Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal kastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal kastje

Thx Bacos,
    Ik heb gellukkig alweer wat in mijn snoeppot dat al enkele dagen gecured is...
    En daarvoor kon ik nog wat van een vriend roken dusja zo kan ik wel wachten hoor

En echt waar dat wachtend loont als je echt een lkkere zware smoke wil.
    Elke keer denk ik weer, volgende keer laat ik hem wat langer staan.
    Ik denk eerlijk gezegt dat deze haze dame echt wel haar max heeft gestaan mischien zelfs wat te lang maare dat zal de smoke uitwijzen
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ja dat scheelt weer dan he Ik werd hebberig en wou zo snel mogelijk aan me gekochte zaad beginnen Achteraf hadden 1 of 2 plantjes nog wel iets langer gemogen de smaak is ok maar het effect is te licht en te kort

Deze ronde ga ik wat meer geduld hebben afhankelijk van wat de vorst straks gaat doen in december. Maar goed das pas over 2 maanden en dan zou deze ronde er zo goed als op moeten zitten.

En deze gaat je wel smaken hoor dat kan haast niet anders
      Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
      done

Comment

Waarom bang voor de winter? Gewoon ff verwarming met thermostaat in elkaar flansen

Comment

Bang voor een wit dak bij de buren en ontdooid dak bij mij Probeer het risico zo laag mogelijk te houden en ik kom de winter wel door met mijn huidige voorraad en wat er nu nog aankomt

done

Comment

Die snap ik Ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bacos View Post
              Bang voor een wit dak bij de buren en ontdooid dak bij mij Probeer het risico zo laag mogelijk te houden en ik kom de winter wel door met mijn huidige voorraad en wat er nu nog aankomt
              Lijk me meevallen eerlijk gezecht. Tenzij je een dikke kweek ruimte heb met 15/20 planten. Maar denk met 5 plantjes in een tentje dat het wel mee valt hoor. Kan fout zitten, maar denk dat het reuze mee valt.

Ziet er mooi uit nik, veel rook plezier!
              sigpic

Comment

Ik zou het toch niet willen testen smoking...
                Als je denkt dat het in je tent constant tussen de 20 en 30 graden is en deze warmte direct 24/24 op je onderdak word geblazen , ik durf het ook niet te testen...

Comment

Dat snap ik, maar toch. Zou het van 1 tent echt zo opvallen..
                  sigpic

Comment

Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Probeer jouw belichting tijdens dag uren te doen, zo lijkt het mij niet zo een groot probleem Nik.

De grootste kans op sneeuw zal je hebben in Januari en Februari.
                      Zorg dat je jouw licht op de dag uren hebt staan en niet hoger dan 12/12
                      Dan weet ik vrijwel zeker, dat je boven Jan bent.

Er zijn zat mensen die, op deze uren tot 22 a 23 graden verwarmen.

Lucht uitlaat natuurlijk wel omleiden.
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Er zijn mogelijkheden zat maar dan heb ik door heel me huis slangen hangen en daar heb ik geen zin. Deze jongen houdt gewoon een winterstop Moet ook nog een hoop weg roken dus redt het wel in de winter Wat een ander doet moet een ander weten, better safe then sorry zullen we maar zeggen.

done

Comment

OOOOooooo bij mij valt dat goed mee niks geisoleerd maar de lucht word over een ruimte van 150 m3 verdeeld en het waait daar gewoon lekker door dus nooit geen dak zonder sneeuw, alleen ietsie minder.
                          Daarom had ik ook een tent in een geisoleerde kast daar staan want het sneeuwt daar soms wel eens binnen

Ja nu effe waarvoor ik Kom smoke report over de bluematic.
                          Heeft er een dag of 60 over gedaan van zaad naar plant een 50 cm hoog , bracht een povere 34 gram op waar nog eens 14 gram is van gerot door in een iets te vochtige ruimte te drogen met de 3 Hoofdbloemen tegen elkaar...
                          Zat helaas niks van paarse pheno in bij mij .

gen. : blueberry x ruderalis Type: Sativa: 10%; Indica: 60%; Ruderalis: 30%
                          Aan de groei en bladeren was het overduidelijk een indica.

De geur na de cure is verrassend zoet niet super bedwelmend en doet me wat aan rijpe braambessen denken.
                          Van smaak is hij zacht en toch een fruitige toets, ik moet zeggen lekker.
                          Effect is lekker headhigh , voor mij echt een smoke voor overdag, ondertussen wat timmeren, tuinieren je blijft lekker energiek.
                          Kan me er goed door concentreren op 1 iets en hij smoked lekker.

Ik vind deze smoke wel ok als freebee...

DSC02348.jpg

Comment

Lekker Nik ,moet zeggen dat ik die Blue berry's van mij ook erg lekker vind. Zoet idd van geur maar gewoon lekker van smaak. Een goede body stoner. Dat het je maar wel mag bevallen die freebees.

Comment

Nu kan ik echt niet wachten tot mijne omver kan :/
                              sigpic

Comment

Klinkt lekker Nik niet een hoge opbrengst maar voor een free bee mag men niet klagen

done

Comment

Bezig...
                                X