Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 soortjes van HY-Seeds en 100% BIO met Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3 soortjes van HY-Seeds en 100% BIO met Metrop

Die ziet er keurig uit Cannarebel die dame gaat je heel wat uurtjes plezier bezorgen straks
    Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
    done

Comment

1 op 1 mischien niet.. maar kerel dit ziet er toch zeer fijn uit! mooie volle toppen!

gaat ook mooi met die metrop voeding, heb er nu zelf ook wat van staan.. wel flink geconcentreerd. Ben benieuwd wat het voor smaak verbetering kan geven.

succes met de laatste loodjes! greetzz Mafferd.

Comment

Ey Bacos en Mafferd
        Thx mannen, word erg op prijs gesteld!

En ik hoop toch echt dat het meer dan een paar uurtje plezier is Bacos, als ik dat oprook in een paar uurtjes dan is er iets goed fout met me

En ik gebruik al van halverwege de kweek geen Metrop meer maar House&Garden voeding . Wat ons opviel was dat met de Metrop voeding bijna alle wiet hetzelfde smaakte, de zelfde nasmaak zeg maar.....en ik hoop dat dat met H&G weg is.

Comment

Ik had altijd H&G.. best wel fijn om mee te werken., alleen ik had bij deze voeding t zelfde qua smaak als jij met de metrop mn ww smaakte het zelfde na als mn l.s.d wietje..

Ik zal voortaan meer gaan spoelen of wel nog eerder stoppen met de voeding. Ben benieuwd of t me dan beter smaakt.

Greetzz

Comment

Daar zou je idd gelijk in kunnen hebben dat het aan het spoelen ligt, spoelde maar 1 weekje zoals in het schema en niet 2 weken......zou dan best kunnen dat die nasmaak weg is.

Zeg niet dat het een vieze nasmaak was/is.....

Comment

De laatste foto's zullen volgen zodra de schaar erin is gegaan.
              Groetels

Comment

Wat een plant he maat.
                1 voor in de boekjes.
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Mooiste plant die ik dit jaar hier heb gezien

Comment

Dikke suikerspinnen hangen eraan die takken van je ! Echt keurig gedaan !
                    Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                    done

Comment

thx berry, Mway en Bacos ze is een zeer mooie dame geworden Maar of er eentje is voor in de boeken??? En ik heb wel mooiere planten gezien hoor dit jaar...maar toch bedankt

Ze is gister omver gehakt omdat ik bij 1 top budje rot had gevonden puur door toeval, ik wilde de achterkant van de top bekijken en gebruik daarvoor de bladeren om de plant om te trekken maar deze keer had ik het bladje in ene tussen me vingers nie goe nie....ben er vroeg bij geweest want het begon net te verkleuren naar bruin dus gelijk maar de plant omgehakt voor ik straks meer budje rot erin heb zitten, toch iets te veel water geven de laatste 2 weken denk.... maar kan jullie wel vertellen dat ze zeer iekie jikie sticky is heb alleen de fanleaves eraf gehaald en alles wat vlak bij de toppen zat heb ik laten zitten omdat ook die goed vol met THC zaten en dat was misscjien 15min werk denk en ik had gelijk goede plak vingers en kon er zelfs een mini jointje van draaien. Het valt me allemaal niets tegen de toppen zijn goed zwaar en ruiken mega zoet echt heel erg lekker en ben ook zeer benieuwd hoe ze smaakt.

Zal straks even wat foto's maken van het geslachte vee
                      Last edited by THC Dude; 3 November 2013, 12:41.

Comment

Jammer,maar denk dat je als nog een mooie oogst heb.
                        En vet is ze zeker dat is wel te zien op de laatste foto`s.
                        Geniet er van.

Comment

Zo he, mooie oogst zeg! Petje af!

Alleen het geduld van het curen straks kunnen hebben haha Altijd een lastig onderdeel..

Greetz
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

De topjes die op de grond liggen te drogen zijn van de top waar de rot in was gespot, dus die zal eerder klaar zijn dan de rest. Heb straks wel een leuk stukkie stuff van het blad afval

En dan zal er ergens over een week ofzo een rook verslagje komen, dus tot die tijd.......

Comment

De wiet is inmiddels lekker gedroogd en was gister precies goed, dus het was van het gister test tijd

De PP plakt als de neten echt niet normaal meer en is bijna niet te kruimelen met de vingers want dan blijft er meer aan je vingers plakken dan dat je in je jointje doet...

De geur is mega zoet met een lekkere kruidige ondertoon erin en sporen van een ouwewetse skunk.
                              De smaak is super en wordt alleen nog maar beter. De zoete geur komt goed door in de smaak en als je de rook uitblaast dan heb je een heerlijke smaak achterin je keel zitten, zou bijna zeggen dat het een kauwgom ballen smaak is...

Al met een een zeer lekker wietje die ik zeker nog een keer ga zetten.

Ik wil ook gelijk bij deze iedereen bedanken voor de leuke reacties, wordt altijd op prijs gesteld!!!!

Op naar een nieuwe ronde en die kunnen jullie vinden in de hydro afdeling!!!!

Comment

zo dat heb je netjes gedaan m8,laat het je smaken en op na de volgende run.

gr vapo

Comment

Bezig...
                                X