Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: 3 soortjes van HY-Seeds en 100% BIO met Metrop
Grote planten, dikke stammen.
Mooie gezonde glans op de bladeren, zolang je geen nuteburn krijgt hoef je je om je voeding geen zorgen te maken, zolang je maar spoelt aan het einde.
De bloei zit er idd goed in.
Ey Rebel, plant gaat goed eh, en zo ontzettend donkergroen zijn ze niet, dat valt best mee.
Wat is dat middeltje waar je het over had, Luxar ERII, ik heb ff gegoogled, maar daar kom ik niet verder mee.
En ze zijn nog steeds niet gezien
Week 4 bloei dag 5
De dame heeft de bak aardig overwoekerd en zuipt letterlijk 3.5L per dag en anders laat ze haar koppies hangen dus ze is wel veel eisend....een echt wijf De toppen zin ook lekker aan het bouwen en als je zo over de plant heen kijkt zie je overal witte koppe zitten en de trichomen zijn ook al lekker aanwezig dus dat gaat de goeie kant op.
Ze heeft iets last gehad van over bemesting maar dat is gelukkig na 2 dagen alleen water weer redelijk weg getrokken en heb alleen nog maar in het midden van de plant wat paarse stelen zitten en de blad punten staan weer zoals ze moeten staan
Verder weinig te melden dan dat het goed gaat en dat ik wel te spreken ben over de H&G voeding heb de multi-enzym en de Top-booster van hun erbij gehaald dus ze heeft straks nog wat lekkers voor in week 6
Dit was het weer voor even dus tot de volgende keer
Erg mooi, leuke topopbouw al en wat een zuiperd.
Zou je de uitschieters niet wat neerbinden of omknakken, dan kan je je lamp wat meer omlaag doen wat de andere toppen weer ten goede komt.
@krasi
Thx kerel, we zij zelf ook zeer tevree
over dat knakken of buigen....daar ben ik een beetje te laat mee vooral met het oog op herma....dus dat gaan we maar niet doen en het verschil tussen de toppen is minder dan 5cm. Dus dat is te verwaarlozen.
@berry
thx kerel vind de plant al groot zat zo en wil haar zo min mogelijk stressen
@bacos
Thx M8, en je kan wel zeggen dat het spulletje zeer goed werkt!
@plantos
Thx kerel, en overal waar je kijkt zie je idd allemaal toppen zitten....me is very hapy!!
Comment