Na veel twijfelen toch besloten om en plantje te zetten..
Ongeveer en maandje geleden(of is het al langer) zaadje van en cloud #9 laten ontiemen. Deze doet het zeer goed!
En paar weken later kon ik het niet laten.... en heb ik en royal dwarf ook laten ontkiemen..
En vandaag nog en Royal critical gezaaid
Alles ontkiemd in en propagator onder en TL(coolwhite).
Als ze iets groter waren gingen de dames onder en dakraam.. En daar staan ze momenteel nog.
Ik heb wel en 400HPS gekocht voor wat extra verlichting, maar ik moet nog voor en relais zorgen.
De dames hebben hun voetjes in DCM potgrond met extra perliet en beendermeel.
Cloud staat in en 12L pot, de dwarf in en 8L pot.
Extra voeding krijgen ze pas in de bloei, Alga bloom van plagron en green sensation. Er zit al genoeg voeding in de potgrond.(denk ik)
Geen afzuiging, luchtbevochtigers, oid. Wel en ventilator.
Foto's volgen nog..
EDIT: De foto's..
De oudste, Cloud #9 van Dinafem. Momenteel al 70cm
Royal dwarf, 40cm. En beetje te veel gestrekt volgens mij.. Is momenteel in de bloei..
En de nieuweling. Zit nog maar enkele uren in de propagator
Is er iets wat ik beter kan doen? Alle commentaar is welkom
Groeten,
L
Ongeveer en maandje geleden(of is het al langer) zaadje van en cloud #9 laten ontiemen. Deze doet het zeer goed!
En paar weken later kon ik het niet laten.... en heb ik en royal dwarf ook laten ontkiemen..
En vandaag nog en Royal critical gezaaid
Alles ontkiemd in en propagator onder en TL(coolwhite).
Als ze iets groter waren gingen de dames onder en dakraam.. En daar staan ze momenteel nog.
Ik heb wel en 400HPS gekocht voor wat extra verlichting, maar ik moet nog voor en relais zorgen.
De dames hebben hun voetjes in DCM potgrond met extra perliet en beendermeel.
Cloud staat in en 12L pot, de dwarf in en 8L pot.
Extra voeding krijgen ze pas in de bloei, Alga bloom van plagron en green sensation. Er zit al genoeg voeding in de potgrond.(denk ik)
Geen afzuiging, luchtbevochtigers, oid. Wel en ventilator.
Foto's volgen nog..
EDIT: De foto's..
De oudste, Cloud #9 van Dinafem. Momenteel al 70cm
Royal dwarf, 40cm. En beetje te veel gestrekt volgens mij.. Is momenteel in de bloei..
En de nieuweling. Zit nog maar enkele uren in de propagator
Is er iets wat ik beter kan doen? Alle commentaar is welkom
Groeten,
L
Comment