Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw hier met Shark Shock plantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuw hier met Shark Shock plantjes

Jaja alsof ik er enige sjoege van heb, he ik ga de WestSide Story bekijken, mazel, ik kom over een uurtje of drie wel weer langs
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

hahahaha RM westside story, dacht dat je meer van de Hair generatie was. Maar je geeft toch nuttig advies hier, dus het valt best mee.

"Maria, i just met a girl named maria" nou doorbijten maar weer vanavond dan. Mijn excuus dat ik ff van het topic af waaier brn..

Comment

Het is een idica, bloeitijd volgens de regels 7-8 weken bloei, ga lekker door met die groei niet overvoeden, oogsttijd oktoberl
        Hou de voorbloei in de gaten, ltz
        Last edited by de oerhippie; 1 August 2013, 21:58.
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Waar moet ik op letten bij de voorbloei? En als ik de natuur zijn gang laat gaan, wanneer kan ik verwachten dat mijn plantjes in bloei gaan? Ik weet dat het is als de zonuren naar 12/12 gaan, maar rond welke datum is dit?

Comment

Nee hoor, de voorbloei kan, (hoeft niet), veel eerder beginnen, mijn planten staan al een week in de voorbloei, toch zal de echte bloei pas veel later beginnen.
            De voorbloei kan je herkennen aan witte haartjes die uit de oksels komen, dus nog niet uit de top zelf.

Ik lig op een andere graad wereldwijd en heb niet gekeken naar jouw zon tabel.
            Je moet op de tabel gaan kijken wanneer het precies 12 uur licht en 12 uur donker is.

Als je echter autoflowers hebt, kan dit al eerder, deze gaan gewoon de bloei in zelfs als ze 24 uur belichting krijgen.
            Verheug je niet teveel op dit feit, een volle plant levert meer op.
            Dus als je de ruimte hebt, zou ik je die zeker aan bevelen.

Zon uren nederland2013.jpg
            Last edited by Escargot; 3 August 2013, 18:44.

Comment

Bij weer.nl is een schema te vinden met de zon op en zon onder tijden. Denk dat je daar de datum wel weet te vinden, maar het kan iig niet lang meer duren.
              Zal het je zelf niet kunnen vertellen ik kweek zelf indoor. Gaat alles nog naar wens?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Laat maar...

Comment

Welkom op het forum

Comment

Ja, alles gaat goed. Ik zag alleen gister dat ik ondertussen een beetje last van bladluis heb. Kleine gelige larf-achtige beestjes. Ik ga straks met knoflook in water in de weer, aangezien ik gelezen heb dat dat zou moeten werken.

Comment

Lievehhersbeestjes uitzetten.

Bij ons koopt u eenvoudig lieveheersbeestjes tegen bladluis, aaltjes tegen naaktslakken en insectenhotels. Wij verzenden binnen 2 werkdagen en bijna alles gaat door de brievenbus, wel zo handig.

Als die het naar de zin hebben, blijven ze ook.

Comment

Goh, nog niet eerder van gehoord, wel lekker biologisch dat knoflookwater. Steek ik hier ook weer wat op.
                      Het lijken wel kleine vampieren die luizen. Lijkt me ook wel te gaan werken. Als iemand in mijn buurt teveel knoflook heefd gegeten blijf ik ook op afstand

Comment

Nee hoor, door vreten die handel, is de enige manier om in leven te blijven met die horde moeras muggen hier.
                        Vreet kilo's van dat spul, dat is de reden dat het zo stinkt in die kweektent van je, waar ik nu al enige tijd kampeer.
                        Had je me nog niet gevonden dan, Ron, grmbl, ik dacht al dat ik een plaatsje achteraan zou krijgen

Comment

Comment

Opblaasbedje, nee of misschien toch wel, dat moet zo zijn dat De Hip die even langs heeft gebracht.
                            Was ik in een benevelde staat bij hem vergeten, nee bij jou heb ik op de harde, ietwat vochtige vloer, mijn kater uit liggen slapen.
                            Was wel lekker warm trouwen, heb jij dat licht in de Nacht aanstaan, ben namelijk nog wat wazig

Oeps dit is niet jouw topic, sorry brtnswrd

Comment

Daar ben ik weer. Even met een kleine update, hoe gaat het met de sharkies.

Ze zien er nu zo uit:
                              IMG_1839.jpgIMG_1840.jpgIMG_1841.jpgIMG_1842.jpgIMG_1843.jpgIMG_1844.jpgIMG_1845.jpgIMG_1846.jpg

Had wat last van luis en wilde lievenheerbeestjes bestellen, maar toen ik ging kijken vond ik mijn rode vriend al zittend op een blad.

Comment

Auw pijn in me nek. Ziet er goed uit. Lieve-Heers beestjes die je te hulp schieten. Wat kleine schades door dat gespuis maar de planten gewoon goed en vitaal.
                                Begin je al iets van bloeiverschijnselen te zien?. Ik zie een hoop planten deze week die buitenstaan in de bloei schieten.

Comment

Bezig...
                                X