Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hun je niet verstopt wat emmers ingraven, die vangen het water wel oo... Tip pak zwarte of donker groene emmers, die camouflage kleuren helpen ontdekking tegen gaan... Wat takken erover en niemand ziet iets!
Ik heb vandaag de drieling gewogen en in weckpotten gedaan, ik schrok mezelf een bult
@ Schimmigen was het maar waar zou wel een heerlijk hazeje zijn, die meloentjes zijn echt heerlijk!
@ el plantos heb al wat gewassen weesten inplanten op de spot waartussen mijn regenton zich kan verschuilen.
Ja nu waar jullie allemaal op wachten het is echt ongeloofelijk, een lekker 166 gr van de plant gehaald, 4 weckpotten vol.
Dus nu gaat enkel de 250 moeten schijnen deze winter
Hij ruikt echt ongeloofelijk sterk en heeft wederom keiharde toppen, juist een 20 gram aan fluffy's van niet goed te dieven.
Eigenschuld dus maar niet getreurd iceolator roken we ook graag.
Ik ben echt heel tevreden van die rh echt mooie plant!
Ja bammm zegt die smoke, ik dacht ik probeer hem eens in de ochtend in plaats van de BM.
Wauw echt heftige shit, echt lekkere smoke ben ik heel blij mee!
Vandaag word dus een redelijk relaxte dag en ik moet zeker nog om meer weckpotten, want ze zitten allen vol.
En voor die laatste ga ik zeker 5 potten nodig hebben, dus mijn winter kan niet meer mis.
Let iT snow, let iT snow
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Thx Bacos , maar dan zit er in de laatste dame lood!
Na 1800 lichturen onder een kunstmatig 250w en 600w zonnetje bracht deze auto flower dame keiharde toppen op er kwam al een behoorlijke walm vanaf en je word er pokkestoned van ( ofwel isdat omdat ik juist zon top gedraaid heb met een extra dik tapijt erop)
Hier de kleinere toppen en enkele fluffy's:
DSC02431.jpg Ja de blauwe bowl is net te klein voor alles!
Dus dat wil zeggen dat het eind gewicht van deze run op : De eerste haze die omging 54 gr , 2de 77g , 3de 166 gr , laatste 197 gr en de bluematic van 34 gr ( wel 14 gr vuilbak door te nat te drogen en schimmel...) dat maakt een totaal sommetje van : 528 gr en dit met alleen autoflowers.
Dit onder mh lamp van 250 voor 30 dagen en de rest onder de 600 met 18 u licht.
Dus gram per watt is mooi,1800 lichturen voor 528gr weet ik nog zo niet.
Ik ben heel tevreden van dit zaad en de haze automatic : (amnesia haze x skunk
)ruderalis.
Jammer genoeg is er dus niemand gewonnen op deze poll...
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Comment