Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ Schimmigen, dat had ik zelf niet durven dromen maar ja hoor daar komen we zeker 2013 mee door al ben ik ingesneeuwd
@dad succes met het roken heb ik nu niet echt nodig, dat gaat wel vanzelf.
@ Escar tuurlijk ben ik klaar voor de volgende ronde, maar dat word maar een mini ronde om gewoon wat meer variatie te hebben... gewoon lekker onder de 250
@ Ron thx man idd dit word een heerlijke tijd
@ roll up voor mij zijn af's intresanter omdat ik tijdens de lichturen niet moet bijstoken en dit komt veel duurder uit dan mijn lamp aanlaten
Greetz
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Ja in een losstaand schuurtje waar je door het dak de sterrenhemel kan zien ,is het idd niet te doen als je niet wat bijstookt ( deze zelfgemaakte kanaalverwarming zit rechtstreeks op mijn inlaat en werkt met externe temp. Sensor )
Geen schrik er loopt wel een nieuwe elektrische leiding naar dit schuurtje, anders as dit ceel te gevaarlijk met de oude bedrading
Hahaha die zitten in Polen gvd, neefje was ze me vergeten geven en is ondertussen met Erasmus naar Polen.
Anders had ik idd de dark devil in de run nu... Maare er zit van alles wat in nu, ik ga maar drie dames houden onder een 250 w
De dames worden : Jack herrer x haze auto ,
Haze x white window auto, northern light x auto
We zullen zien wat dat zegt, van de nl weet ik het gewoon dat die aan mijn verwachtingen gaat voldoen de andere 2 ben ik heel benieuwd naar.
Zeker die jh want daar zitten shiva skunk genen in.
Comment