met fancontrollermeter
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste kweek darkroom dr 120 2
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: eerste kweek darkroom dr 120 2
Ik denk dat je daar alles hebt wat nodig is om een succesvolle kweek neer te zetten
Misschien kan je nog een groeilamp aanschaffen voor de eerste weken als je het budget ervoor hebt.
Over voeding kan ik je niet veel vertellen, ben zelf nog maar aan mijn eerste kweekje bezig. Ik gebruik voorlopig enkel biogrow en biobloom van bio bizz
Veel succes!
Grtz
-
ok na wat onderzoek te doen mail naar desjop.nl gedaan en bestelling aangepast in plaats van 10 11liter potten 10 1.5liter potten had dan ook minder stek en zaai aarde nodig dus met dat geld maar een warmtestaaf gekocht en watervat 200 liter desjop is blijkbaar in verlof sturen nog 1x de week verzendingen in plaats van 4 maal. hoop dat ik men spulle rap heb kan niet wachtenHOBBY GROWER
Comment
-
Voorgroeien in kleine potten doen mensen enkel om besparing van ruimte/water/voeding, als nadeel heb je groeistilstand bij het overpotten.
Maximale groei en wortelontwikkeling heb je wanneer je je dames gelijk in de grootst mogelijke pot zet en ze daar in laat tot de oogst
Comment
-
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
update: een van de white widows is al boven de grond zit er in sinds gisteren.Last edited by weedfrog; 13 August 2013, 21:13.HOBBY GROWER
Comment
-
bedankt voor de reactie Krasi,nog even geduld dan.
zou het erg apprecieren als er wat ervaren kwekers hun stoeltje zetten,zal dit log zeker up to date houden met pic's en aangezien dit men eerste kweek ooit is
ik gebruik voeding van atami in de eerste week vandaag mee begonnen Bcuzz 1-component soil nutrition+startbooster+regulator is dit goed als voeding?HOBBY GROWER
Comment
-
update: nog 2 power flowers in glas nog niet ontkiemd,van de 8 turfpotjes zijn er 6 boven de grond 3ww 1pf en 2fruit spirits
foto's
is hier wel tamelijk dood op forum...Attached FilesLast edited by weedfrog; 15 August 2013, 17:01.HOBBY GROWER
Comment
-
Hallo,
Ik persoonlijk opteer op mijn zaden te kiemen in een glas afgezuurd water op kamertemperatuur
Gewoon in het donker zetten en na 24 eens gaan kijken
Meestal zijn ze al mooi gekiemd dan en zie je al een mooi worteltje eruit
Dan is et gewoon een kwestie van in je substraat een klein kuiltje te maken
Het zaadje erin en substraat erover.
En dan na 2 dagen komen ze boven
Maja elk zijn voorkeur hoe hij het doet
In de turfpotjes zou ik ze ook niet planten want die teren echt niet weg en het duurt echt lang voor je wortels erdoor gegroeid geraken...
Ze drogen ook heel snel uit en er komt wel dikwijls een schimmel op
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Comment
Comment