Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal kastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal kastje

Jawel ik had het goed, had alleen mis geklikt

Maar nette opbrengst. daar kom je het jaar wel mee door denk.
    If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Jij bent dus wel even zoet zie ik. Lekker hoor. Veel succes met roken
      sigpic

Comment

1800 lichturen je hebt meer aan het kilowatt uur berekenen.
        Denk dat het je enorm mee gaat vallen.

Mooie oogst Nik

Klaar voor de volgende ronde ?
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Dat zijn mooie bakjes vol zo Nik. Nou nog ff curen. Zit jij in de lange winter maanden weer met een dikke toeter in je mond

Mooi eind resultaat.

Comment

Dat is wel het nadeel van AFjes; de hoeveelheid lichturen.
            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Goedemorgen,

@ Schimmigen, dat had ik zelf niet durven dromen maar ja hoor daar komen we zeker 2013 mee door al ben ik ingesneeuwd

@dad succes met het roken heb ik nu niet echt nodig, dat gaat wel vanzelf.

@ Escar tuurlijk ben ik klaar voor de volgende ronde, maar dat word maar een mini ronde om gewoon wat meer variatie te hebben... gewoon lekker onder de 250

@ Ron thx man idd dit word een heerlijke tijd

@ roll up voor mij zijn af's intresanter omdat ik tijdens de lichturen niet moet bijstoken en dit komt veel duurder uit dan mijn lamp aanlaten

Greetz
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Nik
                Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                done

Comment

Thx Bacos.

Comment

Duidelijk argument inderdaad

Was nog niet in me op gekomen dat je een verwarming moet gebruiken
                    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Ja in een losstaand schuurtje waar je door het dak de sterrenhemel kan zien ,is het idd niet te doen als je niet wat bijstookt ( deze zelfgemaakte kanaalverwarming zit rechtstreeks op mijn inlaat en werkt met externe temp. Sensor )
                      Geen schrik er loopt wel een nieuwe elektrische leiding naar dit schuurtje, anders as dit ceel te gevaarlijk met de oude bedrading

Comment

Dat word zeker wel de winter door komen,proficiat met het mooie resultaat.

Denk dat je zo moet rekenen.
                        0,58 gram 528 delen door 1,5 is 352 delen door 600 is 0,58

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
                          ...Jammer genoeg is er dus niemand gewonnen op deze poll...
                          Als je die dikke takken er nog uit haalt zijn er minstens 6 die het goed hadden.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zou kunnen qnq, maar zou zonde zijn van die harde hoofdtoppen...
                            Ik ben er alvast super tevreden mee

Comment

Mooi gewicht nik, echt nice. En idd hoofdtoppen in stukjes knippen is voelt altijd zo..

Op naar je volgende ronde!! Ben je dr al uit wat voor afjes? Red family sweet seeds

Comment

Hahaha die zitten in Polen gvd, neefje was ze me vergeten geven en is ondertussen met Erasmus naar Polen.
                                Anders had ik idd de dark devil in de run nu... Maare er zit van alles wat in nu, ik ga maar drie dames houden onder een 250 w

De dames worden : Jack herrer x haze auto ,
                                Haze x white window auto, northern light x auto

We zullen zien wat dat zegt, van de nl weet ik het gewoon dat die aan mijn verwachtingen gaat voldoen de andere 2 ben ik heel benieuwd naar.

Zeker die jh want daar zitten shiva skunk genen in.

Comment

Bezig...
                                X