Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 soortjes van HY-Seeds en 100% BIO met Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3 soortjes van HY-Seeds en 100% BIO met Metrop

Thx mannen, we blijven ons best doen en hopen dat ze er zo uit blijft zien met de overstap naar een andere voeding. De 600W vind ze erg lekker en dat laat ze ook wel zien.

Comment

Zien er weer stralend uit he man :-

Plezier om naar te kijken!

Comment

Super dat je van dat ene gekiemde zaadje nog iets moois weet te maken
        sigpic
        Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!

Comment

Zeer mooie plantje Canna ! zal mooie toppen maken denk ik .

Grtz Hash
          Geniet nooit met mate !

Comment

Thx mannen, sta er zelf ook een beetje van te kijken want ze groeit mooi vol en als een echte struik. Zeker de moeite waard om nog een keer te zetten al was het alleen maar om de geur die ze nu al verspreid.

Ben nu ook overtuigd dat je het beste met grotere bakken kunt werken, dus er komen straks 4 bakken van 45 a 50L in plaats van 2 bakken van 70L.....vanavond weer een paar foto's van de PP!

Comment

woh canna weer aan de wandel stoeltje toch maar weer ff zetten succes deze run op aarde m8.

grt vapo

Comment

Big pot`s rule.
                Ik hoop dat mijn planten net zo mooi vertakken als de jouwe.

Comment

@vapor
                  Thx kerel! We krijgen er steeds meer fun in om met grondje te spelen

En weer van harte welkom, erg leuk dat je er weer bij bent.

2krasi
                  Ja idd! Daar ben k nu ook achter. Veel minder vaak water geven, betere PH huishouding je kan iets hogere EC meegeven zonder problemen en last but not least;
                  Je planten worden veel groter en mooier

En jij heb dat toppen beter onder de knie dan ik kerel, dit is pas de eerste keer dat ik 2x getopt heb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CannaRebel View Post
                    Thx mannen, ....vanavond weer een paar foto's van de PP!
                    Canna je bent iets vergeten dit weekend Of komen ze nog ?
                    Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                    done

Comment

Lol bacos, dat was ik idd vergeten Bij deze.....

Week 3 bloei dag 1

Ben de bloeiweken gaan rekenen vanaf het moment dat ze op 12/12 staan dus dan weten jullie dat...

Ze doet het nog steeds erg goed en overal waar je kijkt zie je witte propjes zitten dus ze zit goed vol met toppen straks. Ben er ook achter dat het koeler is als ik de afzuiger zachter laat draaien met 600W en dat scheelt bijna 2c dus dat is nogal wat. Hoe dat kan weet ik niet maar ik vind het prima

Heb helaas trips in me plant zitten dus morgenmiddag ff wat spulletje halen tegen beestjes, het is gelukkig niet zo erg dus ben er vroeg bij en ook qua bloei.

Ze reageert ook goed op de H&G voeding kan niets raars zien aan de plant dus dat zal wel goed zijn, verder weinig te melden dus hier zijn de foto's

Dat was het weer even voor dit weekend van de week zullen er weer een paar foto's geplaatst worden.

Tot die tijd....

Comment

Beestjes !! Dat zou zonde zijn als je die maar gauw te grazen neemt want ziet er verder allemaal hartstikke netjes uit!

Kill them bugs asap ! Good luck!
                        Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                        done

Comment

Daar zijn de bloemen, je hebt ze de benen geschoren zie ik.
                          Tripsen zijn hardnekkige M-Fo`s, maar vermenigvuldigen zich gelukkig minder snel dan spint.
                          Gaat nog steeds top man.

Comment

Mooie PP zeg, benieuwd naar je rindresultaat!! Hopelijk heb je de trips snel uitgeroeid... Ik volg je in ieder geval. Succes!!
                            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

@bacos
                              Beestjes zijn altijd klote, maar zo erg is het gelukkig niet, en we gaan ze vanavond behandelen met Luxar ERII.

@krasi
                              Thx kerel, en dat scheren hebben we gedaan zodat er meer lucht stroom onder de plant komt en er zit toch bijna niets aan dat soort kleine mini takjes.

@plantos
                              Thx, ben er zelf ook zeer tevree mee En erg leuk om er nog een volger bij te hebben...

We hebben dus Luxar ERII gehaald en dat net gemengd met water en het lijkt net behanglijm. Het is 100& biologisch afbreekbaar. De plant neemt het niet op dus je kan het gebruiken tot kort voor de oogst en het sloopt je bodem leven ook niet. Dus het is vanavond goed de hele plant bespuiten en dan vooral onder het blad en dan even aankijken....

Woensdag weer een paar foto's van de lekker dame

Comment

Week 3 bloei dag 5

Het gaat erg lekker met de dame en die is flink aan het struiken moet wel iets minder in voeding gaan zitten want ze is knetter groen en voor mij een beetje te groen, en dit is tot nu toe de dikste stam die ik met aarde kweek heb gehad, 2 cm in doorsnee Weet dat het niets is maar voor mij is het een PR op aarde kweek

Ze bloei als een gek nu en overal zie de witte propjes groter worden. De geur is ook super te noemen en als je het ook open doet dan is het net een snoep winkeltje die alleen maar kauwgom ballen verkoopt

De trips kan ik ook nergens meer vinden dus dat spulletje heeft goed gewerkt en dat na 2 keer bespuiten...

Verder ben ik erg stoned dus weinig zin om een lang lul verhaal te gaan typen....hier dus de foto's

Dat was het weer
                                Last edited by THC Dude; 26 September 2013, 19:31.

Comment

Bezig...
                                X