Kon niet echt goed zien.. Maarre.. Is dat goed? Zo ja.. Dan ga ik me ff voor me kop rammen..
    sigpic

Comment

@el plantos, ja ik heb nog een kleine stash en de haze en blue matic moeten nog min tot dit weekend curen voor ervan te kunnen roken dusja dan heb ik weer een kleine 100gr voor op die amber trich's te wachten

@smokingdad, ik eb al verschillende meningen gehoord en gelezen.
      Ik denk dat gewoon alle energie uit de plant word gezogen voor de 2de bloei die op de toppen komt.
      De zaakvoerder zeggen dan weer dat er een paarse pheno moet inzitten...
      Dusja ik zie wel binnen een dikke maand als ik ervan rook
      Wat heb jij ermee gedaan?
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Hej Nik, ziet er super uit!
        Wat is de strain van je "lievelingetje"? Grtz
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Royal haze auto

Comment

Uhm de mijne heb ik omgehakt.. En weet niet of ik het wil roken..

Ziet er raar uit..
            sigpic

Comment

Volgende keer kom ik dan wel omhaken voor jou :-p dacht je dat da giftig was ofzo?

Comment

Ik weet niet wat het is.. Het is aan het drogen maar vond het gewoon zo raar. Dacht misschien top rot ofzo. Weet niet echt meer wat er door me hoofd heen ging. Dacht igg bij me zelf das niet goed..

Dacht dat het eerst aan de kou lach maar dat was dus niet zo.. Dus toen maar weer ff buiten gezet en toen werd ik het zat en dacht bye bye miss.
                komt goed hoor. Heb nog het zelfde soort hier staan dus we zien wel wat er gaat gebeuren (kleren royal dwarfs, vind er niks aan)
                sigpic

Comment

Ooo zwijg me van die royal dwarfs die zijn echt kut!
                  Ik vind er ook niks aan, zijn echt het roken niet waard maja smaken verschillen he.

Van de kou zou het idd ook kunnen zijn, maar dat is bij mij uitgesloten...

Comment

He Nik,

dat is wel raar, (nog nooit gezien)

Ik moet wel zeggen dat ik het wel mooi vind, maar daar rook (koop) je niks voor..

Ik ben erg benieuwd of je de oorzaak kan achterhalen, en wat dat dan is!

Is het niet gewoon, het soort? zoals purple haze ofzo. (misschien stomme vraag)

Ik heb aan die van mij, paarse haartjes, dat vond ik ook al zo raar.
                    maar ik doe net of ze wit zijn.

Comment

Nou voor die tricho's amber zijn heb jij die 100 gram vast niet op...

Photo update soon?
                      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
                        Ooo zwijg me van die royal dwarfs die zijn echt kut!
                        Ik vind er ook niks aan, zijn echt het roken niet waard maja smaken verschillen he.

Van de kou zou het idd ook kunnen zijn, maar dat is bij mij uitgesloten...

En dan ffs is het een Cup winnaar..Zou je toch denken dat ze iets goeds hebben..Maar nee
                        Bij mij lijken die plantjes op de mannetjes die Oerhippie heb/had staan voor het het raam. Dun, lang, en weining vertakking..
                        En bij Rollup waren het aardig (volgens mij) dikke planten..
                        sigpic

Comment

Haaijz,

Venture ,ik heb me ondertussen al wat een bult gezocht en al verschillende mensen hun zegje over laten doen en dit antwoord vond ik eigenlijk het meest voor de hand liggend, ik quote :
                          Genetic background: Amnesia Haze x Skunk x Ruderalis
                          Type: Sativa: 20%; Indica: 55%; Ruderalis: 25%

het is geen 100% haze maar 'n haze skunk kruising die met autoflower is verder gekruist!
                          waarschijnlijk laat de ene plant dus meer skunk eigenschappen zien als haze eigenschappen en reageert ook iedere plant anders op warmte licht en voeding bv.

daarnaast gefeminiseerde zaden zijn niet zo sterk als reguliere zaden gezien er met de genetica is geknoeit en dat kan ook 'n oorzaak zijn

de exacte oorzaak weet ik verder ook niet.

Maar zo meteen zet ik enkele foto's omdat el plantos het gevraagt heeft
                          En dan ga je zien dat ik er niet omgeef dat ik hem zaterdag ga omdoen deze gaat echt heerlijk smaken!
                          En de toppen zijn knetterhard!

Hier ga ik dan ff met een update voor ze in de slachtbank gaat, want amber ga ik er echt niet op spotten dat ben ik ondertussen zeker. alles is mily maar niks ambers.

Kijk zelf maar :
                          DSC02283.jpgDSC02282.jpgDSC02280.jpgDSC02278.jpg

en ze blijft maar nieuwe kelken aanmaken dat zie je op deze foto's goed...

DSC02286.jpgDSC02273.jpgDSC02271.jpg

Ik maak zaterdag ff gelijk update van de andere 2 dames...
                          En die 100 gaat vast dan nog niet op zijn neen

Neen ik was ook niet tevreden van die rd smokindad , hier enkele foto's van hoe de mijne eruit zag :

DSC01567.jpg

sorry voor de nekklachten! Ik vond hem echt het roken niet waard ma soit.....

Greetzz !

Comment

wat een plant zeg, echt een vette pheno die rode. Ze is je geduld aan het testen nik!

Comment

Nice Nik. nice.

Comment

Denk je niet om doen Cook ? Bijna elk blad an de plant is levensloos en alle energie is eruit gezogen.
                                Ze drinkt niks meer enkel beneden heeft ze nog enkele levende bladeren.
                                En er valt geen enkel ambere trich te spotten...

Comment

Bezig...
                                X