Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: 3 soortjes van HY-Seeds en 100% BIO met Metrop
CannaRebel is dat un bleumat systeem ik wil ze volgende ronde gaan gebruiken namelijk en ben wel benieuwd er na.Na deze ronde 10 per tent 2 tenten dus 20 stuks.Dan 2 bleumats per pot 19 liter.Lig al in de hangmat met un dikke blow olle. groeten gizmo
Last edited by gizmo 30; 10 September 2013, 10:13.
Ey Krasi
Thx kerel, we blijven ons best doen
Ey Gizmo
Die dingen in de kleine pot zijn idd de blumats. Maar voor grotere potten heb je langere nodig dan die ik heb. Deze zijn de kleintjes voor potten tot max. 7L. Jij moet dan de lange hebben zijn wel iets duurder maar dat verdient zichzelf wel terug
Als je alles goed heb af gesteld dan kan je er zeer goede resultaten mee behalen. Je moet alleen wel uitkijken dat je geen voeding gebruikt met veel zouten erin vanwege de kristal vorming die dan kan opspelen.
okee thanks das indd tegen verstoppingen had ik gelezen en wat voor voeding gebruik jij.Je mocht geloof ik geen bio voeding toch.En klopt ik moet de grotere versie hebben.Deze ronde wil ik gebruiken voor te investeren van 2 nieuwe tenten 1 x 1 x 2 meter.Die gaan op zolder staan deze winter en laat ik om en om draaien.Zodat ik de warmte van de tent wat draait de andere mee opwarm.Dan hoef ik geen kachel te gebruiken en de warmte wat ik op wek uit de draaiende tent is gratis hahaha.Maar dan haal ik wel alles nieuw.met bleumat er bij en 10 st 19 liter in iedere tent met 2 bleumats aan iedere zijde
Week 1 bloei, dag 5
De dame groei lekker door, en blijft redelijk compact Je kan heel duidelijk zien dat ze de schimmels en de voeding lekker vind. Heb de bak een kwart slag gedraaid zodat de lange kant van de bak in de lucht stroom staat zodat ze wat meer lucht bij de wortels krijgt en de bak wat eerder droog is
Heb vandaag ook de afzuiger even onder handen genomen en de uitblaas slang vergroot van 125mm naar 160m en dat kan je ook gelijk merken. Ze zuigt veel beter af nu en daardoor kan ik nu de Evsa ook zonder problemen op 600W zetten. Heb de kap wel op 60cm van de plant hangen en op standje diepstralen.
Dus nu gaan we knallen
Ga ook, zodra ik zichtbare bloei zie, overstappen op House&Garden voeding, de 1 comp. aarde voeding. De Metrop is mij te duur voor 2 flesjes en voor die ene plant zal die 1L genoeg zijn. Er komt dan wel straks nog Multi-zym en PK 13-14 van H&G bij om toch wat extra te kunnen geven.
Week 2 bloei, dag 4
Daar waren we weer met een paar foto's van de dame. Ze heeft de groei er goed in zitten is nu 43cm hoog. Ze lijkt wel een octopus met al die takken en zelfs de takken hebben takken, dus er zal mij benieuwen wat er aankomt te zitten.
We zijn ook sinds gister overgestapt naar H&G voeding en we zullen zien hoe ze erop reageert.
Comment