Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 soortjes van HY-Seeds en 100% BIO met Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3 soortjes van HY-Seeds en 100% BIO met Metrop

Thx Bacos, maar we willen zo graag

We hebben toch maar besloten om de zaadjes te ontkiemen, maar dan een verdieping lager waar het wel een normale temp. heeft voor ontkiemen en ze liggen nu tussen plee papier en thee schotels te kiemen. We gaan wachten tot er een pen worteltje van 1 a 2 cm aan zit voor we ze gaan potten. We gaan dan beginnen met een P9 potje en dan na een week of 4 overpotten naar 7.5L potjes om ze daarin groot te laten worden.

We hebben het mini zaadje van de Amees x WW er ook maar bij gelegt om te kijken wat die doet. Het is nu wachten tot ze uitkomen dan gaan ze gelijk de aarde in en dan kunnen we beginnen met de moeders opkweken en dan kan ik als nog 3 soortjes neerzetten zoals de titel van dit topic.

NY diesel (links) en Amnees x WW (rechtse mini zaadje)

En de HY-Power Plant

Als ze een worteltje hebben dan zal ik weer een paar foto's plaatsen.

Tot die tijd.....de kriebels

PS: de thumbnail zijn de zaden die dus niet uitgekomen zijn....3 waren helemaal niet uitgekomen en alleen maar open gebarsten en de rest had een heel klein wit puntje en dan waren er 2 die wel een langer worteltje hadden maar verder niets meer deden.........
    Last edited by THC Dude; 28 July 2013, 12:43.

Comment

Heel herkenbaar gevoel Ik moet ook nog een weekje wachten voor ik het nieuwe spul kan gaan zetten anders kom ik weer hartstikke in de knoei met ruimte straks, maar zou het liefst vorige week de ruimte al benut hebben

Denk dat je ontkieming goed moet komen nu het is gelukkig ff een paar dagen wat minder warm
      Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
      done

Comment

Kan je vertellen dat van de laatste zaadjes de HY Power Plant eergister is uit gekomen en vandaag haar koppie heeft laten zien, dus die staat nu in het voorgroei hokje onder TL. De NY Diesel had ook een penworteltje van 1.5cm en die hadden we ook al gepot, maar die heeft nog niet haar koppie laten zien maar denk wel dat die het gaat redden. Vanaaf ff wat foto's.

Comment

Niet echt een leuke start Rebel...

Comment

Nee dat kun je wel zeggen DJ, vind het zelf ook klote . Heb dit nog nooit gehad maar het zal wel aan de hoge temp's op zolder gelegen hebben denk ik dan maar...

En van de 12 zaden is er wel geteld 1-tje daadwerkelijk uit gekomen. Ze heeft wel al een mooi kleurtje en ziet er gezond uit

Als de NYD van het weekend nog steeds niets heeft laten zien dan gaat die eruit en gaan we door met de PP als moeder.

Comment

Daar waren we weer met een kleine update

De NY Diesel doet ook niets meer sinds die in de grond is gestopt en die hebben we dus eruit gehaald en ook weg gemikt. Er zijn dus van de 12 zaden, wel geteld 1 zaadje daadwerkelijk tot leven gekomen......en ik ga de schuld maar bij me zolder leggen want ik zou het anders ook niet weten zonder met de wel bekende vinger te gaan wijzen dus we laten het verder hierbij. En aan de ene kant is het wel een voordeel nu dat alles in ene keer geoogst kan worden het ene nadeel is het andere voordeel

We gaan dus verder met de HY Power plant, het is dus de bedoeling om daar straks mooie stekken van te nemen en die te gaan afbloeien. Van de week weer een paar fotos van de kleine!

Comment

Balen Rebel, die Hy-Power, dat is toch een fem?

Comment

Ey Krasi

Ja idd balen als een stekker, maar zo kan het ook

Ja dat is gelukkig een fem. anders had ik niet eens de moeite genomen

Comment

Met fem stekken gaat, maar je blijft in onzekerheid door de aanwezigheid van een groter percentage hermafactor.
                    Ik heb zelf 2 zaden liggen van een per ongeluk en ongeplande bestuiving van een originele s5 dame door een c99 van Shemale seeds. (die ze ooit gekregen hebben van de Grim brothers, dat is wel een fenomenale legacy)
                    Dus herma op puur vrouw, ik wil deze gaan proberen op te kweken en gebruiken als moeder, alleen ben ik best huiverig.
                    Hoe denk jij hierover?

Comment

Comment

Monti had een keer een mooie post geplaatst over genetische en stress hermafrodieten die me nog goed bijstaat.
                        Een pure herma bevruchting, dwz herma op herma is op zeker herma offspring.
                        Herma van femzaad door stress op pure vrouw kan zomaar goed zaad opleveren, maar idd ergens diep in de genetica wellicht toch herma factor.
                        Ik ga het idd gewoon proberen.
                        De cross is het proberen dubbel en dwars waard.

Caramel Candy Kush is idd een prachtige strain.
                        1 soort kweken is wel het meest relaxed, vooral uit stek van eigen moeder, dan ben je altijd in 1 keer klaar.

Comment

Groot gelijk heb, je heb de ruimte dus gewoon proberen! Als ik de ruimte had gehad dan had ik veel eerder de keuze gemaakt voor Reg zaden. En er zullen ongetwijfeld geode exemplaren tussen zitten daar twijfel ik niet aan. En als je een goede plant heb gevonden geef dan ff een gil want die zou ik dan wel een keer willen proberen

Heb al ff zitten kijken op het forum waar ze het over die caramel hebben en het lijkt me idd wel een heerlijk soortje en ze blijft ook redelijk klein en dat is ook zeer gunstig.....ga ze van de week bestellen voor ze op zijn

Comment

En dan weer een paar foto's van de kleine PP. Ze ziet er nog steeds goed en gezond uit alleen moet ik wat minder water geven. Heb wel door het water de Amino Root van Metrop erin gedaan zodat ze een mooie start kan maken

Comment

Bammm en de rebel is weer los.
                              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Mooi man, ben onder de indruk
                                Keep em green

Comment

Bezig...
                                X