Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal kastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal kastje

@ smokin dad, heb geduld het is echt het wachten waard.

@Ron het is een lekkere ochtend/dag smoke maar niks voor op de avond

@ Bacos, ja ik droog nu dus nood gedwongen wat sneller door de uitlaat van mijn kast gesplit in mijn droogkast te laten binnen komen .
    Ja voor een freebee klaag ik niet, zou hem wel zelf nooit zetten of juist veel freebees en de paarse pheno's eruit halen en afbloeien
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Mooi verslag Nik, met een nog mooier resultaat. Vind ook de foto's door de juweliersloep erg gaaf!
      Veel geluk met de oogst
      Life is too short to remove USB safely

Comment

Thx shedevil,
        De twee die ik binnen een dikke week zou willen oogsten vind ik wel Nice.
        K'zal morgen eens loepfoto's proberen maken van de zaterdag geoogste af haze

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.

Comment

En hier nog enkele foto's van de gedroogde haze dame die dit weekend omhoog ging.
          Jaja het is door een loep voor de liefhebbers

Ze is sinds vanmorgen in de cure pot, moet wel nog ff op de weegschaal

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.

Comment

Lekker frosty, ruikt ze een beetje lekker?

Comment

Ja krasi, maar is niet bio gekweekt dus niet de geur zoals jij gewent bent
              Nu is het een zoete zachte geur, maar is nog maar van deze ochtend in de weckpot.
              De hooigeur is er al wat aan het in komen...

De sample van wat fluffy's die ik rookte was lekker zwaar goed verdovend en een lichte smaak.
              Voedingslijn was die van canna maare de canna boost gebruikte ik niet in plaats daarvan gebruik ik vdie van b'cuzz en bloombastic.
              Ook heb ik bij deze enkele keren met melasse geflushed op het eind.

Grtz

Comment

Hoe lang duurt dat ongeveer nik.

ikbedoel,wanneer gaat de wiet eidelijk echt lekker naar wiet ruiken.
                Dit is de eerst ekeer dat ik cure?

Trouwens fijn te horen dat je een lekker effect hebt op je Fluffie toppen
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Escar het is de eerste keer dat ik zo snel droog, dit doordat ik bij mijn vorige droogmachines wat rot had.
                  Dus is de eerste keer dat ze op 5 dagen droog zijn en in de weckpot kunnen.
                  Ervoor droogde ik ze langzamer over een week of 2 en dan in de weckpot.
                  Dan moesten ze nog min 3 weken in de weckpot (als je er condens ziet opkomen ze weer uit de pot halen en nog ff laten drogen)

Bij het tragere drogen hadden ze ook de hooigeur pas na een goede week in de pot.
                  Nu al na enkele uren dus word afwachten wanneer ze iets witter worden en hun geur optimaal word.
                  Ik ga ze er toch min. 10 dagen inhouden.

Comment

Zeker doen die 10 dagen! zonde om die fijne toppen niet eerst lekker op smaak te laten komen!... op wat snoepgoed hier daar na dan en idd liever wat sneller gedoogd dan die rottige rot erin krijgen das pas zonde.

laat het je smaken als ze er klaar voor is. ziet allersinds jummie uit!

groeten Mafferd

Comment

Ok thanks.

condens heb ik niet ik zet ze wel open, ongeveer 10 minuten per dag
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

He Nik!!

Heb je een linkje naar die droogmachine??

Thanks en succes!
                        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Ben benieuwd hoe ze je gaan smaken straks Nik. Onder de foto's ziet ze er lekker uit igg.

Comment

@ Ron dat hoop ik ook, de sample stond me wel al redelijk aan.
                            Rond die tijd volgt dan wel een verslagje , gaat ongeveer gelijk zijn wanneer de twee laatste dames van deze run met hun benen omhoog gaan.
                            en hun rokje word verwijdert.

@ El plantos is zelf gemaakt van recupiratie materiaal ( zoals het meeste bij mij)
                            Ik wil je wel ff snel tonen hoe ik het in elkaar heb geflanst, maar als je een kamer hebt waar de lv niet zo schommeld zou ik dit ontwerp toch niet gebruiken.
                            Het droogt een klein beetje te snel.... ( maja bij mij is het zo of schimmel in mijn toppen)

Dus eigenlijk heb ik een kast gemaakt van 1 m hoog 80 cm breed en 1m50 lang ( afmetingen gewoon zo omdat da uitkwam met mijn hout)
                            aan de ene kant een inlaat erin beneden aan de andere kant de uitlaat....

DSC02351.jpg Hier zie je de droogkist mooi langs alle zijden afgesloten en op de hoeken enzo gekit.
                            Met een gewoon denksel met scharnieren erop. aan de rechterkant zie je de uitlaat een 150 m3 buisventilator met een zelfgemaakte koolstofilter op het einde.

DSC02353.jpghier zie je de uitlaat van mijn bloeikast aangezogen door een 1000 m3 ruck buisventilator draait nu op 40 percent die slang zit rechtstreeks op mijn droogkist.
                            aan de zijkant van de bloeikast zie je nog een uitlaat zitten das omdat ik mijn lucht kan splitten ( ook een deel langs daar uitblazen) maar ik kan dit ook toezetten.
                            Wat heel handig is in de winter aangezien er in mijn bloeikast een tent zit en zo deze veel langer warm blijft als de lucht die tussen kast en tent zit warm blijft
                            DSC02356.jpg Dit is dan hoe de uitlaat van mijn bloeikast in de droogkist komt .

Ik hoop dat je er wat aan hebt, maar probeer tog traag te drogen bij mij is dit een noodoplossing omdat het niet anders kan !

Grtz

Comment

Ja...weer lekker aan het klussen geslagen zie ik. Heb je toch een mooi droog hokje in mekaar gespijkerd. Zit zelf ook aan zoiets te denken. Gebruik nu gewoon me tentje.
                              Maar dan zie je weer, wie wat bewaard heb wat. Timmer zelf ook vaak zelf iets in mekaar met materiaal wat ik nog had staan of ergens weer heb gevonden. Lekker bezig weer Nik. Denk dat je hiermee wat minder problemen met je droogproces mee zal ondervinden. Spreek je snel weer, mattie.

Comment

Leuk kastje, verwachte een machine haha
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Bezig...
                                X