Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw hier met Shark Shock plantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nieuw hier met Shark Shock plantjes

Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

ik ben nieuw op het forum. Ik ben de laatste tijd steeds meer geinteresseerd geraakt met het CBD fenomeen. Dit omdat mijn vriendin een erge vorm van reuma heeft en ik berichten lees en steeds meer tegenkom dat het CBD gehalte van de wietplant (sommige) ontzettend voordelige gevolgen kan hebben voor mensen met reuma. Vandaar dat ik ben begonnen met het thuis kweken van 3 Shark Shock plantjes van de CBD crew, dit omdat het, je raadt het al, CBD gehalte erg hoog is. Althans het hoogste wat ik kon vinden op het net en wat je kon kopen.
    Spreek jullie hier vast wel.

groet!

Re: Nieuw hier met Shark Shock plantjes

Dit heb jij helemaal in de hand brtnsnbwrd, (deze naam cut en paste ik maar eenmaal hoor) en intypen doe ik helemaal niet.
    Als jij de plant volledig laat afbloeien, zeker, dan heb je een flinke partij CBD.
    Als je de zoekfunctie gebruikt kom je vanzelf op de juiste Topic terecht.

Verder welkom en hoop dat alles lukt.
    Doe je indoor of staan ze buiten?
    Geef zoveel mogelijk informatie incl. foto's.
    Dan kunnen de meer ervaren jongens snel ingrijpen en je op de juiste weg zetten.

Groet,

Reuben
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ik heb dezelfde plantjes staan. Ik vind ze probleemloos. Ze groeien er bij mij lustig op los. Ik verduister ze sinds 1,5 week en ze vertonen al bloei. Ik heb ook een paar PP. Die blijven net iets achter bij de shark shock. Ik ben benieuwd naar het effekt. Ik groei ze voor mijn zoon met asperger. CBD is beter voor hem dan THC. En als ik lees dat de mediwiet die bij de apotheek in Groningen te koop is toch niet echt bevalt bij mediwiet gebruikers probeer ik ook liever ze zelf te groeien. Teentje knoflook in de pot en biologisch spuiten tegen ongedierte. Je wilt je kind toch geen haarlak of andere zooi in de maag spelen?

Comment

Hoi Reuben en Red Mother,

mijn planten staan buiten. Ik heb ze vanaf 1 juni in een 19 liter pot gezet, ik heb er overigens 3 staan, en ze groeien als kool!
        Ik geef ze vanaf het begin af aan Bio-Grow en sinds een week of 2 Bio-Bloom.
        Aangezien het me eerste plantjes zijn en zelfkweek is heb ik dus weinig/geen ervaring. Maar als ik het zo zie, gaan me plantjes er erg goed op, althans ik ben zeer tevreden.
        Eventjes een klein verloopje van hoe de plantjes groeien, ik heb niet echt veel foto's gemaakt in de tussentijd, maar hier komen ze:
        Hier waren ze denk ik een week of 3 a 4:

foto 1.jpg

Hier een week of.....? Ik heb echt geen idee....
        foto 2.JPG

Deze heb ik net gemaakt...Hier zouden ze dus 8 weken moeten zijn
        foto 1.jpg
        foto 2.jpg
        foto 3.jpg
        foto 4.jpg

Oh nog even.. Red Mother, jij verduisterd ze? Sleep je ze naar binnen indien je ze ook buiten laat groeien? Of staan de jouwe binnen? Ik weet niet of ik ze ga verduisteren. Ik wil gewoon de natuur zijn werk laten doen en kijken of t goed gaat komen.
        Graag hoor ik van jullie of ik dat vooral niet moet doen.

Comment

mooi plantjes Brt , ik zie dat je er werk van maakt , ik ben benieuwd naar je oogst en de smaak , top

Comment

Even een vraagje Brtn, waarom ben je overgegaan op bloeimiddel, staan je platen in de bloei?
            Ik zie nml. nog geen uitzonderlijke bloei in jouw planten, zelfs nog geen voorbloei.

Comment

Klopt, ze staan nog niet in de bloei, maar ik dacht, waarschijnlijk lusten ze het wel. Wat ik al zei, ik ben echt een beginner en probeer gewoon wat en zie wel waar t schip strandt, al zou ik liever willen dat hij doorvaart natuurlijk :p
              Maar ze staan nog niet in de bloei inderdaad. En als ik t zo bekijk, gaan ze er best wel goed op.

Comment

Kan je me dan even zeggen wat voor bodem ze daar instaan, ik bedoel bloeivoeding is voor de bloei.
                Ze zijn ongeveer 8 weken oud je planten.
                We kunnen dus aannemen dat de gebruikte potgrond zo langzaam aan een beetje verrijkt moet worden.
                Ik zou persoonlijk snel een vertometer aanschaffen.
                Je planten zijn het waard zo te zien, ze staan er erg mooi bij en je wilt het nu niet verzieken.

Ik kan je helaas geen advies geven op de al gegeven bloeivoeding, het al dan niet stoppen daarvan.
                Daar zal iemand anders op moeten reageren.
                Ik zal even kijken wie er aanwezig is die dit wel weet.

