Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 soortjes van HY-Seeds en 100% BIO met Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3 soortjes van HY-Seeds en 100% BIO met Metrop

Korting op 420shop
    Aloha cannafielen

Daar waren we weer met een topic

We gaan deze ronde 9 plantjes neerzetten met 3 soortjes, dus van elk soortje 3 stuks. Zodra er ruimte is in het bloeihok dan gaan deze plantjes het bloeihok in. Dat zal een week of 3 a 4 nog duren, tot die tijd gaan we ze voorgroeien onder 5x 18W TL in P9 potjes met 5x 18W TL om ze lekker klein (proberen) te houden. Zodra de OG Kush is geoogst dan kunnen we ze in 11L potten afbloeien en het bloeihok is inmiddels wel bekend dus die hoef ik niet voor te stellen

We gaan wel verse grond halen deze ronde van Green Label om de plantjes in lekkere verse grond af te kunnen bloeien. Zit alleen een beetje te twijfelen tussen de allmix of de growmix

De soortjes die we gekozen hebben zijn;

3x Amnesia x White Widow
    3x NY Diesel
    3x HY-Power Plant

Ze zijn allemaal redelijk gelijk aan hoogte en bloei weken dus het zal weer een leuke ronde worden om te doen.

Als voeding gaan we weer de Metrop lijn gebruiken,
    MR1
    MR2
    Amino Root
    Amino Bloom
    CalGreen

Moet alleen de MR2 en Amino Bloom nieuw halen want die zijn bijna op...

We hebben de zaadjes gister binnen gehad en moet zeggen dat het mooie dikke rijpe zaden zijn.
    (kon alleen geen foto's nemen want de batterij was leeg van de camera)

Ze zijn vanmiddag de stekblokjes in gegaan (gewoon steenwol blokjes) en ze staan nu in het kweekbakkie om uit te komen. We gaan deze ronde ook weer schimmeltjes en buffertabs gebruiken en dat samen met Metrop want dat Bio kweken bevalt me prima

Vanavond zullen we een paar foto's maken van de stekblokjes in het kweekbakkie en het voorgroei hokje, en zodra ze uit gekomen zijn zullen we per week 2x updaten zodat het verloop goed te volgen is.

Verder weinig te melden op dit moment dus tot vanavond.

Groetels

Comment

Re: 3 soortjes van HY-Seeds en 100% BIO met Metrop

Thx krasi Het bevalt me wel goed eigenlijk op grond kweken en krijg er weer beetje de feeling voor dus we gaan voorlopig nog ff door.

Worden (helaas) alleen geen stekken deze ronde maar gewoon uit zaad kweken.

En foto's komen morgen, want als je de batterijen in de oplader doet dan moet je ook wel de stekker van de oplader in het stopcontact douwe......

Comment

BAMMM. zit ik weer.
        Leuke soortjes rebel en laat ze maar weer lekker knalle.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Thx Berry, je bent weer van harte welkom en we gaan zien wat deze ronde zal brengen!

Comment

Daar ware we weer maar nu met een paar foto's. Er valt nog niet veel te zien dan een paar stekblokjes.

Ze zitten er al in sinds vorige week vrijdag en ik had (maar dat is achteraf gelul) beter kunnen wachten met het potten van de zaden emt deze temp. want het is erg warm op zolder.

Nu dan even de foto's.....

De soortjes van links naar rechts;

Amnees x WW
            NY Diesel
            Hy-Power Plant.

Zodra de kleintjes boven zijn komen er nog wat foto's bij.

Tot die tijd....injoy the summer!!!!

Comment

suc6 rebel

ben benieuw wat voor lekkers je dit weer op gaat leveren.
              let them grow

greets

Comment

Thx Psych, we gaan weer flink ons best doen deze ronde.

En super leuk dat je erbij bent.

Comment

Veel succes Rebel, ik ben ook weer van de partij...

Kan al niet wachten tot ik de dames zie, zal er vast weer een mooie ronde worden

Groeten

Comment

Seedmaster Rebel, ik kom hier ook af en toe langs als ingezetene, mijn rode lederen bank heeft nummer 69 en staat rechtsvooraan voor het podium
                    Mmmm ik ga die Diesel van je in de gaten houden, ik rij voorlopig op naft (benzine) maar zou wel eens willen overstappen, heb daar al goede dingen van gehoord!
                    Go Rebel!!!

Grtz

Comment

@smowkie
                      Thx kerel en er is plek zat en leuk dat je er weer bij bent.

Lol DJ, we gaan die rood lederen bank ion de gaten houden

Thx kerel en leuk dat je er weer bij bent.

Kan wel alvast vertellen dat alle zaadjes een worteltje hebben laten zien nu hopen dat ze snel hun koppie laten zien.

Comment

We zijn inmiddels een week verder en er is was steeds niets te zien dus ik heb de blokjes maar open gepulkt en daar was te zien dat geen een zaadjes (9 stuks) uit is gekomen door het warme weer. Er waren er 2 die een penworteltje hadden van +- 1.5cm maar de rest was niet eens uit gekomen.

Dus we gaan stoppen met het ontkiemen want ik wil dat alles binnen een week uitkomt doet het dat niet dan gaan ze pleite!

En ga me niet vertellen dat het aan mij ligt want ik ontkiem op deze manier al meer dan 10 jaar me zaden....

Dus deze topic mag gesloten worden!

Comment

Met dit weer douw ik ze gelijk in de grond.
                          Niks ontkiemen.
                          Succes met de volgende m8
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

@Berry
                            Thx dude, baal er goed van, maar het water in me bakkie was 27.6c en dat is veel te warm voor een zaadje volgende keer maar wachten tot het wat koeler is...

@ de mods
                            Sluit dit topic nog maar niet.....

We hebben nog 2 goede zaden over en dat zijn dan een NY Diesel zaadje en een PP zaadje dus we gaan straks die 2 proberen te ontkiemen tussen pleepapier en als ze dan gekiemd zijn dan gelijk in de aarde te potten en dan kijken of het wat word.

Mocht dat wel werken dan gaan we die 2 opgroeien en dan gebruiken als moeder, maar dan wordt het wel een langer proces wat ons eigenlijk ook wel beter uitkomt.

Dus we wachten nog een week tot het weer wat zachter wordt, en dan gaan we weer een poging ondernemen, tot die tijd zullen we jullie lekker laten wachten.....

Comment

en Wij zijn goed in wachten Canna dat weet je toch.. Neem de tijd joh het is immers vakantie periode
                              Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                              done

Comment

Bezig...
                              X