Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja ga de volgende ronde dit doen dikke maand groei en dan in bloei,maar dan moet ik minder planten zetten dan eerst gedacht aangezien mijn tent 1.2x1.2x2 is.
als ik 6 planten in 20 liter potten zet komt dit wel goed kwa ruimte denk ik niet? die shinin silver haze van RQS zit ook in men gedachte voor de volgende ronde is maar 9 weken bloei snel voor een sativa
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ik hoop het MWAY ja die "rups" is maar iets raar,benieuw wat er van komt. gtzzz
update: morgen gaan we week 7 bloei in,buds zijn al in formaat toegenomen en zijn al wat bruine haartjes.
zal van de week foto's posten van de dames grtz
Zoals belooft de power flower (foto 1) ziet er echt goed uit.
Weet wel niet welke de 2fruit spirits zijn door dat accidentje de eerste week.
Die moeten maar 8weken bloeien de pf en ww 9. Kan niemand toevallig zien aan de fotos welke de 2 fruit spirits zijn?
Die 8 en 9 weken bloeitijd is maar theorie heh...dat kan best allebei acht zijn, of allebei negen. Of 9 en 10 weken, of 11 weken. Daar moet je niet zo exact rekening mee houden.
Het is een globale bloeitijd. Het precieze moment bepaal je dmv de trichomen.
Als je het stammetje tussen duim en wijsvinger pakt en even wrijft, krijg je de geur aan je vingers.
Die van de WW zal een stuk kruidiger ruiken zijn dan de fruitspirits.
Hoe langer je alleen water geeft (en de plant gezond blijft) aan het eind, hoe beter je wiet zal smaken.
Ik dacht dat ze voor een 1,20m2 tent advieseerde om max 9x 11L te gaan daarmee denk ik dat 6x 20L ook wel moet lukken
En sorry ik kan je niet helpen met identificeren van je fruit spirits.. Wel tip voor volgende keer om bij elke pot de info te hebben wat er in zit
Dat kan door middel van bordjes, stuk plakband op de pot plakken met info, bedenk iets geks zoals gekleurde sate prikkers :p *wel kleur code + soort noteren op papier ofcourse haha*
Maar suc6
If life keeps putting you down, You better stay high
den schimmige,heb er 6 staan in 11 liter potten
had eerste week iets laten vallen over de turfpotjes zo dat alles doorheen lag en ik niet meer wist welk zaad welke plant was
volgende ronde is 6 criticals in 20 liter potten en 6+weken laten groeien grtzz
Comment