Wel zou ik een mooi groeimiddel klaar hebben staan.
                En koop die vertometer!!!
                Last edited by Escargot; 31 July 2013, 08:18.

Comment

Ja R, zie totaal geen enkele voorbloei, weet niet of voorstimuleren een goede bloei geeft.
                  Gaf altijd bij het begin van de bloei een kleine dosis en kijken of hoe de plant erop reageerde,
                  las er verschillende topics over. Hou me nu alleen met afjes bezig. Ltz
                  Last edited by de oerhippie; 30 July 2013, 23:59.
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Kijk even hier en blader even rond op dit onderwerp.

Alles over de juiste voeding voor je planten, PH waarde, Meststoffen etc..

of deze.
                    Alles over de juiste voeding voor je planten, PH waarde, Meststoffen etc..

en zeker.

Comment

Wow, oke, ik heb het gelezen. Dat me plantjes het nu dus nog goed doen is zeker niet te danken aan me voortijdig voeren van bloeivoeding . Stom, het heet ook niet voor niets bloeivoeding.
                      Wat ik dan weer wel doe, het niet geven van water en welke vorm van voeding dan ook op dagen zoals dit...regen, nat, nog meer regen en nog natter. Dan staan ze buiten en laat ik ze gewoon 'schoonspoelen' en moeten ze het van het regenwater hebben. Zodra het morgen weer warm/heet wordt, zal ik alleen nog maar groei voeding geven.
                      Eigenlijk wil ik ze ondertussen wel in de bloei hebben. Nu heb ik gelezen dat je ze dan moet verduisteren en dat houdt dus in dat je ze maar 12 uur licht per dag mag geven. Dat houdt in dat ik ze de rest van de uren in een donkere kamer moet zetten. Zijn er meer mensen die dit op die manier doen? Of zijn daar handigere methodes voor?

Comment

Stom, Stom, Stom, Niets is stom

en nee,
                        niet in een donkere kamer, jouw planten zien er geweldig uit, ze hebben het duidelijk naar de zin.
                        In de natuur, reizen ze ook niet naar een hotel om even te gaan slapen.

Verduisteren is een betere optie.
                        kijk hier even.

Ik weet niet of je dit wel wil doen, je vertelde immers dat je het zo natuurlijk mogelijk wil laten verlopen.

Kijk even naar de specificaties van jouw planten, zijn het erg dichte toppen die zij voortbrengt ja dan is verduisteren zeker een optie.

Verduisteren is een keuze die iemand zelf moet maken, het is niet nodig, toch in sommige gevallen is het gewenst.

Comment

Dank je R voor je reply. Het klopt dat ik het zo natuurlijk mogelijk wil laten verlopen, maar ben bang dat als ik ze te lang laat staan, en ze gaan in bloei, dat het te vochtig wordt buiten en ik toprot ga krijgen of iets dergelijks.
                          Wat zou jij doen in mijn geval?
                          Ik zie je reactie te gemoed.

Comment

In dat geval verduisteren, handleiding staat op de link die ik je al gegeven heb.
                            Kijken naar de zonnekalender van het KNMI de tijd van zonsopkomst noteren en 's avonds exact 12 uur later de boel verduisteren.
                            Dit totdat de zon vanzelf op deze tijd ondergaat.
                            Simpel toch, vraagt alleen stiptheid, je kan bijvoorbeeld geen dag overslaan, dat doet de zon ook niet.
                            Nu gewoon water geven, en een week of twee zo doorgaan, dan verduisteren en dan langzaam aan de bloeivoeding gaan toevoegen.
                            Zo ongeveer zou ik het doen, anderen zullen ongetwijfeld een andere manier hebben.
                            Last edited by Escargot; 2 August 2013, 11:01.

Comment

Ik zag het topic voorbij komen, denk haak ff in. Zeker gezien de achtergrond van deze kweek. RM: Goed advies, je bent weer lekker bezig.
                              Je planten zien er echt goed uit zeker gezien het feit dat je ff de verkeerde voeding heb gebruikt. Om het niet te technisch te maken deze planten hebben een dieet bestaande uit N(stikstof)P(fosfor) en K (kalium). In de groeifase verbruikt de plant hoofdzakelijk stikstof, dat is dus ook het hoofdbestandsdeel van groeivoeding.
                              In de bloei zeker als de groei uit je planten is alleen nog maar fosfor en kalium. dus je kan wel raden wat de hoofdbestandsdelen van je bloeivoeding zijn. geen stikstof iig. Dat ze geen tekenen van tekort vertonen is dus mooi meegenomen. Wat een monsters al zeg btw. Verder goed op de kleur van je plantjes letten, als ze honger krijgen gaan ze lichter van kleur worden. Meestal va de onderzijde naar boven. Maar RM en ik kijken over je schouder mee. succes.

Oh goed naar RM luisteren hij kweekt net als jij buiten, ik weer binnen. dus..

Comment

Bezig...
                              X