Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw hier met Shark Shock plantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuw hier met Shark Shock plantjes

Nou Sharkies, zeg maar rustig witte of verpleegster haaien en dan nog volwassen exemplaren.

Tjonge als je daar drie maal omheen loopt, heb je de avondvierdaagse achter de rug.

Ik houd het in de gaten.

(heb je trouwens al een horde polen ingehuurd, je krijgt namelijk tennisarmen als je dat allemaal alleen knipt.)
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ja, ik heb geen idee waarom hij de foto's zo weergeeft, op mijn computer staan ze gewoon recht, maargoed.

Ik heb geen idee hoeveel hier vanaf gaat komen, mochten ze in de bloei gaan, want ik zie nog niets. Nog geen haartjes of iets dergelijks, maar dat komt omdat ze ook nog steeds veel zon uren per dag krijgen, omdat ze op het dakterras staat waar zodra de zon opkomt, ze meteen in de zon staan, tot 1 uur voor het moment dat de zon onder gaat, omdat er bomen voor staan.

Ik zou toch kleine haartjes moeten gaan zien, als ze in de bloei gaan?

Comment

Klopt, maar die gaan wel komen. Aan de omvang van je planten te zien zijn ze er ook klaar voor. Ze zitten alleen nog op de trigger te wachten. Maar als ze dan gaan, gaan ze ook gelijk massaal. Dus gewoon nog ff geduld houden en elke dag ff in de okseltjes van je planten kijken. Vooral in de oksels net onder de hoofd toppen zal je ze als eerste gaan waarnemen. Als je die gaat zien kan je de zichtbare bloei gaan beginnen te tellen. Is weer belangrijk om je bloeiweek te bepalen qua voedingsschema's etc. Het zijn wel gefeminiseerde zaden geweest toch?

Escar: Lol de avondvierdaagse.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

DSC00008.jpg
        Heb ff fotootje ter verduidelijking geplaatst. Dit bedoel ik met de oksels. Je kan hier ook de bloeiharen zien waarop je moet gaan letten.
        Let wel di s mijn eigen plant en deze stond toen al 21 dagen in de bloei.

Comment

Wat daar vanaf komt, ehhh wil je dit weten in kilo's of in Boeings 747's.
          Wellicht een Airbus A400 *grin*

Eh laten we zeggen, jij en jouw spous roken hier wel een klein weekje van...

Comment

planten bloeien nu nog niet, ze gaan nog strekken de komende dagen met het vochtige weer.

rond de 14e deze maand krijgen we weer tempraturen boven de 25gr en volop zon

die autoflowers,zijn gemanupileerd.
            dat is waarom ze niks meer van licht uren aantrekken,omdat ze ware genetica zodanig is aangepast oftewel kapot gemaakt.

dit jaar was de kleur strain een mode,op jd heb ik hier niet veel van teruggezien, paars,rood,en zwart zijn de hit.

weet echter wel dat deze kleurtjes wiet, altijd lichter is als echte wiet,waar de plant groen blijft.

ben benieuwd na jou strain,wat deze gaat doen,voor mij is jouw strain niew.

tricel groene bio zeep met water verdunnen, werkt goed tegen luis etc,
            maar als je er echt vanaf afwilt koop brimex spray bio , ben je er van af en ze komen ook niet terug.

succes

ps ik las dat dit bedoeld was allemaal voor medicinaal gebruik??

volg mijn topic eens ik heb Casey Jones de origenele heeft me 2jaar gekost om hieraan te geraken,dit is de allerhoogste en sterkste medicinale soort ooit.

Comment

@ronson:

thanks voor t foto'tje en het zijn inderdaad gefeminiseerde zaadjes. Dus 99,99% vrouwelijk.

@stafford:

Ik ga t medicinaal gebruiken ja. Ik heb heel internet afgezocht naar planten met de meeste hoeveelheid CBD gehalte en kwam uit bij de CBD crew. Ik ben nog een plant tegengekomen, maar daar kon ik geen zaadjes van kopen, maar dit was echt een toppertje kwa percentage CBD.
              Ik heb die Casey Jones ff gegoogled, maar daar valt t me van tegen eerlijk gezegd. 0,85 % CBD, en dat terwijl mijne, de shark shock al op ruim 5% zit en redelijk goed buiten gekweekt kan worden.

Comment

Dat scheelt een hoop brtn. nou maar wachten dan. Ik kweek trouwens binnen, Stafford heeft veel ervaring met buitenkweken. Ben blij dat zo'n zwaar gewicht ook ff een oogje in het zeil houd bij je. Dat gaat dus helemaal goed komen met je kweekje. Op naar de bloei

Comment

AAARH! Me planten blijven omvallen. Het waaide vandaag niet eens zo heel hard, maar toch weer omgevallen..
                  Ik moet de boel maar eens gaan verstevigen.
                  Overigens nog geen enkele sporen van bloei kunnen constateren.

Comment

Comment

Dat wordt ff een paar scheerlijntjes spannen dan.

Comment

Hoe gaat het hier? We zijn alweer een weekje verder?

Comment

Ja, we zijn inderdaad alweer een aantal weekjes verder. Nog steeds geen enkel spoor van bloeivorming, maar dat zal uiteindelijk wel eens gaan komen. Er komen wel steeds meer 'rare' bladeren tussen te zitten, die ik er dan gretig tussenuit trek. Ik heb er net maar eens een foto van gemaakt. Het is hier nu kwart over 9 s avonds en al aardig aan het schemeren, vandaar eentje met en eentje zonder flits.
                          IMG_1950.jpgIMG_1951.jpg

Zo zien deze bladeren er dus telkens uit. Heeft een van de pro's hier een medicatie voor? Als ik zelf zo kijken en op onderzoek uitga, kom ik uit op of een fosfor tekort, of een zink tekort. Wat jullie?mogelijk probleem.jpg

Graag hoor ik van jullie!
                          bedankt!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ja, we zijn inderdaad alweer een aantal weekjes verder. Nog steeds geen enkel spoor van bloeivorming, maar dat zal uiteindelijk wel eens gaan komen. Er komen wel steeds meer 'rare' bladeren tussen te zitten, die ik er dan gretig tussenuit trek. Ik heb er net maar eens een foto van gemaakt. Het is hier nu kwart over 9 s avonds en al aardig aan het schemeren, vandaar eentje met en eentje zonder flits.
                          IMG_1950.jpgIMG_1951.jpg

Zo zien deze bladeren er dus telkens uit. Heeft een van de pro's hier een medicatie voor? Als ik zelf zo kijken en op onderzoek uitga, kom ik uit op of een fosfor tekort, of een zink tekort. Wat jullie?

mogelijk probleem.jpg

Graag hoor ik van jullie!
                          bedankt!

Comment

Kijk even hier brtnswrd..

Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!

Comment

Hoi Escargot,

als ik dat dan lees, kom ik uit op een Kalium tekort....?
                              Iemand hier enig idee wat ik de plant zou moeten voeren? Ik geef nu bij elke waterbeurt al bio grow. In bio bloom zit fosfor en kalium, misschien dat ik dat er nu ook maar bij moet doen.

Comment

Welkom op JD.
                                Kijk eens rond op het forum, dan kun je een topic op de juiste plek openen.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X