Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: 3 soortjes van HY-Seeds en 100% BIO met Metrop
Thx mensen voor de reacties, zou er bijna verlegen van worden
--------------------------------------------------------------------
Week 6 bloei dag 3
De dame doet het nog steeds goed, de toppen zijn flink aan het bouwen en de trichomen zitten zelfs op de takken van de bladeren in de toppen dus daar is geen tekort aan. Ze ruikt ook onwijs zoet echt heerlijk om te ruiken
Ze krijgt deze week Top-Booster mee voor 3 dagen en daarna is het alleen de 1-comp. van house&garden tot week 8 en daarna gaan we spoelen Ze is nu op het hoogste punt 68cm dus het is een mooie struik geworden al zeg ik het zelf....
Rebel, wat een struik, een tip, wellicht kan je de takken die zware buds krijgen ondersteunen, de plant gaat dan alle energie in de buds blijven investeren ipv het versterken van de tak om het gewicht te proberen te dragen.
Op foto 7 zie je een tmv achtige uiting in he blad, dat heb ik ook op enkele bladeren, terwijl ik niet rook en het zaailingen zijn.
Jij enig idee?
Ey krasi
De takken zijn sterk genoeg om de toppen te dragen en die paar gram dat het extra oplevert doet me helemaal niets.....en wat betreft die TMV virus dat is het niet omdat ik dit al vanaf het begin af aan heb en TMV is meerdere kleuren op je blad hebben. En moet je eerlijk zeggen ik rook ALTIJD bij me hok en me planten heb pas 2 x in de 12 jaar dat ik kweek TMV gehad. Dus dat vind ik allemaal erg overtrokken zal wel weer een excuus zijn voor niet totaal rijpe zaden
Comment